Gå til innhold

Truffet en mann som liker å bli pisket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det  kom frem etter hvert. Jeg elsker rolig sex, og det har han også gjort. 

Så kom det frem at han liker pisking. Det har jeg aldri kunnet tenke meg. Ser aldri for meg at jeg vil gjøre det heller.

Det virker som han er begynt å bli glad i meg. Jeg er glad i ham også. 

Men er dette en mann å satse på, tro?

Anonymkode: ee69b...205

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, kan du tenke deg å piske han da? Regner jo med han har fortalt dette fordi han har forventninger til at du skal piske han i ny og ne? For min del så hadde ikke det funket for jeg hadde mistet lysten av at jeg må "piske" mannen liksom, slikt er ikke min greie. Men det er jo nok av damer som ikke har problemer med slikt og hvis du allerede er glad i han og du kan ta pisken til tider så... 

• Liker 1
Skrevet

Men herregud... 

La vær å piske han da? Kan hende han blir lei av deg om du ikke er interessert i å kanskje en gang være åpen for å hjelpe han med sine seksuelle nytelser.

Anonymkode: 8f515...c84

Skrevet

Jeg tenker at det ikke er vits å holde sammen om man ikke er seksuelt kompatible.

Bedre å få vite det så tidlig som mulig enn etter et dere har bygget et liv sammen og hatt to år med et forhold som har hanglet hvor begge har følt seg utilstrekkelige

Anonymkode: 7d2dc...b2d

• Liker 6
Skrevet
FrøkenMånestråle skrev (31 minutter siden):

Nja, kan du tenke deg å piske han da? Regner jo med han har fortalt dette fordi han har forventninger til at du skal piske han i ny og ne? For min del så hadde ikke det funket for jeg hadde mistet lysten av at jeg må "piske" mannen liksom, slikt er ikke min greie. Men det er jo nok av damer som ikke har problemer med slikt og hvis du allerede er glad i han og du kan ta pisken til tider så... 

Nei, det tror jeg ikke at jeg kunne.

Saken er bare det at jeg er så forelsket i ham. Han er den første jeg tenker på når jeg våkner, og mange ganger utover dagen.

Tenker mye på om jeg skal leve i nået, og ta det som det kommer. Men er da redd for en stor kjærlighetssorg etter at jeg har involvert meg så mye. 

Eller om det faktisk er best å bre avslutte det nå.

For jeg har ikke helt troen på fremtiden med oss to 😭

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Men herregud... 

La vær å piske han da? Kan hende han blir lei av deg om du ikke er interessert i å kanskje en gang være åpen for å hjelpe han med sine seksuelle nytelser.

Anonymkode: 8f515...c84

Ja, jeg kommer nok til å la være. 

Ser du på det så enkelt? Som at det kan være at han blir lei av meg; problemet løst, liksom? 

Ja, hvorfor ikke bare vente og se, ja. Ikke frykte sånn for fremtiden.

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Jeg tenker at det ikke er vits å holde sammen om man ikke er seksuelt kompatible.

Bedre å få vite det så tidlig som mulig enn etter et dere har bygget et liv sammen og hatt to år med et forhold som har hanglet hvor begge har følt seg utilstrekkelige

Anonymkode: 7d2dc...b2d

Ja, det er jo det jeg tenker og, fornuftig sett.

Men så er jeg så forelsket i ham. Skal man la være å gjøre ting i frykt for fremtiden?

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Så kom det frem at han liker pisking. Det har jeg aldri kunnet tenke meg. Ser aldri for meg at jeg vil gjøre det heller.

Tror du må høre med ham og ikke kg. ;) Sett den ned sammen med ham og fortell ham at dette er noe du overhodet ikke tenner på og du vil ikke det skal være en del av livet deres om dere skal være sammen. Det behøver ikke være en dealbreaker. Jeg vil påstå at kanskje de fleste har seksuelle ønsker/kinks som de ikke engang forteller partneren om, men likevel lever helt fint uten.

Anonymkode: a5efd...174

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Tror du må høre med ham og ikke kg. ;) 

Det er bare det at jeg elv ikke vet hva jeg vil. Og dermed ikke helt vet hvordan og hva jeg skal si til ham. For jeg føler vi to må snakke sammen. Og jeg føler at jeg må ta et utspill her. Han gjør det ikke, virker det som. 

Faktisk kan det dabbe av hvis jeg ikke tar det opp med ham. men ja, jeg vet, det er bare jeg selv som kan kjenne etter hva som er rett for meg å gjøre. Det er likevel fint å lufte seg med andre.

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sett den ned sammen med ham og fortell ham at dette er noe du overhodet ikke tenner på og du vil ikke det skal være en del av livet deres om dere skal være sammen. Det behøver ikke være en dealbreaker. Jeg vil påstå at kanskje de fleste har seksuelle ønsker/kinks som de ikke engang forteller partneren om, men likevel lever helt fint uten.

Anonymkode: a5efd...174

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Turn off foretrekker en mann som pisker meg😉

Anonymkode: 9af31...ea7

Skrevet

Når du ikke kan se for deg å gjøre det er ikke dette noe å satse på. Siden han har delt det med deg så tidlig er dette tydeligvis viktig for han, så får han det ikke hos deg er han utro og får/kjøper tjenester fra andre

Anonymkode: ebb0c...1f0

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Turn off foretrekker en mann som pisker meg😉

Anonymkode: 9af31...ea7

Det ville han nok gladelig gjort om jeg ønsket det

Når du ikke kan se for deg å gjøre det er ikke dette noe å satse på. Siden han har delt det med deg så tidlig er dette tydeligvis viktig for han, så får han det ikke hos deg er han utro og får/kjøper tjenester fra andre

Anonymkode: ebb0c...1f0

Du mener jeg må kutte ham ut?

Skrevet

Kan du ikke gi det et forsøk da? Litt forsiktig. Kanskje du liker det allikevel. Eller kan godta det.

Anonymkode: 551f1...b0f

• Liker 1
Skrevet

Kan du ikke gi det et forsøk da? Litt forsiktig. Kanskje du liker det allikevel. Eller kan godta det.

Anonymkode: 551f1...b0f

For meg høres det litt sykt ut. Skjønner ikke hvorfor man har slike smertefulle lyster. 

Jeg tror han fikk ris av sin far da han var liten. Har tenkt på om det likevel er en slags "trygghet" opplevelse/gjenkjenning fra barneårene han vil føle på igjen som noe godt?

• Nyttig 2
Skrevet

Du vet ikke før du har prøvd, han viste deg tillitt ved å fortelle deg det. Prøv og se, du behøver jo ikke akkurat å piske livet av mannen da, det er nok ikke der kinket hans ligger, men i å være den submissive.

Anonymkode: ac713...329

Skrevet

Nei. Bare avslutt. Blir kvalm av folk som sier du skal «prøve». Det skal du ikke.

Anonymkode: 71eb8...0d3

• Nyttig 3
Skrevet

Prøv litt. Kanskje det er en sjangs du bare får en gang i livet? For gøy kan du se hva som skjer om du pisker borti nøttene sånn passe hardt 🤣

Anonymkode: 6a3f1...0f1

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Prøv og se, du behøver jo ikke akkurat å piske livet av mannen da, det er nok ikke der kinket hans ligger, men i å være den submissive.

Anonymkode: ac713...329

De som liker å være underdanige i sex, liker de ofte å være den underdanige ellers også?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...