Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Når jeg møtte typen min så trodde jeg at det skulle være en dans på roser. Han spilte ikke så ofte og vi kunne finne på mye fine ting men problemet er at når han spiller spiller han bare kjedelige skytespill og ser på actionspill. Jeg synes ikke det er så gøy å høre om hva han har gjort på en dag. Det blir jeg veldig lei meg for og trodde det skulle bli annerledes. Jeg har ikke så mange venner utenom men føler ikke det er helt det som er problemet. Jeg kan høre om jobben hans. Familien og mye mer men synes d er gørr kjedelig at han bare sitter å spiller skytespill og d er det han har gjort på en dag. 

Anonymkode: 64325...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje dere ikke passer så godt sammen likevel? Det er vanlig at man viser seg fra sin beste side i starten. Kanskje pynter litt på sannheten. Dikter opp masse interesser man ikke har. Sier man er aktiv i sport, etc, mens man liker best å sitte inne og game og spise junkfood fra man kommer hjem fra jobb til man legger seg. Heldigvis går det an å avslutte et forhold om man ikke er fornøyd. Antakeligvis så går det ikke an å forandre han tilbake til det han var i starten. For det var sikkert bare et skuespill. Dette er nok den ekte guttungen. Så hvis ikke dette er det du vil stifte familie med (tenker du at han er en egnet familiefar?), så kanskje du bør avslutte og finne deg noe annet som var mer slik du så for deg.

Anonymkode: 55882...d06

Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Christina82, mod

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...