Gika Skrevet 11. januar 2006 #481 Del Skrevet 11. januar 2006 Stikker innom med en liten hilsen. Her har det gått framover siden sist, ser jeg! Godt nytt år og lykke til med ikke-prøving de neste månedene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #482 Del Skrevet 11. januar 2006 Apropos Lost, nokon som veit når det begynner på TvNorge att!??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. januar 2006 #483 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, 1 Mars!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #484 Del Skrevet 11. januar 2006 Ja, 1 Mars!!! ← Ikkje før!?!?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. januar 2006 #485 Del Skrevet 11. januar 2006 Nei Bare se her : http://www.tvnorge.no/index_program_html?e...Program=1150986 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 11. januar 2006 #486 Del Skrevet 11. januar 2006 Har foresten ikke hatt tid til og ta bilde av innvitasjonene våre enda,men skal gjør det snart Så får du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. januar 2006 #487 Del Skrevet 11. januar 2006 Har foresten ikke hatt tid til og ta bilde av innvitasjonene våre enda,men skal gjør det snart Så får du se ← Yay!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 12. januar 2006 #488 Del Skrevet 12. januar 2006 det var jo alt for lenge å vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #489 Del Skrevet 12. januar 2006 UFFfff ja *MissS* ... Sliter som bare det Tok 2 røyk igår kveld, men prøver å ikke ta en ny røyk idag Jeg MÅ jo bare klare det tilslutt! Hatt en fin onsdag? Takk for det Gika Hvordan er det å være Frue da? Gleder meg å se invitasjonene Jettes! veslo & IdaH Diskuterer LOST ser jeg! Man kan bli hekta på serier ja! Tenkte å kjøre rundt med resten av invitasjonene i ettermiddag, få lagt de i postkassene, ikke så mange igjen nå. De som har svart til nå har sagt ja, det er bare ei som kommer uten mannen. Torsdag allerede! Det går så fort.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. januar 2006 #490 Del Skrevet 12. januar 2006 Ha en finfin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #491 Del Skrevet 12. januar 2006 Ha en super dag Jettes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 12. januar 2006 #492 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg har det veldig bra som nygift. Føler meg nesten nyforelsket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 12. januar 2006 #493 Del Skrevet 12. januar 2006 Snaaaart helg! Vet åssen det er å slutte å røyke ja. Driver å slutter å fest-røyke jeg... Ikke lett det heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 12. januar 2006 #494 Del Skrevet 12. januar 2006 Her har dei problemer med datan på jobb kjedelig....blir ingen penger av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 12. januar 2006 #495 Del Skrevet 12. januar 2006 Så deilig.. Merker vi også er veldig nyforelsket Gika. Tror bryllupet har en slags påvirkning på dette Uff ja.. Hater at jeg begynte i det hele tatt *MissS* Helg..... Da blir det fest! Hva med deg? Å, så kjedelig Jettes. Håper dataen er oppe og går snart! Ikveld skal jeg og sambo se på bordkartet til bryllupet.. Blir liksom aldri helt bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 12. januar 2006 #496 Del Skrevet 12. januar 2006 Ang bordkartet; har dere noen som kommer alene? Sambo skal nemlig ha 3 single kamerater til middag. Er derfor veldig nysgerrig om dere har noen single som kommer!! Tips mottas også med takk Ha en god helg Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 12. januar 2006 #497 Del Skrevet 12. januar 2006 Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #498 Del Skrevet 12. januar 2006 Har lagt til songar på MSN til deg, bare trykk på godkjenn når det passar du, stikk på trening no straks eg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 12. januar 2006 #499 Del Skrevet 12. januar 2006 Gjekk visst ikkje med dei songane.. Tok sikkert for lang tid.. Gi meg ein lyd, så kan eg prøve på nytt att! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 12. januar 2006 #500 Del Skrevet 12. januar 2006 heisann...det med bordkart er ett slit,den kunne ikke sitte med den og der ble.....osv...jeg sier bare lykke til. gikk bra på kontroll i dag,er veldig spent på ul nå ettersom jordmor sa at magen var litt større enn igjennomsnittet,men tror det er en.fikk høre hjerte... har bare lagt på meg 1 gram på 16 uker,ikke verst. du spurte meg ang drikking.,det har ikke vært noe problem,kun på nyttår saften ville jeg ha noe iskald alkohol,men det får vente,før jeg ble gravid så drakk jeg så lite og sjelden at jeg nesten kunne latt være,men det er jo litt kos også lykke til med røykeslutt,det blir bra.....du kan øve deg til du blir gravid,da er det vel full stopp eller kos deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg