AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hva tenker dere? Hadde aldri vært aktuelt hvis han var gammel for alderen men det er han ikke. Vi er ellers veldig like og deler mange interesser Anonymkode: 3f0fb...697
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Jeg datet en som var 16 år eldre enn meg for en stund siden. Eller man kan vel kalle det et slags forhold, det var bare oss. Vi holdt på et par år. Men jeg var veldig ambivalent til aldersforskjellen. Tenkte som mange sier, er det kjærlighet er det bare et tall. Vi var helt åpne om dette hele tiden altså, så ikke lurt han på noen måte. Han er også ung og sprek for alderen. Men jeg merket på bare de få årene, å årene nå etterpå (vi er fortsatt venner) at han har fort blitt mye eldre. Jeg er i slutten av 30 årene. Det kommer til et punkt hvor det nok ikke blir like bra. Det kommer en tid hvor han merker at han er en del eldre, å kanskje ikke orker og vil det du vil når dine barn (?) f. eks. har blitt så store at du kan prioritere dine ting igjen. Da er han kanskje ferdig med det livet (reise, konserter osv.). Kanskje vil han at du roer ditt liv også, å så blir man sittende inne med en mye eldre person. Eller så må man gjøre alle disse tingene alene. Jeg er hvertfall veldig glad for at jeg ikke gikk inn i noe forhold. Mange sier jo, kos deg nå, du kan jo bare bytte han ut. Men dét hadde jeg ikke klart. Nå ser jeg etter noen som er maks 5 år eldre enn meg. Men det er ikke lett. Jeg falt veldig for han. Anonymkode: abad8...71e 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Dette må du kjenne på selv. Jeg vet det finnes menn som holder seg ufattelig bra omtrent hele sitt liv, og som har unge koner. Noen overlever t.o.m konene sine og blir steingamle. Jeg var sammen med en mann som var 13 år eldre enn meg og det var mitt livs store kjærlighet. Kommer aldri til å ha et så fint forhold igjen, tror jeg. Jeg kunne nok ikke blitt sammen med noen eldre enn det da. For jeg er en nevrotisk og bekymra person og jeg merka at aldersforskjellen bekymra meg. Tenkte på økonomi, om vi kom til å få syke barn, hvordan det ble når han ble eldre, osv. Men dette vet du ikke hvordan vil bli før du er der. Du må nesten satse eller ikke! Anonymkode: ad13e...474
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Nja..når han er 68 og pensjonist så er du like gammel som Han er nå..når du er pensjonist så er han godt over gjennomsnittlig alder for menns levealder..så nei.. Anonymkode: c30c7...72a 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Cisco skrev (1 time siden): Postet ikke du dette i går også? Nei? Anonymkode: 3f0fb...697
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Det går bra. Lykke til! Anonymkode: 147b4...9ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå