Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1581 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Er det noe spesielt man må huske dagene før bryllupet BecomingBride ? Er jo gaveliste.. Hvem som skriver ned, og kjører gavene hjem.. Pynting av lokale & bil Pakking av kofferten før vi reiser... Avklare hvem som filmer i kirken Hvem som henter kaker.. Tar med kaffe.. Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. mars 2006 #1582 Del Skrevet 7. mars 2006 hmmm.. er vel bare sånne småting som tannpirkere, kaffe, kaffefløte.. hverdagslige ting som ofte blir glemt til større begivenheter? Jeg kan lime inn budsjettlisten min til deg, så kan du se om det er noe du vil ha med eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1583 Del Skrevet 7. mars 2006 Takk BecomingBride Har spurt på forumet også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. mars 2006 #1584 Del Skrevet 7. mars 2006 VIELSE HEF SELSKAPSLOKALE KOKK/CATERING SERVERINGSHJELP FOTOGRAF FRISØR/SMINKØR Prøvetime Bryllupsdagen BRYLLUPSKLÆR Brudekjole Slør Hårpynt, veske, sko, strømper, undertøy etc. Smykke, armbånd, øredobber etc. Bryllupsdress m/tilbehør til brudgom RINGER BRYLLUPSREISE MUSIKK Musikk i kirken Musikk til bryllupsfesten BLOMSTER Brudebukett, hårpynt og knapphullsblomster Pynting i kirken Dekorasjoner til festbordet FLYBILLETTER FORLOVERE TRANSPORT MAT KAKER Bryllupskake Div. kaker TILBEHØR TIL FESTBORD Lys, servietter, tannpirkere m.m. DRIKKEVARER TRYKKSAKER Invitasjoner Bordkort Taler og sanger Hefte med sanger og meny Takkekort OVERNATTING DIVERSE Bryllupsannonse i aviser Solarium Barnevakt SUM KR Husker ikke helt hvor jeg har hentet denne, men... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1585 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Huskeliste - dagene før bryllupet: Annonse i avisen Brudekjole Slør Hårpynt, veske, sko, strømper, undertøy etc. Smykke, armbånd, øredobber etc. Ordne negler Sjekk at alt utstyr er i orden, at all mat og drikke er i boks, ol Bryllupsdress m/tilbehør til brudgom Gjestebok Gaveliste.. Hvem som skriver ned, og kjører gavene hjem.. Pynting av lokale & bil Avklare hvem som filmer i kirken Hvem som henter kaker.. Kaffe & fløte & sukker. Snacksen før middagen (frukt & konfekt?) RINGER Musikk - CD'er til festen Brudebukett, hårpynt og knapphullsblomster (hvem henter?) Dekorasjoner til festbordet FLYBILLETTER & pakking av koffert Bryllupskake Div. kaker Lys, servietter, tannpirkere m.m. Bordkortposer m /lovehearts Hefte med sanger og meny Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1586 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Håper jeg snart får sms fra butikken at vi kan hente ringene. Hvis ikke må jeg ringe imorgen, og høre om de er langt unna. Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. mars 2006 #1587 Del Skrevet 7. mars 2006 Ringer er spennende! Vi har ikke bestemt oss helt for hva vi skal gjøre enda.. *minne meg selv på at jeg må ringe den gullsmeden, ja..* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1588 Del Skrevet 7. mars 2006 Vet ikke hva dere skal gjøre med ringene BecomingBride? Om dere skal oppgradere, gravere osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. mars 2006 #1589 Del Skrevet 7. mars 2006 Vi har egentlig lyst på nye ringer, men vet ikke helt om vi skal legge penger i det, er jo fryktelig dyrt. Vi har jo forlovelsesringer fra før, så i utgangspunktet var vi enige om å bare pusse de opp og få ny dato i de. Men vi har som sagt veldig lyst på nye Har kikket litt rundt, så vi skal ta stilling til det litt senere. Skal vi først ha nye ringer, så er det jo liten vits i å kjøpe ringer som er veldig like de vi har nå. Og dermed blir de dyrere. Vi får sjå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1590 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Ja de penga de penga BB.. Må få se bilder hvis dere kjøper nye! Hjeeelp! Forloveren min ringte nå, og sa hun måtte booke meg noen timer rett etter jobb på torsdag.... Etter hva jeg forstod blir det kanskje en liten "forsmak" på utdrikningslaget.. Hjelp! ......... :icon_surprised: Skummelt..!! Håper det blir gøy Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. mars 2006 #1591 Del Skrevet 7. mars 2006 Du kommer til å få det kjempegøy på UL! Helt sikkert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1592 Del Skrevet 7. mars 2006 Er litt nervøs BecomingBride... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. mars 2006 #1593 Del Skrevet 7. mars 2006 Skjønner at du er nervøs jeg Epica Jeg er det allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1594 Del Skrevet 7. mars 2006 Mart`n Håper jeg ikke har grunn til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #1595 Del Skrevet 7. mars 2006 *notere* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1596 Del Skrevet 7. mars 2006 veslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. mars 2006 #1597 Del Skrevet 7. mars 2006 Så spennande med forlovar-overrasking, forresten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1598 Del Skrevet 7. mars 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mart`n Skrevet 7. mars 2006 #1599 Del Skrevet 7. mars 2006 Så fin "siden din" har blitt da!! Her var det ny ticker til og med jo Tror nok ikke vi har noen grunn til å være nervøs Epica...er vel ganske vanlig....tror jeg...håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 7. mars 2006 #1600 Del Skrevet 7. mars 2006 (endret) Det kan jo ikke være helt crazy Mart'n Vi får heller glede oss og nyte dagen mest mulig! ... men LITT skummelt er det uansett... Endret 7. mars 2006 av Epica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg