Gjest gjest1 Skrevet 1. januar 2006 #301 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår søta!! Tenk, i år skal vi gifte oss!!!!!! Håpar du får ei fortsatt fin planleggingstid! Gledar meg til å følge deg vidare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 1. januar 2006 #302 Del Skrevet 1. januar 2006 Godt nyttår Epica Nå kommer det til å bli så artig å følge hverandre, nå som datoene til hver enkelt av oss nærmer seg Har du fått på plass flere detaljer i desember? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #303 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Godt nyttår veslo! Hadde du en fin feiring på lørdag? Ååå, jeg er sliten.. Hadde trengt en ferie nå.. Ja, det nærmer seg bryllup nå gitt! Festing hele helga, kjempegøy! Igår så jeg og sambo masse filmer, deilig.. Skal få sendt ut resten av invitasjonen denne uka Maibrud'06 Ellers må jeg få ringt lokale ang meny blant annet.. Hatt en fin helg? Godt nyttår!! Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 2. januar 2006 #304 Del Skrevet 2. januar 2006 Ferie ja.. Det hadde vært noe det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #305 Del Skrevet 2. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. januar 2006 #306 Del Skrevet 2. januar 2006 Altfor lenge til neste ferie nå altså! Men du.... Kan du ikke legge ut bilde av invitasjonene snart da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #307 Del Skrevet 2. januar 2006 Ser på Januar lista at du snart har IKM. Noen symptomer enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #308 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ja, skal få lagt ut bilde snart Markblomsten.. Men må låne sambos kamera, har ikke eget. Tror jeg sender det på mail forresten, siden det står navn & alt.. Skal bli digg hvis vi får til en bryllupsreise islutten av april, så er det ikke så altfor lenge til ferie.. Ingen symptomer Xavia.. Vi har hatt masse sex sist mnd, ikke vært forsiktige akkuratt.. Men håper jo at det ikke klaffet, selv om det på en måte gjør meg nervøs at det kan ta lang tid.. Hvordan er formen din da? Idag skal jeg få ferdig invitasjoner, og evt se film hvis sambo er med på det Åååå, må ha kaffe snart! Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #309 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Hvordan er formen din da? ← Formen er bra. Ja, så sant jeg ikke stresser på morgenen uten å spise frokost. Da ser det ut til at jeg blir kvalm.... Nå begynner jeg på jobb i morgen, så da vil vi vel få se hvordan formen virkelig er. Endret 2. januar 2006 av Xavia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #310 Del Skrevet 2. januar 2006 Høres bra ut Xavia Håper det går greitt tilbake på jobb! Uff, er hardt å begynne på igjen, men sånn er det etter ei helg med sen festing! Ha en fin mandag! Ååå, jeg har så lyst til å flytte snart igjen.. Jeg og sambo har snakket mye om det i det siste. Vil ha et nyere hus, og kanskje lenger vekk fra byen, så det blir litt billigere. Men det blir ikke før til sommeren/høsten. Nå blir det planlegging av bryllup fremover, så får vi konsentrere oss om flytting osv etter det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #311 Del Skrevet 2. januar 2006 Ååå, jeg har så lyst til å flytte snart igjen.. ← ...men det er ikke så lenge siden dere kjøpte hus? (Eller husker jeg heeeelt feil nå?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #312 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Stemmer det Xavia, vi flyttet i juli Men det er så sinnsykt kaldt... og lydt! Har noen bråkete naboer De drikker i ukedagene til langt på natt, og er vel rundt 45 år.. Nei.., jeg ønsker meg absolutt et nyere hus! Og er litt lei av å bo i byen. Men det blir ikke før om et halvt år uansett. Fikser ikke en vinter til i kuldehuset.. Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 2. januar 2006 #313 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nytt år Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #314 Del Skrevet 2. januar 2006 Godt nyttår Jettes! Ja, så var det 2006! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #315 Del Skrevet 2. januar 2006 Vårt år!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #316 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) veslo Sjekker litt på nettet etter bryllupsreise.. Fly og hotell i Alicante en uke, til ca 5500,-.. Var billig. Men aldri hørt om den plassen før.. Må uansett finne noe billig, en fin plass som er varm i april.. Kanskje Tenerife. Guuuuuuud, jeg gleder meg! Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #317 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Kanskje det blir La Manga i Spania... Typen kan få billig leilighet der.. Så skal vi kanskje ta litt lenger ferie, 10 dager når vi først skal reise. Ååå, det blir digg! Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 2. januar 2006 #318 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Men tror du det er så varmt der i april da? Jeg ville ikke satset på noe annet enn en god vårvarme i så fall... Ikke meningen å være negativ altså... Endret 2. januar 2006 av Markblomsten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #319 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Tror du ikke det er så varmt der i april-mai Markblomsten? Bare vi ikke fryser i t-skjorte trenger det ikke være så varmt for vår del. Vi må absolutt sjekke litt der ja. Hvor skal dere reise? Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 2. januar 2006 #320 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Ligger mellom 22-26 grader i april - mai leste jeg.. Så det er jo passelig.. Vi skal sjekke litt mer om plassen og fly osv ikveld.. Hadde vert godt å fått bestillt nå.. Uff, vi må få kjøpt ringer snart også..Dyrt å gifte seg! Endret 2. januar 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg