AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 Har opplevd en del vanskelig og har en del relasjons og oppvekst traumer. Har hatt problematiske relasjoner både i familie, skolesystem og vennskap. Har et normalt a4 liv nå, og ikke så mange vet om min barndom. Nå når jeg er voksen møter jeg innimellom mennesker som "minner om" mennesker som ikke har vært greie mot meg. Det kan være f.eks mammaer i barnets barnehage, foreldre til barnas venner, mennesker som jobber i butikken osv. Jeg har også problemer med mennesker med autoritet, selv om de ikke er harde. Selv om jeg er i ytre med leder ansvarselv. Andre som har det slik? Anonymkode: 6d3b6...b0e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 De kan ligne i utsende og ikke oppførsel, og det påvirker min lyst til å innlede samtale med dem og min trygghet rundt dem. Anonymkode: 6d3b6...b0e
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Ja, jeg er over midtveis i livet, men med en gang noen minner meg om mennesker i min fortid(vanskelige relasjoner/mobbing) så stenger jeg helt av. Rømmer fra situasjonen. Til og med en veninne som hele tiden kommenterte utseendet mitt, ansiktsmimikk, ja gjorde narr av meg, måtte jeg til slutt få ut av livet mitt. Ikke sikkert det var riktig overfor henne, men hun minnet meg om tidligere mobbere🫣 Anonymkode: 6203b...b8a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Ja, jeg er over midtveis i livet, men med en gang noen minner meg om mennesker i min fortid(vanskelige relasjoner/mobbing) så stenger jeg helt av. Rømmer fra situasjonen. Til og med en veninne som hele tiden kommenterte utseendet mitt, ansiktsmimikk, ja gjorde narr av meg, måtte jeg til slutt få ut av livet mitt. Ikke sikkert det var riktig overfor henne, men hun minnet meg om tidligere mobbere🫣 Anonymkode: 6203b...b8a Ååh, men da var ikke din vennine helt uskyldig eller god vennine vel? Anonymkode: 6d3b6...b0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå