AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Hvem er det egentlig som betaler for sånne pluss-abonnementer? Det eneste du får vite er hvordan swingers-miljøet i Norge er, hva slags peniser kvninnfolk visstnok liker, eller hva slags TV-serier og filmer som skal ha fått en del "hype" i det siste. Anonymkode: f833b...769 6 1
Sirah Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Alle som er interessert i at journalister også skal få lønninger? 8 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Vi har pluss abonnement på lokalavisa. Det er mye vi liker å få med oss om nærområdet, å særlig lokalavisene har stort sett artikler man må betale for. Journalistene skal ha lønn de å. Anonymkode: 3daba...17e 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Lokalavisa dør hvis ikke folk abonnerer. Jeg betaler for et stort europeisk blad for kvalitetsjournalisme. Panama papers o.l. blir nok ikke oppdaget med hjelp av Dagbladet. Anonymkode: f35fd...d11 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Abonnerer på lokalavisa, de kjører tilbud 1 kr for 30 dager. Avbestiller en uke-to før abo går ut. Også abonnerer jeg igjen. Anonymkode: 64e89...61a 1 1
Heisann12345 Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Jeg kan ikke å ta meg råd til å betale for lokal-avisa nå, men i fremtiden er det noe jeg har veldig lyst til. Veldig mye av det er pluss-saker, og da kan jeg få med meg hva som skjer der jeg bor. Gidder ikke pluss på Vg/Dagbladet/Aftenposten nei 1 1
JegMotStrømmen Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Har plussabb i lokalavisen, der står det mye om hva som skjer i nærmiljøet. Syns absolutt det er verd pengene. Ville ikke brukt penger på det i vg/dagbladet. Men det hadde vært veldig kjekt om riksavisene kunne solgt pluss-sakene sine stykkvis, det hender en gang innimellom at det dukker opp noe jeg kunne hatt lyst til å lese, og jeg hadde glatt betalt en tier for det, men jeg kjøper ikke et abonnement for å lese kanskje en sak i måneden. 6
Lillpia Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er det egentlig som betaler for sånne pluss-abonnementer? Det eneste du får vite er hvordan swingers-miljøet i Norge er, hva slags peniser kvninnfolk visstnok liker, eller hva slags TV-serier og filmer som skal ha fått en del "hype" i det siste. Anonymkode: f833b...769 Jeg har plussabo på lokalavisa (A-media, så gjelder jo alle deres over 70 aviser) og på Klassekampen. Veldig lite swingers, peniser, tv-serier og kjendiser der 😂 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Er med på familieabonnement i lokalavisen for der er de fleste artiklene bak betaling. Men er enig i at i Db og VG er det stort sett saker om slanking og mye annet rart bak pluss abonnement, så der gidder jeg ikke betale. Anonymkode: 20c56...fe8
Leo Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvem er det egentlig som betaler for sånne pluss-abonnementer? Det eneste du får vite er hvordan swingers-miljøet i Norge er, hva slags peniser kvninnfolk visstnok liker, eller hva slags TV-serier og filmer som skal ha fått en del "hype" i det siste. Anonymkode: f833b...769 Det finnes jo heldigvis aviser som tar for seg andre temaer! Jeg betaler for plussabonnement på flere aviser bl.a. lokalavisene og Aftenposten. Grunnen til at jeg gjør det er selvfølgelig at jeg ønsker å følge med i hva som skjer av stort og smått i verden, men også fordi jeg gjerne vil at avisene i størst mulig grad skal være finansiert av at folk betaler for å lese dem. Endret 26. september 2022 av Leo 3 1
enkefru Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Jeg, jeg har plussabonnement på Aftenposten og på lokalavisa. Nylig gikk min lokalavis inn i Aid-gruppen (hva nå enn det betyr), så mot et mindre tillegg får jeg altså tilgang til 70 lokalaviser. Dette er gull verdt for meg, jeg liker å lese nyheter, ønsker å holde meg oppdatert og sjekker gjerne artikler opp mot hverandre når det er noe jeg lurer på. Jeg ønsker selvsagt at aviser skal bestå, så betaler gladelig for å abonnere 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 Jeg har plussabonnement på lokalavisen som arbeidsgiver betaler. Hadde ikke gjort det privat, for å si det sånn. Det er en møkkaavis egentlig som bare er ute etter å skape misnøye. Anonymkode: bac2e...d2f 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 men større aviser som for eksempel VG eller Dagbladet er vel hakket verre på "sjokk-nyheter" om sex elle reality-shows på TV-skjermen. Anonymkode: f833b...769
Snok1 Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hvem er det egentlig som betaler for sånne pluss-abonnementer? De som er interesserte i at dyktige journalister kikker makta i kortene. 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 Jeg betaler også noen ganger for abo på lokalavisa. Anonymkode: df3a3...bb8
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #16 Skrevet 27. september 2022 Det må vel være de som har minus-abonnement i skallen. Anonymkode: 3ee87...4bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #17 Skrevet 27. september 2022 Jeg gjør det for enkelte aviser, men lokal avisa er håpløs, nesten 100% plussartikler og 200 kr PER MND. Det syns jeg er FOR dyrt. Det må være under 100 kr per mnd bare for at jeg skal vurdere det. Anonymkode: c85f1...fe3 1
Gjest ti10 Skrevet 27. september 2022 #18 Skrevet 27. september 2022 Det kommer an på hva slags aviser det er snakk om. Jeg klarer meg fint uten betalingsløsninger når det gjelder VG, Dagbladet osv., men lokalaviser og andre MÅ man nesten ha tilgang til for å få lese noe som helst. Og det skjønner jeg, det er ikke gratis å drive en avis, spesielt mindre aviser sliter, og folk må jo få lønn.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #19 Skrevet 27. september 2022 Har plus på lokalavisen. Anonymkode: 7943d...12e
flusa Skrevet 27. september 2022 #20 Skrevet 27. september 2022 Ikke vi,iallfall. Får med oss det som skjer selvom vi ikke betaler for å lese altmuliguinteressant på pluss abb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå