Gå til innhold

Hunden min skriker av smerte, muskelstrekk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen opplevd muskelstrekk hos dyr før? Han skriker ved den minste bevegelse og klarer ikke finne ut hvor det gjør vondt. Vi skal til dyrlege imorgen.

Grunnen til jeg tenker det er noe muskulært er at han våknet helt fin, glad som alltid. Vi gikk ut på tur, hvor vi møtte 3-4 hunder. Han hisser seg sånn opp, dytter seg på bakbeina mens han kaver seg frem med forbeina - bruker sele. Dette holdt på i rundt 5-6 minutter, og da vi kom inn igjen pep han plutselig. 

Han spiser og drikker som normalt men ser han har veldig vondt 😞 

Anonymkode: dd553...141

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har noen opplevd muskelstrekk hos dyr før? Han skriker ved den minste bevegelse og klarer ikke finne ut hvor det gjør vondt. Vi skal til dyrlege imorgen.

Grunnen til jeg tenker det er noe muskulært er at han våknet helt fin, glad som alltid. Vi gikk ut på tur, hvor vi møtte 3-4 hunder. Han hisser seg sånn opp, dytter seg på bakbeina mens han kaver seg frem med forbeina - bruker sele. Dette holdt på i rundt 5-6 minutter, og da vi kom inn igjen pep han plutselig. 

Han spiser og drikker som normalt men ser han har veldig vondt 😞 

Anonymkode: dd553...141

Har du forsikring kam du ringe firstvet eller lignende. De vil vurdere om dette er akutt etc.

Men ja det kan fint være en strekk. Den ene tispa mi ble påsprunget av den andre schæfertispa vår og etter dette hadde hun veldig vondt for å gå, vondt i skuldrene sannsynligvis. Ga henne smertestillende betennelsesdempende noen dager. Hun er fin igjen nå.

Anonymkode: cee9d...d13

• Liker 1
Skrevet

Ja. Min hadde vært og lekt med et par andre hunder. Vi kom hjem, alt var greit. Hun la seg for å sove, og en time senere våknet hun og skrek av smerte og klarte ikke å gå på ene fremfoten. Hun klarte ikke å finne en behagelig liggestilling, og skrek og så veldig stusselig ut den kvelden. Hun kunne ikke gå på foten i det hele tatt. Ringte agria vet guide, og de sa at jeg kunne avvente (det var helg). 

Neste dag la hun litt vekt på foten. Dagen etter gikk hun helt normalt. 

Anonymkode: 5dd1e...fbd

Skrevet

Hvordan gikk det? 

Anonymkode: 43322...c4c

Skrevet

Min hund oppførte seg sånn da han hadde prolaps i ryggen.

Anonymkode: db0bd...ccb

Skrevet

Hvor gammel er hunden? 

Anonymkode: fb3cc...044

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...