Gå til innhold

Hvordan få en mann jeg er helt betatt av til sengs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

I et par år har jeg vært super interessert i en mann. Vi har vært mye sammen pga varn og hatt en god tone, men ikke blitt noe mer. Føler litt det er min dkyld da jeg er super beskjeden på intimfronten. Vi har tatt badstue et par ganger, men jeg har enda ikke klart å få ut fingeren... 

Så begynte han å date andre, men nå virker han "ledig på markedet" igjen. Hvor vanskelig jan det liksom være å få han til sengs?

Anonymkode: e9b7f...44e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel ikke vanskelig. Inviter han hjem til deg på vin. Er stemningen god så går det seg til hvis du er litt frampå.

Skrevet

Ikke vær for pågående og direkte, menn er ofte ganske beskjedne, og trenger mye tid før de vurderer sex. Det er liksom ikke det første de tenker på.

Anonymkode: b65cb...39f

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

I et par år har jeg vært super interessert i en mann. Vi har vært mye sammen pga varn og hatt en god tone, men ikke blitt noe mer. Føler litt det er min dkyld da jeg er super beskjeden på intimfronten. Vi har tatt badstue et par ganger, men jeg har enda ikke klart å få ut fingeren... 

Så begynte han å date andre, men nå virker han "ledig på markedet" igjen. Hvor vanskelig jan det liksom være å få han til sengs?

Er ikke vanskelig for kvinner å få noen til sengs. 

Anonymkode: f66a4...ad6

Skrevet

Er det ikke bedre å starte litt mykere enn å skulle få ham rett til sengs?

Anonymkode: 7c478...75c

Skrevet

Hva slags relasjon er dette, når dere har tatt badstue sammen? 

Anonymkode: becd6...b39

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

når dere snakker nære hverandre så begynn forsiktig men for eksempel å ta på han på skulder eller noe og se reaksjon

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...