Gå til innhold

Blir sliten av dårlig vær. Flere som meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner det ekstra godt noen dager og i dag er en slik dag. Skal på jobb nå snart, men kjenner jeg ikke vil. Kjenner jeg er daff, trøtt, lite energi. Kjennes nesten smådeppa ut. Kjedelig å bli så påvirket av været. Hvorfor blir vi det? Og er det flere enn meg som kjenner det er tungt nå? Med regn, tåke og alt det der..

Anonymkode: 892e9...4d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja, jeg har hatt det slik siden jeg var ungdom. Men jeg er også revmatiker.

Det er slik at jeg kjenner faktisk på en form for sorg når sommerdagene ender og går mot høst. 

Hvorfor det er slik vet jeg ikke men det er nok temperatur, lys og lav/høytrykk som spiller inn. 

Endret av Forundret..
Skrevet

Ja. Blir trøtt, sliten og tiltaksløs av regn, tåke og uvær. Har mye mer energi når solen skinner. Derfor kanskje ikke det lureste at man bor i Nord Norge. . X_x 

Anonymkode: d14fa...240

• Liker 1
Skrevet

Ja jeg blir veldig påvirket av vær. Det er 2 vær jeg ikke liker, og det er glovarmt med blå himmel og masse sol, og tungt kaldt overskyet grått vær. Som vi dessverre har en del av i Norge. Jeg vet mange har det sånn. 

Skrevet
Avstand skrev (3 minutter siden):

Ja jeg blir veldig påvirket av vær. Det er 2 vær jeg ikke liker, og det er glovarmt med blå himmel og masse sol, og tungt kaldt overskyet grått vær. Som vi dessverre har en del av i Norge. Jeg vet mange har det sånn. 

Endelig en til som har det slik. Jeg har det best i stabilt vårvær eller på fine høstdager. Når sola er fremme uten at det blir for varmt.

Anonymkode: 60c43...956

Skrevet

Ja. Har alltid hatt det slik. Jeg får dessverre også ekstra smerter nå som jeg har kronisk sykdom, så regnet og kulda gjør alt ekstra tungt. Klarer generelt å gjøre veldig lite en dag, men blir enda mindre pga været.

Anonymkode: 78002...443

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kjenner det ekstra godt noen dager og i dag er en slik dag. Skal på jobb nå snart, men kjenner jeg ikke vil. Kjenner jeg er daff, trøtt, lite energi. Kjennes nesten smådeppa ut. Kjedelig å bli så påvirket av været. Hvorfor blir vi det? Og er det flere enn meg som kjenner det er tungt nå? Med regn, tåke og alt det der..

Anonymkode: 892e9...4d7

Samme her. Føler det helt tragisk å komme hjem fra sydenferie med alltid blå himmel over hodet, til et tungt grått teppe med skyer og et liv i grå farger. Alt liv trenger sol, planter og mennesker. Norge er dessverre et depressivt land å bo i. Selv vakker natur er stygg i grått regnvær. Det er bare å holde ut. Synd at vi nå ikke lenger har de små fordelene vi egentlig burde hatt i form av et trygt og godt samfunn og lave strømregninger. Politikerne sørger for at vi nå bare sitter igjen med vårt dårlige klima og offentlig støtte.

Anonymkode: 04a73...177

• Liker 1
Skrevet

Jeg har alltid vært sånn som du besrkiver TS.

Jeg bodde i en periode i livet på vestlandet, der det var ca 200 regndager i året. Angrer ikke ett sekund for at jeg flyttet tilbake til "Oslo-traktene".

Jeg er værsjuk, blir ekstremt påvirket av vær. SÅnn som det er nå, skikkelig høstvær; regn, kaldt, mørkt... Så går jeg egentlig i hi.. Orker ingenting.. Vil ingenting. 

Anonymkode: 7a1c9...aef

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...