AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Del Skrevet 26. september 2022 Fra midten av 90 tallet tror jeg. Det jeg husker er noe sånt som " æ e tilbake i sort hvitt " Litt rolig balade, tror på trøndersk. Finner ikke ut av det og har fått oppheng. Mulig den er eldre, men husker vi sang på den i samme draget som "vil du værra med mæ hjem i natt". Noen som vet? Anonymkode: 837b1...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #2 Del Skrevet 26. september 2022 Eneste jeg fant er at noen fra 2019 har stilt samme spørsmål uten å få svar den gangen. Når jeg søker på den biten av teksten du sendte så kommer bare opp Rosenborg sanger. Da de også er svart hvitt. Men kan jo være Dag Ingebrigtsen, var da en del trøndermusikerer på 90 tallet og. Anonymkode: 6c501...54c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Del Skrevet 26. september 2022 Ja, jeg søkte opp Ingebritsen, men fant ikke noe. "Æ e tilbake i sort hvit, har mista alt som henge med. Det er berre sort hvit, samma kor æ ser". Slutten er jeg litt usikker på... Tror faktisk det var jeg som stilte det spørsmålet i 2019 også😅😅 Anonymkode: 837b1...ff7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2022 #4 Del Skrevet 29. oktober 2022 Om teksten sier sort og hvitt vil jeg tro det ikke er trøndersk. De aller fleste trøndere ville sagt svart og kvitt. Sort og hvitt høres mer ut som nordlending - i alle fall for mine trønderske ører. Anonymkode: 90cf2...712 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå