AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 har prøvd å date ei kvinne i to år, men for sjenert. vi studerte sammen, hadde samme fagene, men pratet aldri. vi smilte til hverandre, hun ga meg noen tydelige signaler på at jeg skulle prøve meg, men gjorde det aldri. nå studerer hun et annet sted gått videre, har har hørt hun har fått seg type men, hun har begynt å hate meg, ignorerer meg med vilje, ser styggt på meg og har blokkert meg i sosiale medier. spørsmålet er. hvorfor er hu så sint på meg, når hun har gått videre? Anonymkode: 0e5a6...559 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Virker som hun ikke liker deg. Anonymkode: 3c60d...e9c
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Har en mistanke om at det er noe info som er utelatt her 🤔 Ingen blokkerer noen uten grunn for eksempel. Anonymkode: 6ade3...0b0 4 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): har prøvd å date ei kvinne i to år, men for sjenert. vi studerte sammen, hadde samme fagene, men pratet aldri. vi smilte til hverandre, hun ga meg noen tydelige signaler på at jeg skulle prøve meg, men gjorde det aldri. nå studerer hun et annet sted gått videre, har har hørt hun har fått seg type men, hun har begynt å hate meg, ignorerer meg med vilje, ser styggt på meg og har blokkert meg i sosiale medier. spørsmålet er. hvorfor er hu så sint på meg, når hun har gått videre? Anonymkode: 0e5a6...559 Hvorfor er du opptatt av henne, når hun har gått videre med kjæreste og dere ikke en gang studerer sammen mer? Anonymkode: 18da3...363 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvorfor er du opptatt av henne, når hun har gått videre med kjæreste og dere ikke en gang studerer sammen mer? Anonymkode: 18da3...363 fordi når jeg ser henne tilfeldig får jeg sinte blikk uten at jeg skjønner greia? Anonymkode: 0e5a6...559
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): fordi når jeg ser henne tilfeldig får jeg sinte blikk uten at jeg skjønner greia? Anonymkode: 0e5a6...559 Hun ønsker ikke kontakt med deg, bare la det ligge. Anonymkode: 18da3...363 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hun ønsker ikke kontakt med deg, bare la det ligge. Anonymkode: 18da3...363 jeg har jo det, hun har type , lurer bare på hva det betyr bare? Anonymkode: 0e5a6...559
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): jeg har jo det, hun har type , lurer bare på hva det betyr bare? Anonymkode: 0e5a6...559 Hun husker ikke deres relasjon som positiv, og ønsker ikke kontakt. Anonymkode: 18da3...363 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Hun har nok følt at de signalene hun sendte deg, var veldig tydelige, og når du ikke responderer, så kjente hun på avvisning. Å føle seg avvist, er en sterk følelse, og kan slå ut i bitterhet. En mann i samme situasjon kan typisk sette ut alle slags rykter, så prøv å se situasjonen utenfra. Hvis det plager deg at hun er sånn, så kan du sende en melding, og si at det kun var sjenansen som ødela opplegget. Det kan jo hjelpe henne også. Anonymkode: 6d6cc...29e 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun har nok følt at de signalene hun sendte deg, var veldig tydelige, og når du ikke responderer, så kjente hun på avvisning. Å føle seg avvist, er en sterk følelse, og kan slå ut i bitterhet. En mann i samme situasjon kan typisk sette ut alle slags rykter, så prøv å se situasjonen utenfra. Hvis det plager deg at hun er sånn, så kan du sende en melding, og si at det kun var sjenansen som ødela opplegget. Det kan jo hjelpe henne også. Anonymkode: 6d6cc...29e kan det være hun fortsatt tenker slikt selv om det var lengesiden og at hun nå har type? Anonymkode: 0e5a6...559
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): har prøvd å date ei kvinne i to år, men for sjenert. vi studerte sammen, hadde samme fagene, men pratet aldri. vi smilte til hverandre, hun ga meg noen tydelige signaler på at jeg skulle prøve meg, men gjorde det aldri. nå studerer hun et annet sted gått videre, har har hørt hun har fått seg type men, hun har begynt å hate meg, ignorerer meg med vilje, ser styggt på meg og har blokkert meg i sosiale medier. spørsmålet er. hvorfor er hu så sint på meg, når hun har gått videre? Anonymkode: 0e5a6...559 Hvordan vet du at hun ignorerer deg når du er for sjenert til å si noe til henne, ts? Om man ikke snakker med noen og de ikke snakker med en så er ikke det «å ignorere». Det er å oppføre seg helt normalt. Anonymkode: 0abb1...0b7 1 2
McMary Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 Først tror du hun sender signaler om at hun er interessert og så om at hun hater deg. Dette er jo bare spekulasjoner når du faktisk aldri har snakket med henne. Du kjenner henne ikke og vet derfor ikke hva hun legger i disse "signalene". Du må slutte å stå på sidelinja i livet ditt, prat med folk du syns ser hyggelig ut så slipper du å gjette. 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #13 Skrevet 26. september 2022 Har prøvd å date ei? Nei, du har ikke prøvd på noen ting. Du har jo ikke gjort noe som helst faktisk utover å stirre på henne. Ut fra det du beskriver har hun sendt deg noen vennlige signaler som du ikke har respondert på. Så nå synes hun sannsynligvis du er ganske creepy. Han som stirret på henne i to år uten å si et eneste ord. Gå videre kompis. Anonymkode: cb2c1...fa2 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #14 Skrevet 26. september 2022 13 hours ago, AnonymBruker said: - har prøvd å date ei kvinne i to år, men for sjenert - pratet aldri - vi smilte til hverandre, hun ga meg noen tydelige signaler på at jeg skulle prøve meg, men gjorde det aldri - hun har begynt å hate meg, ignorerer meg med vilje, ser styggt på meg og har blokkert meg i sosiale medier. - spørsmålet er. hvorfor er hu så sint på meg, når hun har gått videre? Anonymkode: 0e5a6...559 Du prøvde aldri å date henne, dere snakket jo ikke engang med hverandre. Å smile til andre mennesker er alminnelig folkeskikk, og er ikke nødvendigvis en invitasjon til noe mer. På hvilken måte mener du hun ga deg "tydelige signaler på at du skulle prøve deg"? Du skriver at hun hater deg, men hvordan kan du vite hva hun føler? Hvorfor skal dere være "venner" på sosiale medier når dere har null kontakt? Det virker som om du legger mye mer i dette enn det hun gjør. Sannsynligvis har du bare glant på henne hele tiden, hun har vært høflig i det lengste men nå gidder hun ikke mer. Om hun ser stygt på deg eller ignorerer deg, så er det for å markere avstand og at du skal la henne være. Anonymkode: 34c45...d2a 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #15 Skrevet 26. september 2022 jo jeg prøvde jo i to år, jeg kommuniserte men ikke verbalt , hun skjønte det og jeg gjorde det, hun ville bare ikke, ellers hadde hun pratet. dersom jeg startet å prate så vet alle hvordan det går når menn starter, eller hva? det er jo greit nok. men plager meg at hun sletter meg på instagram når jeg aldri har skrevet noe, også får jeg stygge blikk? skjønner dere greia? hilsen ts Anonymkode: 0e5a6...559
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #16 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): skjønner dere greia? hilsen ts Ja, vi skjønner. Jeg trodde jeg hadde problemer pga sjenanse, men dette tar kaka. AnonymBruker skrev (59 minutter siden): dersom jeg startet å prate så vet alle hvordan det går når menn starter, eller hva? Jeg er mann, og skjønner ikke hva du mener. Kan du forklare? Hadde ikke du fått tydelige signaler? Anonymkode: 6d6cc...29e 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #17 Skrevet 26. september 2022 Er vel en grunn til at hun blokkerte deg. Du høres ut som en stalker. Anonymkode: 8cf1e...50f
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #18 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er vel en grunn til at hun blokkerte deg. Du høres ut som en stalker. Anonymkode: 8cf1e...50f hun blokkerte meg uten at jeg skrev noe? aldri chattet, men hun er på venne listen til en annen venn hvordan høres jeg ut som stalker? Anonymkode: 0e5a6...559
Daria Skrevet 26. september 2022 #19 Skrevet 26. september 2022 Du høres hvertfall ut som en mann med såpass nedsatte sosiale evner at du fort kan oppfattes som litt creepy (bare det at du tror du vet så mye om henne uten at dere har snakket sammen) - jeg vil gjette på at hun synes du har oppført deg ubehagelig på noe vis og er litt føre var. Det må jo være en grunn til at hun har sett det nødvendig å blokkere deg (og det faktum at du har oppdaget det tyder på at hun antagelig har rett). 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #20 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): har prøvd å date ei kvinne i to år, men for sjenert. vi studerte sammen, hadde samme fagene, men pratet aldri. vi smilte til hverandre, hun ga meg noen tydelige signaler på at jeg skulle prøve meg, men gjorde det aldri. nå studerer hun et annet sted gått videre, har har hørt hun har fått seg type men, hun har begynt å hate meg, ignorerer meg med vilje, ser styggt på meg og har blokkert meg i sosiale medier. spørsmålet er. hvorfor er hu så sint på meg, når hun har gått videre? Anonymkode: 0e5a6...559 hvordan kan du vite at hun likte deg og at hun hater deg nå uten at du har snakket med henne? hvordan har du prøvd å date henne? har du noensinne spurt henne ut? Anonymkode: 8094c...a41 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå