Floja Felíz Skrevet 8. mai 2006 #2181 Del Skrevet 8. mai 2006 Tusen takk for bilder! Så flotte dere var!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minnimy Skrevet 8. mai 2006 #2182 Del Skrevet 8. mai 2006 gratulerer nok en gang,og tenk nå er du over den verste tiden de 12 magiske ukene,grattis,form og alt bra? jeg vil gjerne ha pm,kjolen din så så fantastisk ut på bilde så er spent på hvordan den er live? kos deg og vi har alle ventet spent på disse to ukene på referat,gleder meg til du har tid til å skrive...... kos deg i varmen,jeg syntes det er altfor varmt så jeg ser faktisk frem til helgen til litt regn fy meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 8. mai 2006 #2183 Del Skrevet 8. mai 2006 Får bare tid til å stikke innom kjapt nå... Mulig jeg får skrevet referat etter jobb idag.. Formen er helt på TOPP! Eneste symptomer er større pupper (fremdeles) & 40 i sko! Bruker vanligvis 39.. Rare symptomer .. Jeg hørte hjertelyden hos legen idag........ Fantastisk..... Men har INGEN anelse om jeg tror det er gutt eller jente.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #2184 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Velkommen tilbake fra bryllupsreise! Håper dere har hatt det fantastisk. Det lille bildet du la inn nå sist ser veeeldig lovnde ut,og jeg fikk skrekkelig lyst til å se flere bilder. Sender en pm,jeg. Håper du har hatt en fin dag! Endret 8. mai 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 8. mai 2006 #2185 Del Skrevet 8. mai 2006 hjem igjen! gleder meg masse til bilder og referat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Litjtuppa Skrevet 8. mai 2006 #2186 Del Skrevet 8. mai 2006 Å, så gøy å ha deg her igjen Epica!! Har kjempelyst til å se bilder jeg også!! Tror kanskje du har mailadressa mi fra da du laget monogrammet vårt?? Du så kjempenydelig ut på bildet du har lagt ut her, få nesten gåsehud!! Gleder meg til referat og flere bilder!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 8. mai 2006 #2187 Del Skrevet 8. mai 2006 (endret) Kjempefine bilder! Så fiiine dere var! Kjekk brudgom, smellvakker brud, og en alldeles stråååålende vakker kjole! Tusen takk for titten, det var veldig koselig. Endret 8. mai 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 9. mai 2006 #2188 Del Skrevet 9. mai 2006 Tusen takk for bilder Epica, som skrevet tidligere, dere var nydelige og strålte virkelig. Håper resten av livet deres blir like strålende. Gratulerer så mye som Fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. mai 2006 #2189 Del Skrevet 9. mai 2006 Kjempeflotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #2190 Del Skrevet 9. mai 2006 Koooselig å høre! Uff jeg ble såå trøtt igår, så jeg halvsov på sofaen.. Men referat kommer snart! Og flere bilder kommer så fort jeg får forminsket de. Deiiiilig vær! Idag skal jeg og ei venninne dra et sted å grille etter jobb, blir kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2006 #2191 Del Skrevet 9. mai 2006 Tuuusen takk for bilder Kjempe fiiine var dere Var bryllupet slik som du tenkte det kom til og bli da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #2192 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Dagen var FANTASTISK Jettes......... Referat fra bryllupsdagen: *oppdateres etterhvert da jeg er på jobb* Jeg sov vel 2-3 timer.... dagen før bryllupet... Gruuusomt!! Jeg trodde at NÅ blir hele dagen ødelagt når jeg kikket på klokka om natta og den nærmet seg 4... og 5... Og jeg hadde ikke sovet et sekund! Jeg var så stressa at jeg ikke skulle få sove, så jeg klarte å holde meg selv våken... Men det gikk bra! Jeg kvikna heldigvis til hos frisøren.. Min kjære kjørte meg til frisøren... Jeg var der kl 10. Var innom blomsterbutikken å henta buketten først (og skjulte den for min kommende mann). Jeg fikk gooood sterk kaffe hos frisøren, ei kjempekoselig dame som fiksa håret & sminken. Etterhvert kom forlover, så ble hun sminka (min gave til henne). En time før vi skulle være i kirken, DA kjente jeg... At jeg er nervøs!!! Var hyggelig hos frisøren. Endel damer som satt å skravla, og jeg ble etterhvert midtpunktet da de fikk vite jeg var brud for dagen. De ga masse komplimenter og ønsket meg lykke til etterhvert som jeg kom meg i kjolen og fikk festa sløret på. Sjåføren venta på oss, og kjørte oss mot kirken.. Vi var bittelitt før tiden og stoppet et stykke ifra. Forlover stakk ut, og sprang til kirken, så hun kom seg inn og fikk satt seg i tide. Etterhvert fortsatte ferden mot kirketrappa.. Jeg kjente meg ganske fjern...rar... men lykkelig... Uvirkelig.. Mange kikket på meg og bilen og vinket til meg, fremmede i gatene som var i byen. Ettersom kirken er i sentrum så fikk jeg endel oppmerksomhet ja.. Den stilige Bentley'en stanset foran kirken.. Han åpnet døra og jeg prøvde å gå ut så elegant som mulig med det lange slepet mitt Min kjære så på meg.. Jeg merket han ble helt satt ut når han så meg i kjolen. Han sa "ååå, gud du er så fin" og masse komplimenter, så jeg følte meg 100% som en prinsesse........ Vi stod utenfor kirken til de begynte Gabriels Obo..... Et ganske langt stykke.. Med et langt slep, med masse lag.. Var ikke lett å gå bortover så "gracefully"...... Det var en gooood , deilig følelse å gå bortover golvet med mannen jeg elsker over alt på denne jord... Helt fantastisk... Mange som tok til tårene... Så søte... Min kjære søster gråt, og noen venninner.. Seremonien var vakker.. Og presten var veldig jordnær og koselig. Da han skulle spørre oss, og vi skulle svare ja.. Da begynte jeg selfølgelig å gråte... Jeg klarte å si ja heldigvis.. Gjennom klumpen i halsen.. Jeg var så lykkelig... Etterpå sang & spillte (gitar) artisten vi hadde booka... Nyyydelig.. Kjempefin sang.. En vi begge er så glad i.. Tilslutt begynte Mendelsohn og vi var på vei ut kirken. Massevis av gratulasjoner og skryt for kjolen og alt. Så var det bilder og filming av oss på kirketrappen fram til vi satte oss i bilen og vinket til de som stod igjen. Vi tok endel bilder ute, noen med forlovere og resten bare meg og min kjære. Blåste en del så jeg frøs.. Da var det godt å endelig sette seg i bilen og bli kjørt til studioet der vi tok flere bilder. Gleder meg å se hvordan de ble! Det ble tatt tradisjonelle, useriøse og spesielle bilder, litt av hvert. Kjente oss slitne da vi igjen satte oss i bilen, på vei mot lokale. *forsetter ned på siden* Endret 9. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jettes Skrevet 9. mai 2006 #2193 Del Skrevet 9. mai 2006 Åååååå,sitter med tårer i øynene .....på jobb Hørtes fantastisk ut,at du klarte og holde deg på vei opp til alters da ,det hvet ikke jeg om jeg klarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boogie Skrevet 9. mai 2006 #2194 Del Skrevet 9. mai 2006 Åh, så morro å ha deg tilbake Epica!!!!! For en ubeskrivelig dag det må ha vært. Ser det for meg etterhvert som jeg leser Har sendt PM Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #2195 Del Skrevet 9. mai 2006 (endret) Alle stod og ventet oppover trappene. Er et helt nyyydelig lokale, ser nesten kongelig ut der. De klappet og hoiet da vi steg inn døren, og skålte & ropte at vi måtte kysse. Så hilste vi på, på vei opp trappene til middagsbordet. Vi ble gitt hvert sitt champagneglass, mitt uten alkohol (selfølgelig), selv om jeg hadde trengt noe avslappende da Savna litt å drikke utover, for det ble en lang dag.. Men alt i alt gjorde det ingenting, for alt var perfekt.. Det ble mat & taler... Min kjære sa så mye fint.. Blant annet at han gledet seg til vi skulle starte en familie. At vi skulle få en unge som kunne passe på oss.. Han var så skjønn. Det var meg tilslutt.. Gikk ganske bra tross ingen alkohol! Jeg hadde en overraskelse til mannen min.. Jeg hadde bedt artisten synge en sang vi liker så godt., som brudedans.' (ingen vals ettersom vi ikke tok noe kurs!) Jeg sa ellers noen ord til mannen, og takket svigers & mine foreldre. For ikke å glemme, maten var knallgod!! Det ble endel banking i bordet som betydde vi måtte kysse, iløpet av middagen. Var god stemning. Alle så ut til å kose seg kjempemasse. Resten av kvelden ble det live musikk, og ellers noe mp3 fra den bærbare vi hadde tatt med. Vi skjærte opp bryllupskaken, som var FANTASTISK god, med sjokolade & sjokolademousse inni..... Noen ble fullere og fullere Men de fleste ble heldigvis ikke altfor drita. Alle sa de hadde kost seg kjempemasse da kvelden nærmet seg slutten. Vi måtte skyndte oss, for taxien hadde ringt meg, siden jeg glemte at den stod utfor.... Vi fikk sagt hadet, og det bare hjemover.. Slitne og trøtte.. Vel.. ikke sååå trøtte.. Ble tid til litt... Så sov vi en time, før vi stod opp. Så kom taxien å kjørte oss til flyplassen.. Så bar det avgårde til Spania.... Endret 9. mai 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markblomsten Skrevet 9. mai 2006 #2196 Del Skrevet 9. mai 2006 Høres jo ut som om dere har hatt en perfekt dag da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #2197 Del Skrevet 9. mai 2006 En lang, men deiiiilig dag Markblomsten ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 9. mai 2006 #2198 Del Skrevet 9. mai 2006 Snart er det grilling med ei venninne! Det skal bli deilig å nyte litt sol før den går ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 9. mai 2006 #2199 Del Skrevet 9. mai 2006 Åh... jeg får helt lyst til å gifte meg en gang til, jeg... :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 9. mai 2006 #2200 Del Skrevet 9. mai 2006 Virker som dere hadde en fin dag i allefall! kjemekoslig å få lese det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg