Gå til innhold

Vet du HVORFOR din kjære er sammen med deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har han/hun sagt hva det var som fikk ham/henne til å falle og hva det er han/hun liker eller elsker ved deg?

Hvorfor deg ble DEG og ikke en hvilken som helst annen?

Jeg vet ikke hva som gjør at min kjære er sammen med meg....

Anonymkode: b3471...7f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han he sagt det flere ganger og sier jevnlig ting han liker ved meg.

Har du selv sagt hva du liker med din kjære til ham?❤️

Anonymkode: 8748f...dc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har han/hun sagt hva det var som fikk ham/henne til å falle og hva det er han/hun liker eller elsker ved deg?

Hvorfor deg ble DEG og ikke en hvilken som helst annen?

Jeg vet ikke hva som gjør at min kjære er sammen med meg....

Han synes jeg er morsom, pen, deilig, sinna, snill, god med penger, kosete, og liker å skravle like mye som han. Vært sammen i 16 år og gift i 9 år 😁

Anonymkode: 6c52a...957

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, han he sagt det flere ganger og sier jevnlig ting han liker ved meg.

Har du selv sagt hva du liker med din kjære til ham?❤️

Anonymkode: 8748f...dc4

Ja, jeg har pleid å si det ofte, men har sluttet nå, siden jeg aldri får høre noe fra ham (bortsett fra at han et par ganger i det siste, har sagt at jeg er pen, men det er etter en slags krise det det kom frem at han aldri har vært forelsket i meg - da ble jeg såklart knust, så det er tydelig at han prøver å veie opp for det..). 

Skrevet

Ja 😄 Han har sagt at han liker at jeg er rolig og behersket, trygg på meg selv og totalt dramafree, og spesielt at jeg er omtenksom og omsorgsfull, god på klemmer og kos i hverdagen og at jeg ofte forteller han at han er flink, sexy og at jeg elsker han. Det er dette han har oppgitt som årsakene til at han bestemte seg for å satse på meg. Og jeg er glad for at han har sagt det.

Jeg er sikker på at om du spør kjæresten din, så vil han nok fortelle deg, kanskje blir du overrasket, at han ser noe i deg som du ikke engang var klar over selv 😄

Anonymkode: cbdd4...fb1

• Liker 1
Skrevet

Hushjelp

Anonymkode: 498df...a19

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han sier selv at han i første omgang falt for humoren min, det var den som gjorde at han ville bli bedre kjent med meg. Så hadde/har jeg et utseende han liker. Hvorfor vi fortsatt er sammen og like forelsket etter 15 år, er vel at vi er på samme plass i livet, og ønsker de samme tingene. Vi ler mye, opplever ting sammen, men gir også hverandre alenetid slik at vi kan gjøre våre egne ting. 

• Hjerte 2
Skrevet

Fordi jeg er pen, god i senga og lager mat. Og så er han glad i meg, da.

Anonymkode: 07c9d...eaf

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Tror min godt kunne vært sammen med hvilken som helst annen- men noen må man jo velge. 

Anonymkode: cce8d...4e8

• Liker 2
Skrevet

Det er fordi jeg har like dårlig humor som han, er flink til å lage mat, er deilig, at vi har god sex, at jeg er ærlig, lett å snakke med, dømmer ingen, er åpen og passe sprø. Og sikkert en del andre ting. Vi er ganske flinke til å snakke om ting og gir hverandre komplimenter jevnlig.

• Liker 2
Skrevet

Fordi jeg er så jævla deilig 

• Liker 3
Skrevet

Fordi han har jevnlig tilgang på sex.

Anonymkode: d4dd8...c34

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Tror min godt kunne vært sammen med hvilken som helst annen- men noen må man jo velge. 

Samme her, og det gjelder egentlig meg også. 

Joda, han ER den store kjærligheten, men det visste jeg jo ikke da vi ble sammen. Det skjedde helt tilfeldig. 

Anonymkode: 57875...75b

• Liker 1
Skrevet

Aner ikke, har lurt på det, men tør ikke spørre. 

Skrevet

Jeg antar at han er sammen med meg fordi jeg gir han en trygghet, at jeg er tålmodig og at vi deler en hel del interesser. Sånn i tillegg til at han har følelser for meg og finner meg attraktiv. 

Skrevet

Nei si det 😂 han trives vel med meg da. Har aldri tenkt over det, eller spurt. Men vi er en god match, så trenger egentlig ikke å tenke så mye på det heller. 

Anonymkode: 82625...8f6

Skrevet

Nei altså, fikk et litt ubehagelig svar når jeg spurte her en gang. Han visste ikke, det var liksom bare det at alt stemte. Hele pakka. 

Usikre meg ville at han skulle ramse opp noen sider ved meg som han setter pris på, men det var umulig. 

Så jeg vetafaen. Føler meg av og til som hushjelp og elskerinne. At han tok meg fordi jeg ville ha han. 

Anonymkode: 74174...4ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, han ble forelsket i meg. Første gang han var hodestups forelsket, og han tror inderlig på den ene store kjærligheten, på en litt rørende naiv måte. Altså fint det, men vi har opp gj årene hatt noen litt teite diskusjoner angående dette, fordi det ved store utfordringer ikke engang er et alternativ å gå fra hverandre for ham. Da vil vi aldri elske noen slik vi elsker hverandre. Har brukt opp den sjansen. 

Jeg som har vært forelsket flere ganger, og også har elsket en annen mann svært høyt, har ved slike argumenter blitt litt oppgitt, men samtidig er det jo veldig skjønt at han virkelig tror dette. 

Hvorfor han falt for akkurat meg sier han også jevnlig. At jeg er utrolig snill og god mot alle, fra ham til venner og hans familie, at han er stolt over hvor flink jeg er til så mye, at vi har et sexliv som vanskelig lar seg erstatte, samt at jeg "tåler ham". Med det siste mener han at selv om han er sta, litt hissig og ikke bestandig verdens enkleste å leve med blir ikke jeg vippet av pinnen av ham. At han er stor og har sterk stemme virker ikke på meg, og han kommer ingen vei med meg med mindre han tar ting opp på skikkelig måte. Han vinner ikke nødvendigvis da heller, med mindre han har de beste argumentene. Så han har respekt for meg, og også stor tillit til at når jeg argumenterer mot noe er det kloke årsaker til det. 

Så jeg trenger ikke lure på at jeg er elsket, eller hvorfor. 

Anonymkode: f9490...d99

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samme her, og det gjelder egentlig meg også. 

Joda, han ER den store kjærligheten, men det visste jeg jo ikke da vi ble sammen. Det skjedde helt tilfeldig. 

Anonymkode: 57875...75b

Ja, det gjorde det her også. Helt tilfeldig og ikke stooor forelskelse. 

Skrevet

Fordi jeg var den minst irriterende av de han hadde sjans på, og jeg lager god mat. 

Og siden han var den eneste jeg har hatt sjans på så ble det han for meg. 

Anonymkode: a1d20...d4f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...