Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange influencere reklamere for maskinen Lumispa, og lurer på om den er verdt prisen?

Anonymkode: 50919...624

Videoannonse
Annonse
Skrevet

alt du faktisk bruker er verdt prisen, alt du ikke bruker er det ikke.. Hvordan er hudregimet ditt i dag? 

Skrevet
Carrot skrev (2 minutter siden):

alt du faktisk bruker er verdt prisen, alt du ikke bruker er det ikke.. Hvordan er hudregimet ditt i dag? 

Rens, av og til serum og så fuktighetskrem .

Ts

Skrevet

Jeg elsker min.

Anonymkode: 07b4a...044

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg elsker min.

Anonymkode: 07b4a...044

Hva gjør den for huden? 

Ts

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Rens, av og til serum og så fuktighetskrem .

Ts

og du syns det fungerer for din hud eller føler du at du tregner noe mer?
De jeg kjenner som har den er superfornøyd og bruker den, personlig er jeg som deg, rens, fukt - ferdig.. så for meg ville det nok vært bortkastede penger.. 

Endret av Carrot
Skrevet
Carrot skrev (12 minutter siden):

og du syns det fungerer for din hud eller føler du at du tregner noe mer?
De jeg kjenner som har den er superfornøyd og bruker den, personlig er jeg som deg, rens, fukt - ferdig.. så for meg ville det nok vært bortkastede penger.. 

Hva bruker man den til?

Er det en rensemaskin?

Ts

Skrevet

Jeg bruker billig versjon, manuell type.

Syns den funker veldig greit :)

Denne :

Tar rens i ansiktet eller direkte på den, og masserer ansiktet med den.

image.png

Skrevet

Jeg ville aldri brukt penger på det. Alle profesjonelle hudleger og dermaloger anbefaler at man bruker hendene når man renser ansiktet. Alt annet er bare bortkastet og tull :) 

Anonymkode: 5076d...9c3

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hva bruker man den til?

Er det en rensemaskin?

Ts

det er et sett med produkter i en serie fra nuskin der bla a maskinen er med.. jeg har to bekjente som sverger til produktene, selv syns jeg for eksempel mascaraen til nuskin er fantastisk! 

May be an image of cosmetics

Skrevet

Jeg har den, etter jeg startet med den så forsvant alle hudormer. Jeg har store porer, men de ble også litt mindre synlige med den. 

Trenger ikke rens eller andre produkter fra nuskin, da man kan bruke uansett med lumispaen. 

Men hver sin smak😊

Anonymkode: 33c26...f9b

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hva gjør den for huden? 

Ts

Haha, jeg leste «Hva gjør den forhuden?». Gikk litt fort 😂

• Hjerte 1
Skrevet
Carrot skrev (4 timer siden):

Hva koster en slik, vet du?

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Ser mange influencere reklamere for maskinen Lumispa, og lurer på om den er verdt prisen?

Det er ingen influensere som reklamerer for Lumispa. De som reklamerer er de som er vervet som selgere i pyramidebusinessen til Nuskin. Styr unna! -sier jeg og veldig mange andre.

Anonymkode: 4860b...271

• Liker 5
  • Nyttig 6
Skrevet
Pusapalooza skrev (3 timer siden):

Hva koster en slik, vet du?

https://mysite.mynuskin.com/content/nuskin/en_NO/products/product.97139611.mysite.skintherapybybenedictelv.html

pakken jeg la inn bilde til.. Men det er mange alternativer å velge i, denne er en enkel for normal hud.. 
https://mysite.mynuskin.com/content/nuskin/en_NO/products/product.97136649.mysite.skintherapybybenedictelv.html?storeId=NO3376976

Se litt på siden, det finnes sikkert mange andre som forhandler men jeg bruker denne.. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er ingen influensere som reklamerer for Lumispa. De som reklamerer er de som er vervet som selgere i pyramidebusinessen til Nuskin. Styr unna! -sier jeg og veldig mange andre.

Produktet kan være bra uten at man skal la seg verve.. 

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Dette! Man kan ikke stole på noe som sies om denne, da alle som snakker om den er fullstendig desperat etter å selge til deg. 

Anonymkode: 008ac...fd7

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Dette! Man kan ikke stole på noe som sies om denne, da alle som snakker om den er fullstendig desperat etter å selge til deg. 

Anonymkode: 008ac...fd7

vel, jeg er ikke selger av nuskin men jeg er bruker og jeg syns produktene er gode. 😇

Skrevet

Har ikke sett noen store influensere reklamere for det egentlig 

har sett Ronja axelsen - men hun er jo også selger/leder. 

nina m ruden reklamerte for det litt, men hun var også selger/leder.  Hun selger vel fortsatt litt til kunder hu hadde når hun var mer aktiv 

Anonymkode: 69b43...58a

Skrevet
Carrot skrev (10 timer siden):

Produktet kan være bra uten at man skal la seg verve.. 

Produktet er tøys, det du kjøper er håpet for å få bedre hud. Det kan du få andre steder uten å støtte pyramidespill. 

Anonymkode: 50df5...06c

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...