AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Jeg er litt småsjokka her. Babyen som er nå 9 uker virker til å foretrekke å finne søvnen selv. Vi har til nå pleid å enten amme eller bære/bysse i søvn. Men i det siste har hun ikke sovnet ved amming og bare vrir seg ved byssing. Oppdaget litt ved en tilfeldighet at hun lukker øynene med en gang hun legges ned på et rolig rom og glipper litt til hun faller helt til ro. Dette oppleves litt surrealistisk da forrige baby måtte ammes i søvn til hun var 1 år. Krysser fingrene for at dette varer! Andre som har samme erfaring? Anonymkode: cdbad...f5e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Første var nærmere 2 år, andre var 3 uker tror jeg 🙊 Ekstremt stor forskjell! Minste har sovnet selv og sovet natten gjennom (med noen unntak selvsagt) siden hun var 3 uker. Hun er et år nå! Det hadde jeg ikke drømt om gikk an en gang, første tok en evighet å legge og våknet hver time i to år. Var bekymret for at noe var galt med minsta siden jeg bare la henne i senga så sov hun 🤩 Anonymkode: 20563...5b8
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Da jeg bare kunne legge dem våkne og forlate rommet var de rundt et år, tror jeg. Måtte slutte å amme for at det skulle funke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå