Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #441 Del Skrevet 10. januar 2006 *glise* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #442 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Ikveld kommer ei venninne på besøk. Blir koselig, med litt sladder & Frustrerte Fruer.... Snart to timer igjen, så er jeg ferdig på jobb! Endret 10. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 10. januar 2006 #443 Del Skrevet 10. januar 2006 Håper du har en fin dag! Kose deg ikveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #444 Del Skrevet 10. januar 2006 I will! Hva skal du ikveld da Bethina? Flytte, flytte og flytte litt mer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #445 Del Skrevet 10. januar 2006 Ah, Frustrerte Fruer blir bra. Eg er på besøk hos ei venninne i Bergen i dag, får besøk av eit par andre venninner i kveld, og så skal vi sjå film.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #446 Del Skrevet 10. januar 2006 Så kooos veslo! Hvilken film? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. januar 2006 #447 Del Skrevet 10. januar 2006 Så kooos veslo! Hvilken film? ← DET veit vi ikkje heilt enno... Hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #448 Del Skrevet 10. januar 2006 Kooooze dere med film! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 10. januar 2006 #449 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei på deg. Ha en vidre fin dag og kos deg med veninne besøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #450 Del Skrevet 10. januar 2006 Kooose deg du også Grace! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 #451 Del Skrevet 10. januar 2006 Søren òg, skrev nettopp et innlegg så greide jeg å rote det til så alt kom bort.. Jaja, godt nytt år Epica!! Har endelig pc igjen, så nå kan jeg følge med mer hva som skjer! Ikke lenge igjen til du blir kone nå!! Kommer til å gå vannvittig fort! Gleder meg til å høre hvordan den store dagen blir!! Men du, hva skal dere ha som bordkort? Mulig det står her et sted, men har ikke helt kontroll Ser du gleder deg til å begynne prøvinga, håper det blir full klaff på første forsøk! Hehe, morsom den der! Frustrerte fruer i kveld ja, blir gøy! Ha en super kveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 10. januar 2006 #452 Del Skrevet 10. januar 2006 det er litt mye på sidene dine, leser også at du koser deg med forberedelsene,skjønner deg godt. her formen så bra at jeg glemmer at jeg er gravid nesten he he,kjenner liv i magen osv,tenk snart er jeg 4 mnd på vei tiden går. lykke til med planlegging og prøving med baby,skal følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. januar 2006 #453 Del Skrevet 10. januar 2006 Vi skal ha bordkort poser med LoveHearts Litjtuppa. Feste på en pyntering med navn på kartong-bit inni. Ja det er ikke lenge til nå! Merker venner snakker mer om det også, og sambo er mer engasjert. Gleder meg Hva har du gjort ikveld da? Jeg har hatt to venninner på besøk, kjempekoselig. Kommet langt i planlegginga? minnimy Så deilig at du slipper plager Ja, det er sykt hvor fort tiden går! Blir en herlig tid fremover... Hvordan er det å ikke kunne drikke da? Det må nok være en så deilig følelse, en baby på vei.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 10. januar 2006 #454 Del Skrevet 10. januar 2006 Å, det hørtes fint ut ja! Mmm, lovehearts er godt! Joda, går bra med bryllupsplanlegginga, har tenkt en del i jula , skrev en oppdatering i dagboka mi nettopp.. Enda mer moro å planlegge også nå, er jo endelig inne i det året som vi skal gifte oss, så man må bare henge i og gjøre unna så mye som mulig i god tid! Har bare slappa av i kveld, vært til ei veninne og prøvd sløret hennes, er et alternativ Sett frustrerte fruer, kongen av queens og ellers sufta etter bryllupsting, har altså gjort masse fornufting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. januar 2006 #455 Del Skrevet 11. januar 2006 Kooose deg du også Grace! ← Kose meg ja.. Du vet jo hva jeg driver med for tiden ( ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 11. januar 2006 #456 Del Skrevet 11. januar 2006 Du jeg glemte en ting. Bare legg til på msn om du vil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #457 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Ble litt sent igår.. Spillte litt etter venninnene gikk, The Movies, et spill jeg henta ned. http://compsimgames.about.com/library/grap...vies_scrl28.jpg Så skravla jeg litt med sambo når han kom hjem før vi la oss. Ja jeg syns også det er mer moro å planlegge nå Litjtuppa. Føler endelig det nærmer seg, og alle rundt meg er engasjerte. Åå, slør ja.. Hvordan er det? Det jeg prøvde i salongen var bare .. Men koster 3000,-.. Det er litt lengre enn kjolen bak, helt nydelig.. Jeg tror jeg MÅ ha det. Ja, regner med du koser deg Grace Jeg sender deg min mailadresse, for jeg slettet nok for fort, tyyypisk meg. Testa idag? Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cymbidium Skrevet 11. januar 2006 #458 Del Skrevet 11. januar 2006 Er bare innom og ser hvordan det går med bryllupsplanlegginga! Må følge med, vet du Det blir nok et flott bryllup! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #459 Del Skrevet 11. januar 2006 Det blir en deilig dag Cymbidium.. Også blir det herlig med bryllupsreise dagen etter.. Lykke til i neste pp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 11. januar 2006 #460 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Huskeliste mot bryllupet: Alkohol (10.000,-) Bil fra kirken (1.500,-) Dress til mannen (5-10.000,-) Brudebukett, blomster og pynt i lokale (2000,-) Prøve kjole igjen, sy inn på siden (500,-?) Lage sanghefte (meny?) og kirkeprogram (?) Sette opp ønskeliste Bestille bryllupskaken (2000,-) Kaker (bakes av foreldre) Finne hvem som kan filme og ta bilder i kirke/lokalet Kjøpe smykke, undertøy, slør og veske Kjøp LoveHearts (til bordkort) Frisør og sminke & sminke til forlover (ca. 3400,-) Bryllupsreise 2 uker i Alicante dagen etter bryllupet (8000,-) Avtale tid med prest Musikk i kirke+lokale (ca. 5000,-) - dekkes? - Sende inn skjema BETALER SELV DEKKES HUSK! ... må finne ny salme.. 1. Alltid Freidig Når Du Går 2. ...?... * Gabriels's Obo inngang & Romeo & Julie utgang .. Endret 11. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg