Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2005 #221 Del Skrevet 20. desember 2005 God Jul & Godt Nyttår BecomingBride Kos deg på juleferie!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 20. desember 2005 #222 Del Skrevet 20. desember 2005 så fin avatar du hadde nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2005 #223 Del Skrevet 20. desember 2005 Takk for det IdaH God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 20. desember 2005 #224 Del Skrevet 20. desember 2005 hei ser du sniker deg inn i listen på januar prøving? når du minst venter det så kommer det,det vet jeg alt om,vi skulle gifte oss juli neste år,og skulle slutte å prøve ,men det er jo ikke så lett å bare si nei nå venter vi selv om jeg ville ha barn og bryllup he he,men jeg har nå passert 3 mnd så bryllupet vårt er avlyst til ubestemt tid,men hva gjør vel det når vi venter ett lite nurk. du må ha en fin juletid og planlegging,jeg orker ikke å tenke på noe bryllup før til neste år,det er jo ikke så lenge til,skal først være god å rund ett par mnd føsrt til deg,håper det klaffer snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 20. desember 2005 #225 Del Skrevet 20. desember 2005 (endret) Er ikke lett å holde styr på sikre og usikre perioder minnimy.. Uff, vi bør være forsiktige og vente, meeen... vanskelig det også Det hadde vert perfekt å blitt gravid på bryllupsnatten... Men vi lever jo ikke i en perfekt verden.. Så det som skjer, det skjer.. Kanskje jeg kommer til å passe på når det er "risky", men for begge er det greitt om det skjer nå eller senere. Har ikke testa for EL, så jeg vet lite når det er også.. Uff nei.. Vet ikke..Begge deler er fantastisk, er ikke lett å styre.. Når klaffet det for dere da? Jeg håper egentlig det ikke klaffer før om 4 mnd.. Jeg tenker egentlig ikke på at det kan skje, er for fjernt på en måte. Planlegger bryllup og forventer ingen baby i magen liksom.. Ha en kjempefin jul og godt nyttår! Håper formen er bra med deg og den lille.. Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 21. desember 2005 #226 Del Skrevet 21. desember 2005 Siste dag for meg på KG og på jobb før jul, så stikker innom deg for å ønske deg og dine GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #227 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) GOD JUL OG GODT NYTT ÅR! *MissS* Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #228 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Det regner ute.. Er det ikke deilig.. ? Nå har jeg fikset litt på invitasjonene, og skal prøve å printe imorgen.. Er veldig rolig på jobb. Må huske å få tak i alle adressene, så jeg kan printe som labels. Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. desember 2005 #229 Del Skrevet 21. desember 2005 snø her (hææ sier jeg det.. jeg som hater snø.. men i jula bør det være snø) er litt fuktig i været riktignok men det får heller være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 21. desember 2005 #230 Del Skrevet 21. desember 2005 Her er det hvitt ute! Og det skulle jo bare mangle da, siden det snart er jul. Skulle gjerne hatt enda mer snø jeg da, for er ikke mer enn kanskje 10 cm her... Blir spennende å se på denne såklare 'ikke-prøvingen' deres da Epica... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 21. desember 2005 #231 Del Skrevet 21. desember 2005 Jeg vil veldig gjerne ha mye snø. Vi skal jo gå på ski nyttårsaften, så jo mer jo bedre! Kan dere ikke krysse fingrene for meg? Lykke til med invitasjonslagingen, Epica! Og gratulerer med nytt bilde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 21. desember 2005 #232 Del Skrevet 21. desember 2005 Innom med en god klem og ønske om en fantastisk jul. Kos deg masse. Stor klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #233 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Send over litt snø da IdaH God jul! Uff Markblomsten.. Satser på det ikke klaffer! God jul!! Krysser fingre og tær Gika! Kose deg masse på ski!! Ha en god jul & godt nyttår!! God jul & godt nyttår Charmina!! Koooooooose deg!! Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #234 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Nå har jeg handlet alle julegavene! Utenom til kjæresten.. Aner ikke hva jeg skal kjøpe.. Kommer vel på noe... Arbeidsdagen er snart over. Ikke gjort noooe fornuftig , er så dødt på jobb.. Må huske å ta med vellumen imorgen, så jeg kan printe Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. desember 2005 #235 Del Skrevet 21. desember 2005 pyntet deg? er jo jul snart så Deilig å være ferdig med gavene kan jeg tenke meg nei ikke lett å finne gaver til disse menna våres Sambo får band of brothers dvd liverpool skjerf og black & decker laservater som ka vatre i kryss. (han så det på en tv en kveld og synes det var så kult... vet ikke helt vha vi vi med det men.. .. ja ja.. ble jo litt billigere enn normalt da (jeg betalte 700 kr.. det koster 850 kr butikk).. og dessuten frykter jeg at han har brukt masse penger på gave til meg.. så da må han jo få noe som koster litt han og.. selv om vi ikke skulle kjøpe gaver til hverandre i år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gika Skrevet 21. desember 2005 #236 Del Skrevet 21. desember 2005 Så flink du er som er ferdig med alle gavene! Kjærest-gave er vanskelig! Min får ny mobil, og det trenger han også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #237 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Hadde heldigvis ikke mange gaver å kjøpe Gika.. Men er nesten blakk allerede Tror jeg må finne en bedre betalt jobb, jeg er jo blakk hele tiden Han blir nok kjempeglad for gavene IdaH Skulle kjøpt nye Xbox, men har ikke råd.. Har lyst å kjøpe noe han blir veldig glad for, men ikke lett... Han blir jo glad for alt da.. Men vil det skal være spesielt Får tenke litt.... Kanskje ski... Men de er vel også ganske dyre... Hadde jeg bare hatt mer penger... Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 21. desember 2005 #238 Del Skrevet 21. desember 2005 det var det med penger også dumt å blakke seg helt bare pga av at det er jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 21. desember 2005 #239 Del Skrevet 21. desember 2005 (endret) Ja, særlig nå når det nærmer seg bryllup og jeg heller ville brukt penger på bryllupsreise & bryllupet.... Er så kjedelig og masete med jul. Men blir nok annerledes når vi får unger.. Endret 21. desember 2005 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 21. desember 2005 #240 Del Skrevet 21. desember 2005 Hei,lenge siden God jul til deg også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg