Gå til innhold

Hvorfor så mange thaimassasje-steder på et lite sted?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Leste en annen tråd, om at en kvinne hadde en samboer som hadde fått «happy ending» på thaimassasje-sted. Er jo velkjent at disse stedene er mer bordeller enn massasje-steder hvor de tilbyr happy ending og 99% av kundene er menn… 

Jeg søkte på Google for å se hvor mange slike steder som fantes på det lille tettstedet/«småbyen» vi bor, og det dukket opp ikke mindre enn hele seks steder(!)… De skal jo ha faste kunder og firmaene deres skal overleve også. Til sammenligning, en hudpleiesalong i en storby overlever ikke alene på massasje-kunder (klassisk massasje og aromaterapi) selv om man har timelista fylt opp… Ergo noe lysky aktivitet foregår… 

Hvorfor får slike steder støtte fra NAV til å starte opp, når de vet at det vil foregå bordellvirksomhet og kjøp/salg av sex?

Det er ulovlig å kjøpe sex…. Jeg syns ikke det er greit og mener det burde blitt tatt kontroller og stengt slike steder. Er nav og de som leier ut næringslokaler så naive? Hvorfor støtte opp mot en industri som bruker mennesker…?

Anonymkode: de496...6e6

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du høres veldig dømmende ut. Tror du virkelig alle thai-massasje bedrifter tilbyr happy-ending og prostitusjon? Da tar du isåfall veldig feil. Det er mange seriøse bedrifter, men de useriøse ødelegger det gode ryktet til dette yrket. Og det er trist. 

Noen områder er mer belastete enn andre, i Porsgrunn så var det mest prostitusjon i bedriftene, enn andre steder på Østlandet. Også i Tønsberg var det flere. 

Du har vel sett kvinner gå ut i media, fordi folk kommer å spør om "happy-ending"? Det er frekt og ekkelt av menn å ta det som en selvfølge at thailandske massører skal runke og suge dem. Æsj skjerp dere 🤮

Anonymkode: 5384c...fae

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på det samme. Jeg bor i en gjennomsnittlig by på østlandet og det er langt flere thaimassasjesalonger her enn man skulle tro det er marked for.

Når det lovlighet så er det vanskelig å bevise at det foregår sexsalg slike steder. Dessuten sees det kanskje gjennom fingrene med dette siden det tydeligvis har blitt vanligere og vanligere at kvinner kjøper seg orgasme hos tantra-massører. Det ville jo vært litt rart om kvinner fikk lov å kjøpe sex og menn ikke. :)

Anonymkode: bb461...f0d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du høres veldig dømmende ut. Tror du virkelig alle thai-massasje bedrifter tilbyr happy-ending og prostitusjon? Da tar du isåfall veldig feil. Det er mange seriøse bedrifter, men de useriøse ødelegger det gode ryktet til dette yrket. Og det er trist. 

Noen områder er mer belastete enn andre, i Porsgrunn så var det mest prostitusjon i bedriftene, enn andre steder på Østlandet. Også i Tønsberg var det flere. 

Du har vel sett kvinner gå ut i media, fordi folk kommer å spør om "happy-ending"? Det er frekt og ekkelt av menn å ta det som en selvfølge at thailandske massører skal runke og suge dem. Æsj skjerp dere 🤮

Anonymkode: 5384c...fae

Du er naiv.

Det finnes kvinner som jobber på slike steder som blir banket opp om de ikke tilbyr den mannlige kunden happy ending. 

De fleste tilbyr happy ending. Og har lest om kunder som har takket nei, men da har de blitt sure. 

Hvordan i all verden skal man synes at sånt er greit? 

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har lurt litt på det samme. Jeg bor i en gjennomsnittlig by på østlandet og det er langt flere thaimassasjesalonger her enn man skulle tro det er marked for.

Nettopp!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får de støtte av nav til å etablere seg? Hva slags støtte dreier det seg om, egentlig? 

Anonymkode: 7e2dd...e24

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av disse er ikke i drift men en grei måtte å skrive av ting på skatt og motta støtte.  Og det er gjerne mannen til " eier" som styrer med den salongen .   Da har hun en jobb på papiret. 

Anonymkode: 718eb...083

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i Ålesund i noen år. Har alltid lurt på hvordan en by med 40tusen innbyggere, kan ha over 5 massasjeplasser i "sentrum". Det gir ikke mening. Så aldri noen gå inn eller ut av de plassene heller. Kvinnene satt og leste magasiner i "venterommet" eller røyka på utsiden av døra. 

Anonymkode: 5468b...336

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Bodde i Ålesund i noen år. Har alltid lurt på hvordan en by med 40tusen innbyggere, kan ha over 5 massasjeplasser i "sentrum". Det gir ikke mening. Så aldri noen gå inn eller ut av de plassene heller. Kvinnene satt og leste magasiner i "venterommet" eller røyka på utsiden av døra. 

Helt tydelig hva som egentlig foregår der. Syns slike steder burde stenges.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Helt tydelig hva som egentlig foregår der. Syns slike steder burde stenges.

Da må tantramassasje (eller hva det heter) for damer også stenges da. Det er jo vanlig at de blir stimulert til orgasme på mange slike steder.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er minst tjue slike steder her i Stavanger. Med lukkede persienner og blinkende neonskilt i vinduet som sier at de har åpent. Vet det har vært politiaksjon flere ganger mot disse stedene. Skulle ønske hele bransjen forsvant. Det er så utrolig kvinnediskriminerende og ekkelt at jeg har ikke ord. 

Anonymkode: 48e67...662

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Er minst tjue slike steder her i Stavanger. Med lukkede persienner og blinkende neonskilt i vinduet som sier at de har åpent. Vet det har vært politiaksjon flere ganger mot disse stedene. Skulle ønske hele bransjen forsvant. Det er så utrolig kvinnediskriminerende og ekkelt at jeg har ikke ord. 

Sant! 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når massasjesteder har åpent til kl 0400, trenger man ikke mye fantasi for å skjønne hva som foregår der.

Anonymkode: 91f0b...3c8

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

I Bergen tilbys det sexuelle tjenester på 90 % av thaimassasje plassene, alt fra en runk til full pakke. De lever av sexsalg, selv om de påstår de ikke tilbyr noe. Mye action bak lukkete dører. Ta en test etter sædrester på gulv og vegger, eller klærne de har på seg. Sjekk gjerne handklær i skittentøy. Huseier burde vært tiltalt for å tilrettelegge for sexsalg. Harde fakta

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor på et lite sted og her har vi 2 thai massasje og aldri opplevd det dere skriver, verken jeg, mannen min eller vennene våres.🤷‍♀️

Anonymkode: 820fd...f26

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer også litt på det samme. Jeg bor sentralt på Majorstuen og føler at det alltid er thaimassaje med neonskilt overalt med 100 m radius i boligområdet mitt 🤷‍♀️ Boligprisene i området er skyhøye, så jeg vil jo nesten tro at leieprisen for bedrifter også vil være ganske høy. Ser heller aldri folk gå ut og inn fra disse massasjestedene, så vil jo nesten tro at pris per massasje må være ganske høy for å få det til å gå rundt

Anonymkode: 0da8d...004

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, de uttallige massasjestedene er nok i stor grad skalkeskjul for prostitusjon og sikkert også annen lyssky virksomhet. Det sier seg selv at etterspørselen etter vanlig massasje aldri ville kunne finansiere mer enn en brøkdel av disse etablissementene.

Anonymkode: 54fc1...7c9

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.9.2022 den 11.26):

5?? Går du inn på gulesider finner du hele 17 thaimassasjestudio registrert i Ålesund. Og da snakker vi sentrum fra Aspøya til Nørve. Og da kan du enda legge til noen ekstra som ikke står i gulesider. 

Folk i Ålesund har tydeligvis veldig såre muskler..

Anonymkode: 3dd9a...c13

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/26/2022 at 1:02 PM, AnonymBruker said:

Det må være mange flere enn 20. Jeg bor også i Stavanger. Horelysene blinker overalt her.

Anonymkode: f8101...fb8

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.10.2022 den 21.29):

Det må være mange flere enn 20. Jeg bor også i Stavanger. Horelysene blinker overalt her.

Anonymkode: f8101...fb8

Ja, etter folketallet er Stavanger-Sandnes horehovedstaden i Norge. Trashy område med mye menger og lite dannelse.

Anonymkode: 54fc1...7c9

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...