Grüner Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Jeg har flere ganger, på ulike dager og til ulike tidspunkt, prøvd å ringe Telia, men samme når jeg prøver, er det så lang kø at jeg gir opp. Det er til og med kø på chat’en som uansett bare er en chat-robot som ikke skjønner annet en helt basic spørsmål. Blir helt oppgitt og fortvilet og aldri opplevd maken til dårligere service noe sted! Flere her som har erfart det samme?( Kan ikke skifte heller, siden borettslaget har Telia). 3
anon01 Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Jeg har telia da jeg også bor i borettslag. Jeg gidder aldri å ringe, og opplever ventetid på 40-70 min på chat. Men opplever servicen som god når de først svarer Du kan skrive til chatroboten at du vil snakke med ett menneske.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Litt kø er det alltid har jeg inntrykk av, men jeg slipper alltid til i løpet av 20 min. Synes det er akseptabelt. Og jeg har aldri opplevd bedre service enn den hos Telia. Synes de er fantastiske kundebehandlere. Du kan forresten velge "vanlig" chat istedenfor robotchaten. Det skal være et valgpanel for det ved siden av robotchaten. Anonymkode: d9f96...c7f
Grüner Skrevet 26. september 2022 Forfatter #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Litt kø er det alltid har jeg inntrykk av, men jeg slipper alltid til i løpet av 20 min. Synes det er akseptabelt. Og jeg har aldri opplevd bedre service enn den hos Telia. Synes de er fantastiske kundebehandlere. Du kan forresten velge "vanlig" chat istedenfor robotchaten. Det skal være et valgpanel for det ved siden av robotchaten. Anonymkode: d9f96...c7f Bra kundeservicen er bra når du først er så heldig å komme igjennom, da. Men det er jo uakseptabelt å skulle måtte vente i en time på å komme igjennom på telefon og chatten har også ventetid. Da får de ansette flere folk, helt enkelt og bruke de folkene de har til å svare på kundehenvendelser og ikke til å drive og ringe rundt og prøve å prakke på folk abonnement.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 4 minutter siden, Grüner said: Da får de ansette flere folk, helt enkelt og bruke de folkene de har til å svare på kundehenvendelser og ikke til å drive og ringe rundt og prøve å prakke på folk abonnement. Står forskjell på kundeservice og salgs-avdelingen da Det er vanskelig å få tak i folk vettu, om du har fulgt med i nyhetsbildet Anonymkode: f6662...ae8
ElectricScum Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Tell me about it! Jeg satt intet mindre enn 1 time og 34 minutter i kø sist gang det var noe kødd med nettverket. 1,5 time!!! Utrolig lite gunstig når man jobber remote og har deadline på greier som skal leveres. Holdt på å knuse telefonen. Jeg rakk til og med dra ut og gjøre flere ærend mens jeg ventet. Kunne f*** ikke legge på når jeg først hadde sittet i kø en time. Etter at Telia tok over for Get er det blitt komplett umulig å komme igjennom til kundeservice. Allikevel klarte jeg ikke hudflette han stakkaren i andre enden da jeg endelig kom fram. Regner med det ikke er hans skyld, men fortell meg gjerne hvem jeg kan filleriste så jeg får et utløp for frustrasjonen neste gang jeg må ha noe med dette makkverket av et selskap å gjøre. 1
ElectricScum Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Står forskjell på kundeservice og salgs-avdelingen da Det er vanskelig å få tak i folk vettu, om du har fulgt med i nyhetsbildet Anonymkode: f6662...ae8 Det er på ingen måte en unnskyldning. I dag er folk såpass avhengig av at nettet og tjeneste man abonnerer på er oppe og går, så de kan faktisk ikke drive business på den måten. Det er komplett uakseptabelt. Det minner meg om da jeg fikk bredbånd så tidlig som i '98 og jeg satt uten nett i to uker fordi han ene på kundeservice var dratt til Hawaii i to uker. Gikk fint i '98, men funker ikke i dag, nei. 2
ElectricScum Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 ...og én ting til, mens jeg er i gang. Get var flinke til å sende ut driftsmeldinger så fort det var noe kluss, så man slapp å drive meningsløs feilsøking på alt av eget utstyr eller ringe dem opp. Telia har aldri klart å melde fra om en eneste driftsfeil så lenge jeg har vært kunde. Ikke har det stått noe på nettsidene deres heller. Og tidvis har de hatt feil på egne nettsider også når ting går til helvete så ingen hjelp å få der heller. Får en følelse av at de helst later som ingenting, til alt er fiksa. Det kan man jo se av alle twitterpostene. Idiotisk at man må søke på twitter for å finne ut av om andre opplever samme problem. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå