AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Ser på at hus på finn, og lurer på om det er mulig å finne ut når annonsen ble lagt ut? Det eneste jeg finner er "siste endret" som oppdateres ontrent daglig. Det er ikke satt opp fellesvisning, som det er på alle andre jeg har sett på, uten unntak. Mistenker derfor at det har ligget ute lenge. Ligger denne type info åpent? Anonymkode: dbfb7...aae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Nei. Men du kan sjekke tilstandsrapporten. Den skal være datert. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Snublefot62 skrev (2 timer siden): Nei. Men du kan sjekke tilstandsrapporten. Den skal være datert. Er ikke det fryktelig frustrerende? Litt for selgervennlig. Anonymkode: 75793...ace Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest takinova Skrevet 26. september 2022 #4 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ser på at hus på finn, og lurer på om det er mulig å finne ut når annonsen ble lagt ut? Det eneste jeg finner er "siste endret" som oppdateres ontrent daglig. Det er ikke satt opp fellesvisning, som det er på alle andre jeg har sett på, uten unntak. Mistenker derfor at det har ligget ute lenge. Ligger denne type info åpent? Anonymkode: dbfb7...aae Tilstandsrapport, og rett og slett velge "publisert" på Finn og gå nederst. Ofte kan bildene også gi en pekepinn. Men hva med og rett slett spørre megler. De lyver aldri om sånt. Det har de intet incentiv til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er ikke det fryktelig frustrerende? Litt for selgervennlig. Anonymkode: 75793...ace Joda. Men husk at på finn er det selger som er kunden. Så selvfølgelig er de selgervennlige. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå