Gå til innhold

Kampanje på Sparkjøp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gikk inn på nettsiden deres bare for å titte, men så får jeg opp sånne supertilbud. Er dette ekte eller er noe galt på siden deres? Sjekket på telefonen også, og det var likedan..6341312_sparkjp.thumb.png.fea9a391f4ffa5f2c042feb193d0f88e.png

Anonymkode: c8622...573

Skrevet

Aner ikke om det er feil på siden deres, men det er sånn til meg også..

Anonymkode: bae6f...4a3

Skrevet

Veldig merkelig da.. synes nesten det er for mye tilbud til å være sant.

Skrevet
Nixxi skrev (Akkurat nå):

Jeg bestilte 😂🙌 blir spennende! 

Jeg og 🤑

Anonymkode: 6d972...e48

Skrevet

Jeg hadde lyst til det jeg også (TS), men var så usikker på om det var noe feil men nå har jeg også bestilt 🤣

Skrevet

Fikk opp det samme jeg også. Bestilte festdrakter til mamma og meg, så blir interessant å se om vi virkelig får dem til den prisen. Virker jo for godt til å være sant at de er satt ned med 94%.

Har opplevd feilprising i nettbutikker med svært gode tilbud et par ganger før, med svært forskjellig utfall.

Den ene gangen var det snakk om en ganske ny modell Samsung mobiltelefon hos en av de store elektrokjedene til en VELDIG god pris, så god at jeg mistenkte at noe var feil. Noen timer etter bestillingen ble lagt inn fikk jeg en e-post med beskjed om at ordren kansellert, telefonen var dessverre var feilpriset og de hadde ikke hadde mulighet til å selge den til den lave prisen. De beklaget og ga meg et gavekort på 250 kr som plaster på såret.

Den andre gangen var det en vinterjakke hos en av kleskjedene med 70% rabatt. Jeg stusset over det da jakka var en nyhet, men bestilte. Fikk den til den lave prisen, men rett etter at jeg fikk ordrebekreftelsen var den tilbake til full pris på nettsiden, så det var nok en feil.

Anonymkode: 84683...a74

Skrevet

Bestilte en til meg Selv. 😊 Vurderte til søsteren min, da det var kun hennes størrelse igjen TROR jeg i den hun har sett på før. Men sendte link, hun står opp sånn 05.30 pga jobb så satser på at hun ser mld min. 😊 Turte ikke og kjøpe, til henne da jeg ble usikker på størrelsen. 

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips. Har bestilt festdrakter for flere år fremover i tid for barna 😅

Anonymkode: f6694...092

• Liker 2
Skrevet

Takk for tips😊Håper på at det er riktig🙈Bestilte GANT gensere i julegave til noen ungdommer…var bare 99kr for de også.

Skrevet

Bestilte festdrakt til babyen som kommer nå i høst, som forhåpentligvis passer når mai kommer. Visst ikke er det 150,- sløst bort, jaja😛😃

Anonymkode: 4d53b...1b9

• Liker 2
Skrevet

Så morro at flere fikk bruk for dette innlegget da 😂 håper at vi alle får de til den prisen, det hadde vært kanon! 🤩

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så morro at flere fikk bruk for dette innlegget da 😂 håper at vi alle får de til den prisen, det hadde vært kanon! 🤩

Står vanlig pris nå 😳 men jeg betalte med vipps, kan de kreve etterbetaling om prisen var feil? Da klikker jeg 😂

Skrevet

De kommer til å gå konkurs pga dere 😂 blir spennende å se om dere får det til den prisen, oppdaterer dere om hva som skjer?

Anonymkode: 69c15...dbc

Skrevet

Reglene i tilfeller som dette er vel at de er forpliktet til å levere varen - med mindre det var åpenbart at rabatten som ble gitt var feil. 94% tilbud er vel litt meget, og det at det ble opprettet en tråd om det her tyder på at de har sitt på det tørre ved å kansellere bestillingene.

Så får man vente i spenning.

Anonymkode: 0173d...d4a

• Liker 1
Skrevet

Nah. Fullpris nå. 

Anonymkode: 7bccf...ef1

Skrevet

Tenkte kjøpe regnjakke, men når den blir lagt i handlekurven så er det full pris på den..

Anonymkode: 40916...8f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Reglene i tilfeller som dette er vel at de er forpliktet til å levere varen - med mindre det var åpenbart at rabatten som ble gitt var feil. 94% tilbud er vel litt meget, og det at det ble opprettet en tråd om det her tyder på at de har sitt på det tørre ved å kansellere bestillingene.

Ikke alle tilbudene var like åpenbare. Håper at jeg ihverfall får beholde noe av kjøpet, brukte lang tid på å finne rette størrelser og diverse…. 

Anonymkode: f6694...092

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Jeg tror neppe denne tråden kan brukes i retten.

Anonymkode: 0c63b...1e5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...