AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Er det veldig ille? Har jobbet der i 3 uker of har nå fått et bedre tilbud fra en annen jobb som jeg vil takke ja til. Regner med at jeg må jobbe ut oppsigelsestiden på 14 dager, noe som kan bli kleint. Føles helt forferdelig, spesielt siden det er en jobb med mennesker og jeg har skapt relasjoner til brukerene på disse 3 ukene. De har i tillegg vært plaget med at mange folk har sluttet, noe som har vært krevende for brukerne. Men den jobben jeg har blitt tilbudt har 60 000 mer i lønn, mye bedre beliggenhet (jeg slipper å bruke penger på å komme meg til jobb), mye bedre arbeidstid. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 60f25...2f5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Du skal gjøre det som er best for deg. Det er en jobb, og du skal ha den lenge. Hvis alle slutter, særlig hvis alle slutter fordi de får bedre tilbud, så er det lett for arbeidsgiver å skape mer forutsigbarhet for brukerne. (Øke lønna.) Hvis folk blir av "plikt" eller "dårlig samvittighet", så blir ikke lønna noe bedre, for den er ikke dårligere enn at mange aksepterer den. Anonymkode: 057ab...066 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Si opp. Du må gjøre det som er best for deg selv! jobben du har nå finner noen nye til stillingen. Det ordner seg Anonymkode: 22b3b...a3a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Si opp. Forklar dilemmaet. Hvis du trives og de går opp 60 000 ++ og dekker utgiftene til og fra jobb så kan du vel vurdere det. I disse dager har de fleste ikke råd til å si nei. Anonymkode: fbcbe...1b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå