AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Når noen skriver et innlegg om at de sliter og går til psykolog. Hvorfor detter de sinte damene inn i trådene og skriker: Du er heldig du!! Ikke alle får hjelp!! Ikke alle som får psykolog!! Du må være takknemlig 😡 sinte og aggressive kjerringer! hvor kommer dette fra? misunnelse? Folk som ikke tåler at andre får ? forklar meg gjerne dere som skriver slikt.. Anonymkode: 7b63c...0aa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Si det. Bare å se på karriere-forumet nå. "Alle" som hater lærerne. De hater de fordi de (lærerne) krever bedre arbeidsbetingelser og lønn. Dette ser man også under forbruker og økonomi-forumet. Om noen tjener bedre enn en selv f.eks, eller har bedre utbetalt enn andre på AAP/ufør, så kommer skrikekoret "JEG HAR BARE UTBETALT MINSTESATS PÅ 9000. DU HAR INGENTING Å KLAGE OVER!!!!" Vel. Det er sultne barn i Afrika også, så det gjelder vel de på minstesats å Anonymkode: 03a21...b1d 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Når noen skriver et innlegg om at de sliter og går til psykolog. Hvorfor detter de sinte damene inn i trådene og skriker: Du er heldig du!! Ikke alle får hjelp!! Ikke alle som får psykolog!! Du må være takknemlig 😡 sinte og aggressive kjerringer! hvor kommer dette fra? misunnelse? Folk som ikke tåler at andre får ? forklar meg gjerne dere som skriver slikt.. Anonymkode: 7b63c...0aa Det med å få hjelp fra psykolog og dps er faktisk kjempe vanskelig. Jeg sliter med skikkelig angst og depresjon oh dro til legen for å få hjelp...det tok 8 mnd før jeg fikk hjelp. Så jeg skjønner at noen kanskje virket sure...det er ikke lett når man går rundt og har det tøft og ikke får hjelp..men ja...kanske dumt å bli sur på den som faktisk får hjelp..men vi må nok se begge veier Anonymkode: e1c92...81e 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Si det. Bare å se på karriere-forumet nå. "Alle" som hater lærerne. De hater de fordi de (lærerne) krever bedre arbeidsbetingelser og lønn. Dette ser man også under forbruker og økonomi-forumet. Om noen tjener bedre enn en selv f.eks, eller har bedre utbetalt enn andre på AAP/ufør, så kommer skrikekoret "JEG HAR BARE UTBETALT MINSTESATS PÅ 9000. DU HAR INGENTING Å KLAGE OVER!!!!" Vel. Det er sultne barn i Afrika også, så det gjelder vel de på minstesats å Anonymkode: 03a21...b1d Folk som ikke tåler å se at andre får. Folk som ikke unner noen noe.. misunnelse ser på kommentar feltet når det handler om røkne.. hvorfor skal dette være interessant for meg å vite?… joda, for hele artikkelen er skrevet for å tilfredstille nettopp deg.. mye raseri og misunnelse Anonymkode: 7b63c...0aa 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det med å få hjelp fra psykolog og dps er faktisk kjempe vanskelig. Jeg sliter med skikkelig angst og depresjon oh dro til legen for å få hjelp...det tok 8 mnd før jeg fikk hjelp. Så jeg skjønner at noen kanskje virket sure...det er ikke lett når man går rundt og har det tøft og ikke får hjelp..men ja...kanske dumt å bli sur på den som faktisk får hjelp..men vi må nok se begge veier Anonymkode: e1c92...81e Ja det hjelper jo ikke sin egen situasjon å bli sint på andre som får hjelp.. Anonymkode: 7b63c...0aa 1
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Jeg tror ikke damene på KG har et heftigere lynne enn befolkningen ellers. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Embla Othea skrev (7 minutter siden): Jeg tror ikke damene på KG har et heftigere lynne enn befolkningen ellers. De får det hvertfall ut her inne Anonymkode: 7b63c...0aa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Når noen skriver et innlegg om at de sliter og går til psykolog. Hvorfor detter de sinte damene inn i trådene og skriker: Du er heldig du!! Ikke alle får hjelp!! Ikke alle som får psykolog!! Du må være takknemlig 😡 sinte og aggressive kjerringer! hvor kommer dette fra? misunnelse? Folk som ikke tåler at andre får ? forklar meg gjerne dere som skriver slikt.. Anonymkode: 7b63c...0aa Er derav relevans for deg at de er kvinner, ts? Blir du mer støtt av sinte kjerringer enn av sinte gubber? I så fall - kanskje du burde pakke ut den bagasjen? Svaret er dessuten det samme som «hvorfor kjefter gamle folk på bussen» eller «hvorfor slår noen ned folk på byen» eller «hvorfor ytrer noen hatefulle meninger i offentligheten». Ubehandlet eller dårlig regulert psykisk sykdom. Neste gang du treffer noen som er sinna? Spør hvordan det går med dem. Forhør deg om de får den oppfølgingen i helsevesenet de burde ha. Tilby deg å veilede retning riktig instans og tiltak. Anonymkode: cc0b4...bf3 1
Embla Othea Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): De får det hvertfall ut her inne Anonymkode: 7b63c...0aa Det er mulig.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Er derav relevans for deg at de er kvinner, ts? Blir du mer støtt av sinte kjerringer enn av sinte gubber? I så fall - kanskje du burde pakke ut den bagasjen? Svaret er dessuten det samme som «hvorfor kjefter gamle folk på bussen» eller «hvorfor slår noen ned folk på byen» eller «hvorfor ytrer noen hatefulle meninger i offentligheten». Ubehandlet eller dårlig regulert psykisk sykdom. Neste gang du treffer noen som er sinna? Spør hvordan det går med dem. Forhør deg om de får den oppfølgingen i helsevesenet de burde ha. Tilby deg å veilede retning riktig instans og tiltak. Anonymkode: cc0b4...bf3 De fleste her inne er kvinner. Nei, spørsmålet er hvorfor folk hyler og skriker HER inne. Og de som gjør det kan svare her. Kes hi nøye to ganger til Anonymkode: 7b63c...0aa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå