Gå til innhold

Hvilke rutiner er lurt å ha om man skal ta vare på huden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Je er straks 40 og har "aldri" vært noe flink til å ta vare på huden. Jeg har heller aldri vært plaget av kviser eller uren hud og har fregner og og noe sart hud. 

Hva ville dere anbefale dersom jeg skulle sette i gang en prosedyre med å ta vare på huden?

Jeg farger vipper og bryn med farge hos hudpleier da jeg er helt rå/lys. ( Alltid vært) 

Renser dere huden? dag og nattkrem? Hva anbefaler du? 

Anonymkode: a836e...621

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Je er straks 40 og har "aldri" vært noe flink til å ta vare på huden. Jeg har heller aldri vært plaget av kviser eller uren hud og har fregner og og noe sart hud. 

Hva ville dere anbefale dersom jeg skulle sette i gang en prosedyre med å ta vare på huden?

Jeg farger vipper og bryn med farge hos hudpleier da jeg er helt rå/lys. ( Alltid vært) 

Renser dere huden? dag og nattkrem? Hva anbefaler du? 

Jeg renser huden morgen og kveld.

Sminker meg hver dag,så først bruker jeg er oljerens og en slik klut som kan brukes med vann til å fjerne sminken.

Bruker så en ansiktsrens tilslutt.

Bruker serum,øyekrem og fuktighetskrem.

Om kvelden bruker jeg camilla pihl sin nattmaske,som jeg vasker bort om morgenen før jeg påfører dagkrem.

Skrevet

Jeg drikker forressten mye vann, hver dag.

veksler også mellom serumer, på dagtid og kveldstid.

Også bruker jeg innimellom denne toneren på kveldstid. Den er så sterk med syre,så er da ekstra nøye med solfaktor på dagtid.

image.png.8274f02628f9a8aadbb84268f4ea0c9f.png

Skrevet

Alltid rense huden morgen og kveld, og raskt etter svetting og trening. Bruke fuktighetskrem med ceramider og peptider dag og natt, en peel en gang eller to i uken, drikke mye vann. Spise sunt, ikke røyke og drikke alkohol, heller ikke få røyksky på huden fra andre som røyker

Anonymkode: d2df4...252

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...