minnimy Skrevet 5. januar 2006 #361 Del Skrevet 5. januar 2006 jeg syntes du skal teste i dag jeg ,det som blir kjedelig med å bli gravid nå er hvordan formen blir og du ike kan drikke,noe som du liker litt leser jeg he he.ellers passer nok kjolen....kankje det blir på bryllupsnatten du er så flink,gleder meg til vi snart kan planlegge igjen,kanskje blir det bryllup sommer 07. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #362 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Flink å spare IdaH Hadde jeg aldri klart.. Men er verd det, tror det blir en fantastisk dag man aldri glemmer. Og å bli mann & kone gir nok en mer tilhørighet til darlingen, tror jeg. Helt sykt, snart bare 3 mnd til... Blir det en stor fest i NY? Du skal vel shoppe LITT også...? Ha en super dag! Venter med imorgen med testing, for jeg burde gjort det imorges om det skal være mest mulig korrekt resultat minnimy Ja, jeg har tenkt på det med formen.. Og å ikke kunne drikke. Så jeg må være streng med meg selv fremover og ikke falle for fristelsen å ha sex når det er rundt el, får teste litt.. Jeg er veeeldig glad i øl. Kan ikke fatte hvordan JEG skal klare å gå gravid. Også uten røyk også, kommer til å kjede meg iheeel.. Neida.. Det blir perfekt rett rundt bryllupet.. Men ikke før Formen din er bra? Ja, blir spennende å se når du skal begynne planleggingen. Merker det er deilig at det nærmer seg, og vi får unnagjort mer & mer.. Og sambo er veldig engasjert, han er så skjønn... Tror det at vi skal gifte oss har gjort oss enda mer forelsket.. Håper du får en fin dag! Jeg må ha kaffe snart for å ikke falle i bakken av trøtthet... Endret 5. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #363 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Ikveld skal jeg og gubben ut å spise. Det blir koselig Blir nok litt bryllupssnakk også.. Han var så skjønn igår. Jeg viste ham valse-trinn på nettet, og han øvde seg. :grine2: Han vil heelst ikke gå på kurs, men sa vi kan øve oss hjemme. Det går nok bra det, kan vel ikke være såå vanskelig?... Endret 5. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #364 Del Skrevet 5. januar 2006 Fysøren jeg har så lyst på sjokolade og sukker for tiden... nam... .. Hjem om en time.. Ah.. Har lyst på en hvil.. nå.. Har bestillt 25 nye brads, så når de kommer får jeg ferdig de 5 siste invitasjonene. Skal få sendt ut alle senest neste uke. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #365 Del Skrevet 5. januar 2006 Kos dere i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #366 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) Ha en fin kveld du også ~Alwa~ Endret 5. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 5. januar 2006 #367 Del Skrevet 5. januar 2006 Hva er egentlig brads? Og når kommer bilder....? Gleder meg litt til å se de da vettu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 5. januar 2006 #368 Del Skrevet 5. januar 2006 (endret) SORRY! Er så treg med det der blomsten Må ta bilder & koble til kamera.. Er så lat Fikk masse skryt av invitasjonene, og det gjør det jo ekstra gøy selv om det har tatt endel arbeid & penger.. Brads kan du se her!: http://www.kiwiscraps.com/eyesbra2.htm Nå vil jeg hjem.......... * * * * * * Endret 5. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Escada¤ Skrevet 5. januar 2006 #369 Del Skrevet 5. januar 2006 Kosa dokke masse ute då.. Alltid kjekt å gå ut å spisa sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 5. januar 2006 #370 Del Skrevet 5. januar 2006 *mase på invitasjons-bilder* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nominella Skrevet 5. januar 2006 #371 Del Skrevet 5. januar 2006 Tusen takk for besøk i dagboken min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 5. januar 2006 #372 Del Skrevet 5. januar 2006 Spennende med testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiNNieMooSe Skrevet 5. januar 2006 #373 Del Skrevet 5. januar 2006 Flinke Epica som planlegger!!!! *skulle ønske det var meg* Her er det mest pes fordi vi må flytte...Håper det ikke er ALTFOR kaldt hos dere da gumman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. januar 2006 #374 Del Skrevet 6. januar 2006 og hva skjer med testingen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grace Skrevet 6. januar 2006 #375 Del Skrevet 6. januar 2006 Jøss, blir du 30 i sommer?? Du virket mye yngre... ikke at det er noe galt i å bli 30 altså, men jeg bare visste det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 6. januar 2006 #376 Del Skrevet 6. januar 2006 tja.. blir kanskje 10-14 mennesker totalt i usa hvis alle kommer. (heldigvis betaler pappa middagen der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #377 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Tante rød kom igår Grace, så jeg ble både letta og bekymra. Letta for det passer dårlig nå. Bekymra for vi har hatt mye sex og det ikke klaffet.. Blir redd vi må prøve leenge... Men kan jo ikke tenke sånn heller! Hvordan går det med el testing og alt med deg da? Virket jeg yngre? Er jeg så barnslig? Håper det klaffer snart! Halveis oversikt TR 7. nov. TR 7. des. TR 5. jan. EL ca. 19.jan TR 4. feb. ? EL ca 17.feb. TR 6. mar.? EL ca. 19.mars TR 5. apr. - Så blir vi prøvere ... ! EL ca. 19. april. IKM 6.mai ... Var kjempekos ute igår ¤Escada¤ Men uff, vi tok for mange øl.. Tok litt av Så jeg er litt halvsvimmel idag.. Skal scanne invitasjonen idag veslo, så de som vil se invitasjon kan sende meg PM med mail adressen sin, for jeg vil ikke legge de ut her Ja, nå må jeg ta meg tid til planlegging Bethina. Begynner å nærme seg! Blir spennende å høre hvor dere flytter! Håper dere finner noe fint snart Ble ikke noe testing meja, siden tanta kom igår Hvordan går det med deg da, tester du noe for el? Greitt med foreldre som er med å betaler IdaH Vi hadde aldri hatt råd hvis ikke.. Nominella Endret 10. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. januar 2006 #378 Del Skrevet 6. januar 2006 Klaffer jo bra med TR i forhold til bryllupsdagen goså da - ikke verst! Jeg vil gjerne se invitasjon, så sender deg en PM jeg Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 6. januar 2006 #379 Del Skrevet 6. januar 2006 (endret) Har sendt deg mail Markblomsten Ja, og det ser ut som jeg får el rundt bryllupsdagen, passer perfekt! Håper du har en fin dag! Endret 6. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 6. januar 2006 #380 Del Skrevet 6. januar 2006 Kjempeflotte invitasjoner da!!! Skjønner godt at du har fått skryt av dem ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg