AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Ville du datet en mann som bruker rusmidler? Anonymkode: 0a09f...537
Maestro Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 Stopper med et normalt forhold til alkohol og snus. Er der selv. Hasj og sterkere kommer ikke på tale. 4
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Nei. Ikke fordi jeg er så anti for jeg er for individets valgfrihet og flertallet av de jeg har vært med røyker hasj og jeg har gjort det mange år av livet selv. Men det er en grunn til at jeg ikke gikk videre med dem eller det ikke funket som noe seriøst. Nå som jeg er voksen syns jeg det er umodent og uansvarlig, det kan fremkalle psykose og depresjon og jeg gidder ikke leve med en tiltaksløs mann som ikke klarer å leve uten rus. Som venner kan de gjøre hva de vil men jeg vil ikke ha noe forhold med noen som bruker rusmidler. Bruker de sterkere rusmidler enn hasj vil jeg helst ikke ha de som venner heller. Anonymkode: 760c8...438 7 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 Nei, absolutt ikke. Anonymkode: a4a6a...ecc 3
Maestro Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alkohol er det farligste rusmiddelet. Anonymkode: 26cdf...997 Jeg vet. Men om man kan ta noen øl og stoppe der. Har bodd med en som har et drikke problem og familien hans er ikke bedre de heller. Var fwb med en som røyker hasj, mye hasj. Og drakk i tillegg. Aldri mer. 3
Maestro Skrevet 25. september 2022 #8 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Nei. Ikke fordi jeg er så anti for jeg er for individets valgfrihet og flertallet av de jeg har vært med røyker hasj og jeg har gjort det mange år av livet selv. Men det er en grunn til at jeg ikke gikk videre med dem eller det ikke funket som noe seriøst. Nå som jeg er voksen syns jeg det er umodent og uansvarlig, det kan fremkalle psykose og depresjon og jeg gidder ikke leve med en tiltaksløs mann som ikke klarer å leve uten rus. Som venner kan de gjøre hva de vil men jeg vil ikke ha noe forhold med noen som bruker rusmidler. Bruker de sterkere rusmidler enn hasj vil jeg helst ikke ha de som venner heller. Anonymkode: 760c8...438 Dette. Min tidligere bestekompisen min var stoner. Røyka når han ikke var på jobb. Men! Han er gift med to barn den dag i dag og røyker ikke lenger. 😊 Har røyka selv for lenge siden, men fant ut at det var ikke noe for meg, holder meg til øla mi jeg. Så ja, hva venner gjør henger jeg meg ikke opp i, men uaktuelt med en partner som ruser seg. Om det er hasj eller må ha alkohol til alle anledninger, ikke stopper når det egentlig er nok inntak av drikke, må ha øl hver helg osv.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 Min erfaring er at folk som bruker ulovlige rusmidler ofte har personlighetstrekk som gjør dem til lite attraktive livspartnere. Det fins unntak og bla bla men det er mitt inntrykk i allefall. Anonymkode: c9bdb...dcf 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Hva med tidligere rusmisbrukere? Anonymkode: b34cc...af4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 Ja, det kunne jeg. Innenfor visse grenser - som at det ikke er noe problem å la være å bruke rusmidler (da regner jeg både illegale rusmidler og alkohol). Det må gå an å gå en lengre periode uten fest. Er det noe han MÅ ha hver eneste uke, så er det en dealbreaker. Jeg har et ganske liberalt syn på rusmidler - så lenge det ikke går i herding og meth... Anonymkode: 154b2...221
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #13 Skrevet 26. september 2022 Just now, AnonymBruker said: Ja, det kunne jeg. Innenfor visse grenser - som at det ikke er noe problem å la være å bruke rusmidler (da regner jeg både illegale rusmidler og alkohol). Det må gå an å gå en lengre periode uten fest. Er det noe han MÅ ha hver eneste uke, så er det en dealbreaker. Jeg har et ganske liberalt syn på rusmidler - så lenge det ikke går i herding og meth... Anonymkode: 154b2...221 Heroin*, ikke herding. Anonymkode: 154b2...221
JegMotStrømmen Skrevet 26. september 2022 #14 Skrevet 26. september 2022 Nei, ville ikke det. Tidligere rusbruker som har vært ren lenge kunne jeg sikkert vurdert.
Eneri Skrevet 26. september 2022 #15 Skrevet 26. september 2022 Nei ville ikke datet en rusmisbruker, heller ikke en tidligere rusmisbruker. Rus er ofte en flukt og tyder på en lite moden/produktiv måte å takle motgang på. 1
Honey Dew Skrevet 26. september 2022 #16 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hva med tidligere rusmisbrukere? Anonymkode: b34cc...af4 Ikke det heller. 4
RC Skrevet 26. september 2022 #17 Skrevet 26. september 2022 Kunne vurdert det dersom personen ikke var avhengig. Foretrekker derimot personer som har tar ansvar og har kontroll og ikke finner flukt fra hverdagen inn i rusmidler.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #18 Skrevet 26. september 2022 Tja, om han røyker bønner ja, om han knasker piller, snålter cola eller skyter heroin hver helg, nei. Og må selvsagt ha alt i livet på stell ellers. Som meg. Anonymkode: 824a0...e08
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #19 Skrevet 26. september 2022 Helt uaktuelt. Anonymkode: 07155...162 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #20 Skrevet 26. september 2022 NEI. Det har jeg gjort og det er ca. like sunt som å date psykopater: aggresjon, irrasjonalitet, manipulasjon, egoisme, manglende empati osv., osv. Anonymkode: b7a7a...f34 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå