Gå til innhold

Kampanje på Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du får nok heve kjøpet om du ikke er fornøyd med den korrigerte prisen. 

Anonymkode: 7dbec...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser jo ut som hacking el.

Anonymkode: 31302...998

• Liker 1
Skrevet

Mine ordne ble kansellert.. ingen forklaring, står bare at det er utsolgt… :( 

Anonymkode: f6694...092

Skrevet

Jeg gikk inn på siden nå. Den ser helt normal ut. Mulig den var hacket, men er i orden igjen nå? 

Skrevet

at en nettbutikk slenger opp en "10 prosent rabatt" eller what ever på produktene deres, betyr selvfølgelig ikke at produktene virkelig er noe særlig "billigere" i praksis. 

det finnes vel et flust av nettbutikker som setter prisene litt opp først, og så slår dem av noen få kroner og kaller det for "tilbud"      

Anonymkode: d4b0d...008

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Mine ordne ble kansellert.. ingen forklaring, står bare at det er utsolgt… :( 

Samme her. Min ordre ble også kansellert uten forklaring. Ikle overrasket, da tilbudet var for godt til å være sant.

Anonymkode: 84683...a74

• Hjerte 1
Skrevet

Fikk kansellert ordre jeg også🥺

Anonymkode: fe87a...f47

Skrevet

Var ikke sånn når jeg prøvde å gå inn nå. 

Anonymkode: 1f855...373

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Samme her. Min ordre ble også kansellert uten forklaring. Ikle overrasket, da tilbudet var for godt til å være sant.

Siterer meg selv for å legge til:

Fikk akkurat en «kanselleringsbekreftelse» (ser ut som en ordrebekreftelse, men overskriften er «Kansellering». Der er status for begge varene jeg bestilte oppgitt som «utsolgt» , men samme varenummer/størrelse er tilgjengelig i nettbutikken til fullpris nå. Det er åpenbart noe som har gått galt, men litt dårlig at de ikke gir en forklaring synes jeg.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Siterer meg selv for å legge til:

Fikk akkurat en «kanselleringsbekreftelse» (ser ut som en ordrebekreftelse, men overskriften er «Kansellering». Der er status for begge varene jeg bestilte oppgitt som «utsolgt» , men samme varenummer/størrelse er tilgjengelig i nettbutikken til fullpris nå. Det er åpenbart noe som har gått galt, men litt dårlig at de ikke gir en forklaring synes jeg.

Kankjse du kan sende en mail og spørre? 

Anonymkode: 54723...ece

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kankjse du kan sende en mail og spørre? 

Anonymkode: 54723...ece

Nei, det gidder jeg ikke. Skjønner jo at ordren ble kansellert fordi det aldri var meningen å selge varene med den rabatten. 94% er jo usannsynlig høy rabatt. (Hadde et håp om at det ikke var så mange som bestilte til de ekstreme prisene siden det var midt på natta og at kanskje Sparkjøp ville velge å gi de prisene til de, forhåpentligvis få, bestillingene som var kommet inn, men ble som sagt ikke overrasket over at bestillingen ble kansellert.) Synes bare at det blir litt dumt at de bruker "utsolgt" som grunn i kanselleringsbekreftelsen når de samme varene er tilgjengelige i nettbutikken (til fullpris). De kunne godt lagt til ei linje med en forklaring, enten det er at de ble hacket, at det var en eller annen teknisk feil eller hva det nå var som gikk galt, og beklaget for ulempen tenker jeg.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

En svikt kan skje når som helst, er nok det som har skjedd. Er vel ikke noe å være sur for.

Anonymkode: 41eb3...909

• Liker 1
Skrevet

Min ordre ble også kansellert 😁 (ts). Det er helt i orden, jeg regnet egentlig med at det måtte være en feil. Det er jo lov å prøve seg likevel 😂 fikk en tilleggsmail som ser automatisert ut hvor de beklager og ber meg ta kontakt om jeg har noen spørsmål. Jeg regner med at det var en teknisk feil i systemet deres eller noe slikt. 

Anonymkode: c8622...573

Skrevet

Jeg kjører saken i Forbrukerrådet da jeg kjøpte ting i god tro. Spent på utfallet :) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg kjører saken i Forbrukerrådet da jeg kjøpte ting i god tro. Spent på utfallet :)

Det er sløs med tid å ressurser. Du må ha levd under en stein for å ikke skjønne at dette var en teknusk feil. Så i god tro funker nok ikke her. Hadde det vært 50 eller 70 % som er vanlige nedsettelser hadde det vært noe annet.

Anonymkode: 7d243...f56

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Det er sløs med tid å ressurser. Du må ha levd under en stein for å ikke skjønne at dette var en teknusk feil. Så i god tro funker nok ikke her. Hadde det vært 50 eller 70 % som er vanlige nedsettelser hadde det vært noe annet.

Anonymkode: 7d243...f56

Ok. Enkelte av mine kjøp var på 70 %, så jeg prøver uansett. De har reklamert heftig for 60 års-kampanjen sin, og har flere rabatter på 60-70 %. Ikke lett å vite hva som var feil og ikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...