AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Kan noen lekne og bratty personer hjelpe meg med forslag? Jeg er av natur veldig underdanig for min dominante og elsker å være lydig og føyelig. Men, jeg ønsker å utvikle meg og bli litt mer rampete og bratty. Dessverre vet jeg ikke hvordan jeg kan være litt tøysete og ulydig uten at det blir for rampete! Det eneste som faller meg naturlig er å bite. Men det liker min dominante veldig dårlig. Dette er sikkert et teit spørsmål men tenkte det kan være verdt det. Hva gjør dere når dere er «ulydig og bratty» for å vekke en respons av deres dominante? For å få en konsekvens, bli satt litt på plass. Om det eneste du kan svare er, snakk med din dominante eller «bdsm er så teit» så trenger du ikke svare. Anonymkode: a9c71...a0c 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Tisse litt på han Anonymkode: dbbca...6c8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tisse litt på han Anonymkode: dbbca...6c8 Godt forslag. Men det er noe av det beste han vet, så det får jeg bare ros for 😜 Anonymkode: a9c71...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Funker veldig bra å være trassig. Svare nei når man blir bedt om noe, gjerne med utfordrende blikk. Litt småfrekke kommentarer funker også fint for meg. Får ofte straff da. Anonymkode: 746ed...339 1
Ian Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 (endret) Noe av det mest provoserende jeg vet er å ikke få respons, eller at hun ikke gjør det jeg ber henne om. Endret 26. september 2022 av Ian
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Funker veldig bra å være trassig. Svare nei når man blir bedt om noe, gjerne med utfordrende blikk. Litt småfrekke kommentarer funker også fint for meg. Får ofte straff da. Anonymkode: 746ed...339 Hehe interessant. Tør du å gjøre det med alt han ber om? Sånn typ «ta av deg buksen og still deg slik og slik». Sier du nei? 😝 Har aldri tenkt at det går an. Anonymkode: a9c71...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Ian skrev (2 minutter siden): Noe av det mest provoserende jeg vet er å ikke få respons, eller at hun ikke gjør det jeg ber henne om. Blir du irritert eller sur da? Eller får du bare lyst til å irettesette henne? ts Anonymkode: a9c71...a0c
Ian Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Blir du irritert eller sur da? Eller får du bare lyst til å irettesette henne? ts Anonymkode: a9c71...a0c Både og. Er jeg i umiddelbar nærhet hører det til med et rykk i halsbåndet, og et klaps
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Om det er en forventning om at skal gå med string, ta på en hipster (eller den kjipe mensenbestemortrusa). Ber han om vin, gi han en øl (eller vann). Anonymkode: 5f0cb...462
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 Ian skrev (3 minutter siden): Både og. Er jeg i umiddelbar nærhet hører det til med et rykk i halsbåndet, og et klaps Hva skal hun gjøre for at du tar deg tid Til å gi ho en ordentlig omgang av din foretrukne smertepåføring a la spanking? Anonymkode: a9c71...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Om det er en forventning om at skal gå med string, ta på en hipster (eller den kjipe mensenbestemortrusa). Ber han om vin, gi han en øl (eller vann). Anonymkode: 5f0cb...462 Hahaha denne likte jeg! 😃 ts Anonymkode: a9c71...a0c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hehe interessant. Tør du å gjøre det med alt han ber om? Sånn typ «ta av deg buksen og still deg slik og slik». Sier du nei? 😝 Har aldri tenkt at det går an. Anonymkode: a9c71...a0c Kommer helt an på situasjonen.. Men som oftest, ja Funker også med å bare gi et overbærende blikk, og ikke svare. Er gjerne også litt vanskelig på melding. Typ: "når vi kommer hjem i kveld skal jeg..!" Også svarer jeg "vi får se..." Skal sies at det ligger til min natur å være sånn i de fleste situasjoner, så det faller meg ganske enkelt 😂 Er den fødte provokatør, og så lenge man er i relasjoner med alfamenn - så funker det som flørt til en hver tid. Anonymkode: 746ed...339
Ian Skrevet 26. september 2022 #13 Skrevet 26. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Hva skal hun gjøre for at du tar deg tid Til å gi ho en ordentlig omgang av din foretrukne smertepåføring a la spanking? Anonymkode: a9c71...a0c Det er hvis hun med viten og vilje ikke har gjort det jeg har bedt henne om å gjøre. Spesielt dersom det ikke er gjort når jeg er hjemme fra jobb.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #14 Skrevet 26. september 2022 Ian skrev (1 time siden): Både og. Er jeg i umiddelbar nærhet hører det til med et rykk i halsbåndet, og et klaps Noe så dumt. Anonymkode: 07edc...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå