Gå til innhold

Gave til 19-åring


Gjest Tante Blå

Anbefalte innlegg

Gjest Tante Blå

Min nevø fyller nitten år til helga. Han har alt av datautstyr, musikkutstyr og alt er oppdatert og nytt.

I klesveien velger han merkeklær, men jeg vet ikke hvilke merker...

Ikke kan jeg kjøpe en for dyr gave heller.

Han leser ikke romaner, og ikke bruker han aftershave.

Hva skal jeg finne på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han bruker vel deodorant - en god og fin deodorant, og kanskje noen CalvinClein - boksere..?

Ellers kan du gi gavekort og si han skal gå å finne seg en fin genser..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Blå

Jeg glemte å si at han er allergiker og derfor ikke bruker deo f.eks.

Som tante synes jeg ikke en flaske vin passer å gi en nittenåring. Det får han sikkert av andre, eller kan kjøpe selv.

Har tenkt litt og lurer på å gi en bok. Ikke en roman, men om jeg finner en som omhandler noe jeg tror han kan være interessert i (med byttekort).

Jeg får bare komme meg til et kjøpesenter, så finner jeg vel noe når jeg ser utvalget i de forskjellige butikkene. Kanskje han får flere gaver også. Men prisen må ikke være for stiv, ikke i tusenkronersklassen.

(en venninne av meg foreslo sengtøy eller håndklær, men synes ikke det passer. Den dagen han flytter hjemmefra, kan han evt. få det...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Persille ii
Hva med et par stilige boxere?

Henger meg på denne.

Gå inn i en trendy herrebutikk.

Der kan du fort svi av noen hundrelapper på en bokser.

Og nå er det så mange flotte boksere med masse farger og mønster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tante Blå

Jeg fant ut hva jeg skulle kjøpe, men fant ikke det jeg lette etter verken på sports-eller andre butikker.

Så da tok jeg runden på to kjøpesentre. En telefon til hans mor, så fikk jeg vite at han mangler slåbrok, så da valgte jeg det.

Jeg regner med at merket på en slåbrok ikke er så viktig. Den så bra ut mht farge osv, og kjentes bra ut i stoffet (myk bomull).

Den var litt dyrere enn hva jeg hadde regnet med å betale for en gave, men det betyr mindre. Forskjellen var ikke så stor.

Men da vet jeg hva jeg skal kjøpe i julegave da, siden jeg ikke fant det jeg lette etter i dag...

Det er faktisk lettere å finne gaver til jenter. Men når jeg tok runden, fant jeg også to bøker jeg tror han ville likt, i alle fall få bruk for i framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...