AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg kjøpte en sånn vest fra cubus for noen uker siden, den er til å ha ute, lang til knærne og beige/lys beige på grensa til offwhite. Den var kjempefin og jeg kjøpte den. Men nå veit jeg ikke. Er det ikke sånn gamlinger går med? Jeg er 32. Hvordan kan jeg kle meg med den vesten uten å se gammel ut? Synes ikke rød genser og skjerf i halsen er greit med det her lkksom... 😂 Hvordan ville dere på omtrent samme alder brukt denne vesten? Skal se om jeg finner bilde. Anonymkode: 965c4...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Anonymkode: 965c4...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Jeg er 29 og synes vesten var kul! Den kan styles med så mangt, men jeg ville nok brukt en rett jeans, strikket genser i nøytrale toner (grå feks) og svarte boots. Anonymkode: e302b...7ee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er 29 og synes vesten var kul! Den kan styles med så mangt, men jeg ville nok brukt en rett jeans, strikket genser i nøytrale toner (grå feks) og svarte boots. Anonymkode: e302b...7ee Ja den er skikkelig fin! Jeg eier ikke jeans, det var jeg som skrev tråden om at jeg ikke liker denim 😅 men kan man bruke en annen rett bukse? Eller leggings... Har mange fine strikkede gensere 😍 Anonymkode: 965c4...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 26. september 2022 #5 Del Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ja den er skikkelig fin! Jeg eier ikke jeans, det var jeg som skrev tråden om at jeg ikke liker denim 😅 men kan man bruke en annen rett bukse? Eller leggings... Har mange fine strikkede gensere 😍 Anonymkode: 965c4...fb8 Tenker det er viktig at den buksa du kombinerer en slik vest med, ikke er for "pen"- en dressbukse eller tilsvarende kan fort gi den "gammel dame"- looken du er redd for. Men cargobukser, skinnbukser (om du liker det), smale chinos eller leggings blir bra Eller et langt, smalt strikkeskjørt/kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Del Skrevet 26. september 2022 Roci skrev (11 minutter siden): Tenker det er viktig at den buksa du kombinerer en slik vest med, ikke er for "pen"- en dressbukse eller tilsvarende kan fort gi den "gammel dame"- looken du er redd for. Men cargobukser, skinnbukser (om du liker det), smale chinos eller leggings blir bra Eller et langt, smalt strikkeskjørt/kjole. Takk for tipset! Eier faktisk alt av det du nevner her 😂 da er det bare å kjøre på da 🤩 Kjøpte en sånn falsk skinnbukse på vero moda nå for en mnd ca siden og den er skikkelig fin 😊 Anonymkode: 965c4...fb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå