AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hvor lang tid før du spise vanlig mat etter trekking av visdomstann? Leser på nett man kan spise med en gang, men usikker på om jeg tør ta sjansen? Anonymkode: 70b55...41c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvor lang tid før du spise vanlig mat etter trekking av visdomstann? Leser på nett man kan spise med en gang, men usikker på om jeg tør ta sjansen? Anonymkode: 70b55...41c Hvorfor ikke vente et par timer? Du dør vel ikke av sult. Anonymkode: 73423...44a
Gjest AprilRyan Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Jeg ventet noen timer, men spiste vanlig mat samme dag. Tygde ikke på den siden jeg hadde trukket, men gikk fint. Jeg hadde egentlig ikke særlig mye smerter noen av de gangene jeg trakk visdomstenner. Den andre gangen ble det et krater der hvor tannen hadde vært og da samlet det seg litt mat der. Måtte bare være nøye med hygienen da. Gangen før der så ble det ikke det. Husker ikke helt om tannlegen sydde et sting da eller hva det var, men litt irriterende når det samlet seg matrester oppi der en stund.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hvor lang tid før du spise vanlig mat etter trekking av visdomstann? Leser på nett man kan spise med en gang, men usikker på om jeg tør ta sjansen? Anonymkode: 70b55...41c Jeg ventet 3dager med noe som var hardere enn suppe. Da det ble en litt komplisert trekking og blødde en del. Spiste ikke noe hardt før etter 2uker kanskje. Anonymkode: 881a9...bb6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Tror det tok 3-4 dager. Jeg opererte ut visdomstann som var under tannkjøttet. Anonymkode: 5b6b7...987
Daria Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Jeg fikk beskjed om å vente med å spise noe som helst til bedøvelsen var gått ut (mest fordi man ikke har helt kontroll og de ikke vil at man skal bite seg i kinn eller tunge), starte med myk og kald mat og så se an litt - gjør det vondt å tygge for hard mat, så vent med den...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå