AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #1 Skrevet 26. september 2022 I et par år har jeg vært super interessert i en mann. Vi har vært mye sammen pga varn og hatt en god tone, men ikke blitt noe mer. Føler litt det er min dkyld da jeg er super beskjeden på intimfronten. Vi har tatt badstue et par ganger, men jeg har enda ikke klart å få ut fingeren... Så begynte han å date andre, men nå virker han "ledig på markedet" igjen. Hvor vanskelig jan det liksom være å få han til sengs? Anonymkode: e9b7f...44e
eksentrisk Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 Det er vel ikke vanskelig. Inviter han hjem til deg på vin. Er stemningen god så går det seg til hvis du er litt frampå.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Ikke vær for pågående og direkte, menn er ofte ganske beskjedne, og trenger mye tid før de vurderer sex. Det er liksom ikke det første de tenker på. Anonymkode: b65cb...39f 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): I et par år har jeg vært super interessert i en mann. Vi har vært mye sammen pga varn og hatt en god tone, men ikke blitt noe mer. Føler litt det er min dkyld da jeg er super beskjeden på intimfronten. Vi har tatt badstue et par ganger, men jeg har enda ikke klart å få ut fingeren... Så begynte han å date andre, men nå virker han "ledig på markedet" igjen. Hvor vanskelig jan det liksom være å få han til sengs? Anonymkode: e9b7f...44e Er ikke vanskelig for kvinner å få noen til sengs. Anonymkode: f66a4...ad6
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Er det ikke bedre å starte litt mykere enn å skulle få ham rett til sengs? Anonymkode: 7c478...75c
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Hva slags relasjon er dette, når dere har tatt badstue sammen? Anonymkode: becd6...b39
feliek54 Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): I et par år har jeg vært super interessert i en mann. Vi har vært mye sammen pga varn og hatt en god tone, men ikke blitt noe mer. Føler litt det er min dkyld da jeg er super beskjeden på intimfronten. Vi har tatt badstue et par ganger, men jeg har enda ikke klart å få ut fingeren... Så begynte han å date andre, men nå virker han "ledig på markedet" igjen. Hvor vanskelig jan det liksom være å få han til sengs? Anonymkode: e9b7f...44e når dere snakker nære hverandre så begynn forsiktig men for eksempel å ta på han på skulder eller noe og se reaksjon
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå