Gå til innhold

Skal selge hus. Inngår styling i meglerpakken? Kan man ha digital styling kun?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det står i avtale med megler at fotografering er inkludert. 

Han sa vi må kontakte en stylist selv (fikk nr). 

Betyr det at stylisten får eget oppdrag hos oss? 

For å spare penger, kan slik styling også gjøres digitalt, dvt at stylisten legger på fiktive møbler på bilder fra fotograderingen? (vi har uansett tømt huset, syns det er tullete å betale mange tusen for å få kjørt og dandert masse nye møbler)

Anonymkode: a08b6...ec3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan gjøre styling digitalt, men det hjelper jo ikke når folk kommer på visning..

Anonymkode: a13af...c71

• Liker 4
Skrevet

Det må du nesten spørre megler om, men om det ikke står spesifikt i avtalen er det rart om det medfølger. 

Anonymkode: 5b834...d50

• Liker 1
Skrevet

Dere bør møblere og style  huset før bilder og visning. Et tomt hus selger dårligere. 

Anonymkode: fedb3...328

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kan style selv; fjerne familiebilder,sette fruktkurv på kjøkkenbenken og pledd på sofaen. Fjerne store møbler etc. 

Anonymkode: a2962...ecb

• Liker 1
Skrevet

Style selv,friske farger, tenn lys, det må ses hjemme koslig ut, 5a vekk store ting, bilder og alt personlig 

Skrevet

Leser folk HI egentlig? Det står jo at de har tømt huset allerede. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Dersom du har visning i en tom bolig så har du allerede tabbet deg litt ut. Folk er ikke flinke på å visualisere hvordan der kan se ut møblert. Mitt råd er å enten møblere boligen selv, eller leie inn stylist til å gjøre dette. 

Anonymkode: 76a35...f93

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Leser folk HI egentlig? Det står jo at de har tømt huset allerede. 

🤦🤦🤦 My bad ..men da må du iallefall ikke digitale style. Det kommer litt an på huset deres..om det er gammelt eller nytt, stort eller lite. Hva folk klarer å se

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det står i avtale med megler at fotografering er inkludert. 

Han sa vi må kontakte en stylist selv (fikk nr). 

Betyr det at stylisten får eget oppdrag hos oss? 

For å spare penger, kan slik styling også gjøres digitalt, dvt at stylisten legger på fiktive møbler på bilder fra fotograderingen? (vi har uansett tømt huset, syns det er tullete å betale mange tusen for å få kjørt og dandert masse nye møbler)

Anonymkode: a08b6...ec3

Kjempetabbe å ta bilder og ha visning i tomt hus, altså. Er det ingen som har fortalt det til dere? 

Styling må dere ordner selv ja, ikke inkludert i meglerhonorar. 

Anonymkode: ec725...035

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dersom du har visning i en tom bolig så har du allerede tabbet deg litt ut. Folk er ikke flinke på å visualisere hvordan der kan se ut møblert. Mitt råd er å enten møblere boligen selv, eller leie inn stylist til å gjøre dette. 

Anonymkode: 76a35...f93

Jeg solgte nettopp. Tok bilde før jeg flyttet. Visning var av tom leilighet. Solgte etter 1 visning 

Anonymkode: 4f6aa...35d

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Kjempetabbe å ta bilder og ha visning i tomt hus, altså. Er det ingen som har fortalt det til dere? 

Det er kanskje en tabbe, men det er i såfall en tabbe etter min smak.

Jeg liker det aller best når det er tomt, eller som en god nummer 2, når boligen er som den vanligvis er (ryddig, rent, men bebodd).  

Jeg synes styling ofte er kunstig, visuelt forstyrrende, og er best egnet til å trekke oppmerksomheten bort fra det som er viktig å se på.

Hvis jeg er på visning,  og det lukter nystekt brød i det døren åpnes, lurer jeg på hvilken lukt de prøver å kamuflere.

Hvis jeg ser en halvveis nedrevet duk på bordet, og en striesekk i ramme på veggen (eksempler jeg har sett i prospekter) lurer jeg på hvilket problem de prøver å avlede oppmerksomheten fra.

Anonymkode: cac67...d2c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er kanskje en tabbe, men det er i såfall en tabbe etter min smak.

Jeg liker det aller best når det er tomt, eller som en god nummer 2, når boligen er som den vanligvis er (ryddig, rent, men bebodd).  

Jeg synes styling ofte er kunstig, visuelt forstyrrende, og er best egnet til å trekke oppmerksomheten bort fra det som er viktig å se på.

Hvis jeg er på visning,  og det lukter nystekt brød i det døren åpnes, lurer jeg på hvilken lukt de prøver å kamuflere.

Hvis jeg ser en halvveis nedrevet duk på bordet, og en striesekk i ramme på veggen (eksempler jeg har sett i prospekter) lurer jeg på hvilket problem de prøver å avlede oppmerksomheten fra.

Anonymkode: cac67...d2c

Folk er ulike, men det er en generell konsensus om at man bedre får illustrert rom med faktiske møbler. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...