Gå til innhold

Hvordan fange oppmerksomheten til en overlege på sykehuset?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: a94d5...08b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør om han er singel og be han ut..

Anonymkode: aa591...04a

• Liker 3
Skrevet

Skaff deg den sykdommen han er spesialist på 😆

• Liker 6
Skrevet

Bli skikkelig gal og plagsom, legg an på vedkommende, og si rett ut at du ér mentalt ustabil sånn at vedkommende kan be sin nærmeste leder om å flytte deg til en annen avdeling. 

• Liker 1
Skrevet

Vær smilende og blid og vær faglig sterk. Les på egenhånd og fordyp deg litt mer i faget hans en den gjengse sykepleier. 

Anonymkode: c8cf1...c94

Skrevet

Hør med noen bekjente rundt dere om han er singel. Om han er det tenker jeg disse "triksene" kan øke sjansene dine:

Vær blid, sprudlende og positiv, være renslig i form av rent og gredd hår osv (så det ser ut som at du tar godt vare på deg selv), vis interesse når du ser han slik at han husker deg. F.eks: gå litt oftere i de gangene det er sjanse på å treffe på han eller til det pauserommet han ofte oppholder seg, spør om noe random som: "hvordan går det på jobb idag?" "Mye å gjøre idag?" Osv. Bare smaltalk så dere blir kjent i begynnelsen.

Går jo også ann å stalke han litt på fb for å finne interessene hans, og nevne denne interessen som en tilfeldighet når du snakker med han🙊 

Jeg tenker hvertfall definitivt at glimt i øyet et det viktigste for at man skal bli lagt merke til av noen. Deretter litt småflørting så du får personen til å føle seg bra.

Masse lykke til 💖💖

Anonymkode: 6324d...daf

Skrevet

Mulig jeg er naiv. Men skjønte ikke fra den lille introen hva som var målet ditt. Å date/gifte deg med dette mennesket., Få respons og samtale om sykdommen din? Eller rent ut noe faglig oppdatering.

Uansett, smell av en kinaputt foran beina på`n. Eller kast deg på gulvet og simuler et epileptisk anfall...

• Liker 3
Skrevet
PITTY skrev (6 timer siden):

Mulig jeg er naiv. Men skjønte ikke fra den lille introen hva som var målet ditt. Å date/gifte deg med dette mennesket., Få respons og samtale om sykdommen din? Eller rent ut noe faglig oppdatering.

Uansett, smell av en kinaputt foran beina på`n. Eller kast deg på gulvet og simuler et epileptisk anfall...

Bra forslag🤣

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Går jo også ann å stalke han litt på fb for å finne interessene hans, og nevne denne interessen som en tilfeldighet når du snakker med han🙊 

Off, så kleint.

Det er så gjennomskuelig at det gjør fysisk vondt å tenke på at noen faktisk holder på sånn.

Anonymkode: 59edc...b53

• Liker 3
Skrevet

Besvim foran han . Da får du iallefall 5 min 

Skrevet

Han er der for pasientene oppsjekking bør foregå på fritiden 

Skrevet

Beundring siden han har valgt å bli overlege :P 

Skrevet

Akkurat som med alle andre mennesker. Så hadde i vært fall jeg blitt litt skeptisk til noen som var opptatt av min utdanning og stilling. Er litt forskjell på å ha en kjæreste som er stolt av det man har fått til, og noen som ikke har fokus på person når det er dating og etablering av forhold. Men er sikkert andre som er annorledes.

Skrevet

Ja, folk som blir voldsomt opptatt av hva jeg jobber med, og der status ved jobben virker å være det overordnede, da får jeg piggene ut.

Alle har lyst til at noen vil bli kjent på grunn av den personen man er, ikke yrket man har valgt.

Anonymkode: cd233...e05

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier alle «han»?

Fremkommer det fra TS om overlegen er mann eller kvinne?

Anonymkode: 3358b...e0c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 10.22):

Ja, folk som blir voldsomt opptatt av hva jeg jobber med, og der status ved jobben virker å være det overordnede, da får jeg piggene ut.

Alle har lyst til at noen vil bli kjent på grunn av den personen man er, ikke yrket man har valgt.

Anonymkode: cd233...e05

Har ikke noe med yrket til vedkommende å gjøre;)

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.9.2022 den 10.35):

Hvorfor sier alle «han»?

Fremkommer det fra TS om overlegen er mann eller kvinne?

Anonymkode: 3358b...e0c

Det gjør det ikke. Men erfaringsmessig er det kvinner - og ikke menn - som er opptatt av å date leger. 

Anonymkode: c9ba5...23d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 16.38):

Hør med noen bekjente rundt dere om han er singel. Om han er det tenker jeg disse "triksene" kan øke sjansene dine:

Vær blid, sprudlende og positiv, være renslig i form av rent og gredd hår osv (så det ser ut som at du tar godt vare på deg selv), vis interesse når du ser han slik at han husker deg. F.eks: gå litt oftere i de gangene det er sjanse på å treffe på han eller til det pauserommet han ofte oppholder seg, spør om noe random som: "hvordan går det på jobb idag?" "Mye å gjøre idag?" Osv. Bare smaltalk så dere blir kjent i begynnelsen.

Jeg tenker hvertfall definitivt at glimt i øyet et det viktigste for at man skal bli lagt merke til av noen. Deretter litt småflørting så du får personen til å føle seg bra.

Masse lykke til 💖💖

Anonymkode: 6324d...daf

«Blid, sprudlende og positiv»? Du tenker at dette er egenskaper alle finner attraktivt?

Anonymkode: c9ba5...23d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...