AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hei, kansje noe har vore i samme båt!?🤞🏻 Har nett hoppet inn i et vikariat, i søster bedriften. Skal jobbe der i 1år, før eg skal tilbake til min stilling. Men har no funnet ut at eg er gravid, sånn type 7-9 uker. Kvalmen tar snart livet av meg. Så eg ligger i senga, og sover heile dagen. I måren skal eg begynne i den nye jobben. Hva kan eg gjøre? Har eg krav på noe sykemelding? Selv om eg nett har begynt der? Eller må eg jobbe 3mnd? Eg vil virkelig stille på jobb, så om eg må gå med ein pose i lommen skal eg gjøre de😅 Anonymkode: 5c1c1...989
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Hvis det er ny jobb med ny kontrakt tror jeg du må jobbe i 6 uker før du har opparbeidet deg retten til sykemelding, dessverre. Jeg står i samme posisjon til mandag, så da ønsker jeg oss lykke til 😅 Anonymkode: df218...49f 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Du må ha jobbet i 4 uker for å ha krav på sykemelding Anonymkode: 91892...dff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå