Gå til innhold

Innspill til< bistand>

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Melder litt med en gutt,som jeg misstenker er veldig forsiktig med å åpne seg  vet fra tidligere,at ham ikke snakker med alle om alt.

Vi hat hatt kontakt lenge,så vil gjerne fortsette. Det har skjedd noe hos han, aner ikke hva- han vil ikke åpne seg,og trekker seg unna.

Noen som har tips til hvordan jeg kan støtte han? Unntatt det med å la han få være alene. Han snakker ikke så mye, og er ikke sjenert eller tilbaketrukket. Bare veldig opptatt av å ha alt på stell..

Noen som vet hvordan han kansje gjerne vil bli møtt, når man er litt den typen? Som vet hva man trenger,bortsett fra tid alene?

Han sier dette ikke har noe med meg å gjøre, så mulighetene for å kaste ball rundt alternativer på hvordan å hjelpe,eller er det ikke annet å gjøre enn å vente og bruke tiden også ta kontakt?

På forhånd takk!

Anonymkode: 0470f...cf4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skal du presse deg på? Han trenger ikke din støtte, han trekker seg unna. La han få pause og se om han tar kontakt igjen når han har det bedre.

Anonymkode: cfcd8...afd

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hvorfor skal du presse deg på? Han trenger ikke din støtte, han trekker seg unna. La han få pause og se om han tar kontakt igjen når han har det bedre.

Anonymkode: cfcd8...afd

Hei!

Fordi jeg gjerne vil vite hva det er som er skjedd? Han sier han er på en dårlig plass akkurat nå..

Han har en liten trend med å komme halvveis,for å så gå-dette er nok noe eget i seg selv,men tenker at npr han sier <a> uten å si<b>,så kan det være at det er vanskeøog for han å vite hvordan å <bare si ting>kansje?

Derfor vil jeg gjerne ha innspill til hvordan å møte han i dette,men som person er han <flinkere> til å gi inntrykk av ihvertfall, at alt er bra..Så det er ikke alltid lett å vite hva man skal si..

Jeg respekterer at han vil være alene,men redd for at dette også vil være hans måte å få alt på hans prinsipper også..Man skal gi å ta osv.

Men generelt, er dette i hovedsak om hvordan man kan best imøtekomme en som liker å ha alt på stell,og som ikke snakker med alt til alle..Jeg synes drt er vanskelig fordi jeg somregel snakker litt for mye og for fort om ting,så vil kaste litt ball om mulige innspill her...

Er redd dette lukker han, for ordlyden er ikke lett..

Anonymkode: 0470f...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...