elinoooor Skrevet 26. september 2022 #21 Skrevet 26. september 2022 Jeg prøvde når jeg var gravid med sønnen min, da brusa det🙈 Er gravid igjen, men er bare 4+3 i dag, men prøvde ista og skjedde ingenting… vet ikke om det er for tidlig, men vil prøve igjen senere🙈 så blir spennende å se om det er en gutt eller ei jente som gjemmer seg her❤️ 2
Miss-P Skrevet 2. oktober 2022 #23 Skrevet 2. oktober 2022 Prøve nå, 4+3, og det bruste 😄 veldig gøy om det stemmer 😄 stemmer med følelsen jeg har da 😅
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #24 Skrevet 2. oktober 2022 Tessiekd skrev (19 timer siden): Ohh! Dette må æ prøve 😃 Spennede om det faktisk kan stemme🙈 synes det er litt gøy å utforske litt før man «endelig» får vite❤️ Miss-P skrev (6 minutter siden): Prøve nå, 4+3, og det bruste 😄 veldig gøy om det stemmer 😄 stemmer med følelsen jeg har da 😅 oi, seriøst? - var det natron du brukte da? Prøvde med både natron og bakepulver.. og det bruste med bakepulver men ikke med natron. Men er jo tross alt natron man skal bruke❤️ Anonymkode: 3630b...368
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2022 #25 Skrevet 2. oktober 2022 Hva er teorien her egentlig? Hvilket stoff er det natronen reagerer med? Anonymkode: 49049...29e
Miss-P Skrevet 2. oktober 2022 #26 Skrevet 2. oktober 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Spennede om det faktisk kan stemme🙈 synes det er litt gøy å utforske litt før man «endelig» får vite❤️ oi, seriøst? - var det natron du brukte da? Prøvde med både natron og bakepulver.. og det bruste med bakepulver men ikke med natron. Men er jo tross alt natron man skal bruke❤️ Anonymkode: 3630b...368 Ja, var Natron 😄 søkte på google etter hvor mye av hver man skulle ha 😅 tok et par sekund, men så bruste det 😄
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #27 Skrevet 4. oktober 2022 Har det noe å si om man tar natron først eller sist? Det står på nett at man skal ta 2 ts natron først for å så tilsette urinen. Jeg gjorde omvendt. Men det var vell ikke noe å si? 😂 Anonymkode: c3294...7b1
AnonymBruker Skrevet 4. oktober 2022 #28 Skrevet 4. oktober 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Har det noe å si om man tar natron først eller sist? Det står på nett at man skal ta 2 ts natron først for å så tilsette urinen. Jeg gjorde omvendt. Men det var vell ikke noe å si? 😂 Anonymkode: c3294...7b1 Det tror jeg ikke, har gjort begge deler med samme svar😊 Anonymkode: 3630b...368
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #29 Skrevet 14. oktober 2022 Prøvde igjen i dag,og nå skummet det! For noen uker siden skjedde det ingenting. Hmm.. Er vel en gutt da kansje. Får vite på tirsdag forhåpentligvis😄 flere som har prøvd eller fått svar? Anonymkode: bfbd6...4b0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå