Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde når jeg var gravid med sønnen min, da brusa det🙈 Er gravid igjen, men er bare 4+3 i dag, men prøvde ista og skjedde ingenting… vet ikke om det er for tidlig, men vil prøve igjen senere🙈 så blir spennende å se om det er en gutt eller ei jente som gjemmer seg her❤️

• Liker 2
Skrevet

Ohh! Dette må æ prøve 😃 

Skrevet

Prøve nå, 4+3, og det bruste 😄 veldig gøy om det stemmer 😄 stemmer med følelsen jeg har da 😅

Skrevet
Tessiekd skrev (19 timer siden):

Ohh! Dette må æ prøve 😃 

Spennede om det faktisk kan stemme🙈 synes det er litt gøy å utforske litt før man «endelig» får vite❤️

Miss-P skrev (6 minutter siden):

Prøve nå, 4+3, og det bruste 😄 veldig gøy om det stemmer 😄 stemmer med følelsen jeg har da 😅

oi, seriøst? - var det natron du brukte da? Prøvde med både natron og bakepulver.. og det bruste med bakepulver men ikke med natron. Men er jo tross alt natron man skal bruke❤️

Anonymkode: 3630b...368

Skrevet

Hva er teorien her egentlig? Hvilket stoff er det natronen reagerer med?

Anonymkode: 49049...29e

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Spennede om det faktisk kan stemme🙈 synes det er litt gøy å utforske litt før man «endelig» får vite❤️

oi, seriøst? - var det natron du brukte da? Prøvde med både natron og bakepulver.. og det bruste med bakepulver men ikke med natron. Men er jo tross alt natron man skal bruke❤️

Ja, var Natron 😄 søkte på google etter hvor mye av hver man skulle ha 😅 tok et par sekund, men så bruste det 😄

Skrevet

Har det noe å si om man tar natron først eller sist? Det står på nett at man skal ta 2 ts natron først for å så tilsette urinen. Jeg gjorde omvendt. Men det var vell ikke noe å si? 😂

Anonymkode: c3294...7b1

Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Har det noe å si om man tar natron først eller sist? Det står på nett at man skal ta 2 ts natron først for å så tilsette urinen. Jeg gjorde omvendt. Men det var vell ikke noe å si? 😂

Anonymkode: c3294...7b1

Det tror jeg ikke, har gjort begge deler med samme svar😊

• 2 uker senere...
Skrevet

Prøvde igjen i dag,og nå skummet det! For noen uker siden skjedde det ingenting. Hmm.. Er vel en gutt da kansje. Får vite på tirsdag forhåpentligvis😄 flere som har prøvd eller fått svar? 

Anonymkode: bfbd6...4b0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...