AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Altså, tinder. Jeg er ikke veldig fan av den appen. Men innimellom dukker det opp noen veldig allrighte mannfolk. Pga. litt avstand og barn er det jo ikke alltid man får til å møtes relativt fort. Men hvor "intens" skriving/dating skal til før dere tenker at dere skal sjekke ut denne personen før dere ev. går videre? Eller tenker dere at ved bare teksting så holder dere alle korta åpne? Jeg klarer ikke date flere samtidig. Såvidt flørte med flere samtidig.. Men oftest så sklir jo disse samtalene ut i intet.. 😏 Anonymkode: 91a4a...fc8
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Vanskelig å si. Da jeg traff kjæresten følte jeg instinktivt at dette var annerledes. Var som vi alltid hadde kjent hverandre. Anonymkode: 67848...213 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Jeg takler ikke tinder Blir så flask fasade hele greia. I dagens samfunn så "date"r de fleste mange personer samtidig og det orker jeg ikke. Den gangen jeg hadde Tinder prøvde jeg å møte de jeg fant interessante "raskt" - altså etter en uke med litt av og på prat. Så man finner ut om dette er noe å fortsette med eller ikke. Anonymkode: 8bfc4...3c3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Jeg oppnådde daglig kontakt med kjæresten min på meldinger fra starten av, før vi møttes og hver dag siden. Mistet all interesse for andre, er som deg, klarer bare å fokusere på en om gangen. Tenker det er en god ting, ønsker heller ikke kontakt med menn som dater og flørter med en haug andre samtidig. Holdt en annen samtale sporadisk i gang noen uker til men var nok ikke interessert der. Anonymkode: 1c5ed...51f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Jeg er i den situasjonen nå, etter å ha avsluttet en lang greie, som bare ble skriving ut av. Hun var så på, fra første stund, og vi fikk en utrolig god skrivekjemi. Jeg likte det så godt, at jeg ikke greide å avslutte det, da det viste seg at møter ble vanskelig, og det ble sånn sett en eksklusiv relasjon fra min side. For at noen skal få min fulle oppmerksomhet nå, så må hun være ganske på, over flere dager. Jeg kan ha et par chater gående, men jeg merker veldig fort om det går trått, og jeg regner med at hun har noen som kanskje fenger bedre. Følelsen må være, at vi er den andres beste alternativ, begge to. Anonymkode: 3f5af...75a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 I noen dager på tinder kan jeg skrive med flere kamskke 3-4 stk men klarer ikke opprettholde fokus og engasjement for alle så det tar ikke lang tid før jeg bare fokuserer på én Anonymkode: 612d2...cf6
Lillpia Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Jeg opplever som deg at det ofte er vanskelig å møtes kjapt pga avstand, jobb, barn osv. Enkelte har jeg skrevet mye med, men allikevel bare fader det bort. Har også erfart flere ganger at ofte er det «kjemi» når vi skriver (eller prater i tlf), men når vi møtes er det bare rart og kleint. Så i forrige uke matchet jeg med en som åpenbart hadde lest profilen min (jeg har et spørsmål helt nederst som jeg ber de svare på 😉) Veldig + for det 😅 Vi skrev ca 10 meldinger hver i løpet av 5 dager før vi møttes på lørdag! Jeg stoppet å skrive med andre etter vi hadde avtalt å møtes. Fra vi så hverandre gikk praten i ett i fire timer og det kribler i magen når jeg tenker på at vi skal møtes igjen på tirsdag! Og han føler det samme (sier han selv) 🤞🥰 Så konklusjonen min er: skriv så lite som mulig, møt hverandre så snart dere kan om det så kun er for en kaffe i 20 min! 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Jeg bruker bare datingapper for å finne folk å dra på date med, sitter ikke og skravler i appen i mer enn et par dager. Møter bare folk i byen jeg bor i. Men det tar en stund før jeg bare konsentrerer meg om én. Da må vi ha vært på mer enn én date iallfall. Har en andre date i morgen med en jeg liker ganske godt. Det gjør at jeg har litt mindre lyst til å sjekke ut andre. Anonymkode: 2477e...d6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå