Gå til innhold

Kino alene for seksåring

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Fy f*** for en mor :frustrert:

Ikke bare det at jenten var alene på kine, men så sent er utrolig skremmende. Det er tydeligvis viktigere for moren å prioritere kjæresten, og da bør hun la andre ta seg av jenten. For den jobben klarer hun tydeligvis ikke selv

Endret av Piper
Skrevet

Fint at det var noen der som brydde seg, og fikk hjelp til jenta.

Skrevet

Helt utrolig at det er mulig å finne på noe slikt

Skrevet

Herregud, mammaen er helt klart ikke skikket til å ha ansvaret for et barn!

Skrevet

Og barnevernet gjør vel ingenting nå heller.

Synes bv blir mer og mer kyniske i hvilke saker de skal/bør/må prioritere.

Det heter så fint at bv er informert osv,men det blir vel med et hjemmebesøk også er denne saken ute av verden.

Hvem er sykest,bv som er til for å verne barn,eller moren som tydelig vet at hun ikke mister ungen sin ved å gjøre sånn??

BV tror de har gjort jobben sin og MOREN kjempekry fordi hun har "vunnet" over BV.

OG da er sakens kjerne borte,nemlig BARNET:

FY faaaaaa...............jeg blir så sint.

BV passer fader meg mer på foreldrene og rettighetene deres enn barnets beste.

Foreldrevernet skulle navnet vært.

Skrevet
Og barnevernet gjør vel ingenting nå heller.

Synes bv blir mer og mer kyniske i hvilke saker de skal/bør/må prioritere.

Det heter så fint at bv er informert osv,men det blir vel med et hjemmebesøk også er denne saken ute av verden.

Hvem er sykest,bv som er til for å verne barn,eller moren som tydelig vet at hun ikke mister ungen sin ved å gjøre sånn??

BV tror de har gjort jobben sin og MOREN kjempekry fordi hun har "vunnet" over BV.

...

...

...

Du er ikke litt rask til å dømme nå da ?

Jeg er enig i at slik saken blir fremstilt i pressen synes det om noe har gått forferdelig galt. Men derfra å insinuere at mor bør miste omsorgen er vel litt strengt.

Heldigvis er det ikke slik at barn mister sine foreldre hver gang noe galt skjer.

I et annet innlegg ser jeg at det er en alenemor som er sliten. Det ser ut til at hun bor i en fremmed by i forb. med studier. Og hun har ingen familie tilstede.

La oss ha den teorien at barnet var på kino mens mor var ute for å handle noen småting (kansje julepresang som barnet ikke skulle se). Under denne handleturen skjer det noe, la oss anta at mor faller og brekker benet. Hun får ingen fra legevakten til å hente barnet på kino og hun har ingen andre til å hente. Hva gjør hun ? Kontakter barnevernet ? Neppe. Ikke med det rykte barnevernet har opparbeidet seg.

Jeg synes vi isteden skal være enig om at det som skjedde ikke burde skjedd. Men det er et godt stykke videre til å insinuere at mor ikke er egnet til omsorg. Til det vet vi altfor lite.

Skrevet

Det er bare så tragisk å lese slikt! :tristbla:

Stakkars jente!

Alene på kino om kvelden, også på en slik film da!

Jeg har en gutt som blir 8 år i mai, og han er langt fra moden til å se denne. Hadde aldri tatt med meg en 6 åring på en slik film om jeg var der sammen med henne engang jeg!

Denne moren må jo skjønne svært lite! Håper virkelig at barnevernet griper fatt i denne saken!

Gjest lilletroll
Skrevet

La oss ha den teorien at barnet var på kino mens mor var ute for å handle noen småting (kansje julepresang som barnet ikke skulle se). Under denne handleturen skjer det noe, la oss anta at mor faller og brekker benet. Hun får ingen fra legevakten til å hente barnet på kino og hun har ingen andre til å hente. Hva gjør hun ?

Her kommer du jo nettopp med brgrunnelsen på hvorfor man IKKE skal gjøre noe sånt!!! Man vet aldri hva som KAN skje!!! UANSETT lar man ikke en SEKS åring være alene på kino!!!

Gjest Gamle Alex
Skrevet
La oss ha den teorien at barnet var på kino mens mor var ute for å handle noen småting (kansje julepresang som barnet ikke skulle se). Under denne handleturen skjer det noe, la oss anta at mor faller og brekker benet. Hun får ingen fra legevakten til å hente barnet på kino og hun har ingen andre til å hente. Hva gjør hun ? Kontakter barnevernet ? Neppe. Ikke med det rykte barnevernet har opparbeidet seg.

Jeg har også vært alenemor og fryktelig sliten men noe sånt som dette GJØR MAN BARE IKKE!!!!!!

Skrevet

Jeg må nok legge meg flat for kritikk i denne saken. Jeg hadde ikke lest hele stykket (jeg hadde lest en kortversjon i en annen avis).

Å gå på kino med samboeren, mens jenta på 6 sitter alene og ser på en film med 11 års grense, er ikke akseptabelt i mine øyne heller.

Så for de av dere som mener jeg er påstålig og aldri tar feil, så er det bare NESTEN riktig ;)

Skrevet
Så for de av dere som mener jeg er påstålig og aldri tar feil, så er det bare NESTEN riktig  ;)

Dette er noe som gjelder samtlige menn her (og ellers)...

Forskjellen på mennene viser seg imidlertid på hvem som sier etterpå at de kan ha tatt feil og de som ikke er i stand til det. I så måte ligger jo du svært godt an :)

Jeg synes litt synd på den lille jenta. Så liten og allerede så alene.

Skrevet
Her kommer du jo nettopp med brgrunnelsen på hvorfor man IKKE skal gjøre noe sånt!!! Man vet aldri hva som KAN skje!!! UANSETT lar man ikke en SEKS åring være alene på kino!!!

Helt enig og ikke så sent,ikke alene og ikke på slike filmer.

Denne moren bør virkelig bli holdt under oppsyn.

Når hun kan gjøre slikt og t.o.m forsvare det,ja da er det galskap.

Og hvem normale foreldre kjøper en kinobilett til et lite barn og går ifra det???

INGEN

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...