AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg hadde IKM i forigårs tror jeg. Kan ikke være sikker men det var da 14 dgr siden utfloden endret seg fra el slimete til vanlig (beklager details) så går utifra det..Har hatt skikkelig vonde murringer i livmoren de fem dagene før IKM. Litt sånn man kjenner at nå kommer mensen straks men så har det gitt seg ett par dager nå å vært mere av og på. Det har ikke vært sånne «tak» men mere murring og som om noen holder ett hardt grep rundt livmoren min😅 konstant gnagende vondt. Igår- dagen etter IKM kom det en dråpe veldig lyst blod i toalettet og papiret samt litt i trusa noen timer etterpå. I natt ikke noe å heller ikke nå etter jeg har stått opp.. har fremdeles disse murringene å nå og i korsryggen. Ble og øm i brystene i løpet av natten nå. Er dette typisk for tidlig graviditet? Å blø litt 14 dager etter el? Lest at noen blør litt før det så kan vel ikke være implantasjonbkødning så lenge etter som 14-15 dager? Jeg har vært gravid før men aldri hatt det slik. Hatt mere sånn at jeg ikke kjenner noenting. Dette er litt mere sånn jeg pleier å ha det før mensen rett og slett. Så hvordan bli klok på kroppen ? Jeg prøver ikke sånn veldig i bli gravid men skjer det så skjer det. Grunnen til at jeg er litt avslappet på det er at jeg er 39år og hvis jeg stresser det og ikke får det til så ønsker jeg ikke at det skal bli en sorg å ikke få det til.. tar det litt som d kommer nå💜 noen med erfaringer? (Kan såklart ta en test men venter litt med teste styret😃) Anonymkode: 96a8e...0b4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå