Gå til innhold

M22 og har et spørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg går på andre året på en høgskole og det jeg lurer på er om jeg bør prøve å finne meg ei dame i tredje året? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg mistenker det blir vanskelig å få dame etter jeg blir ferdig med studiene siden det blir så få møteplasser igjen. Vi studenter har mange muligheter men akkurat nå tar jeg det helt rolig. Tenker jeg vurderer å begynne å prate og date på alvor med damer når jeg går siste året. Hva tenker dere?

Anonymkode: 35572...e30

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hei! Jeg går på andre året på en høgskole og det jeg lurer på er om jeg bør prøve å finne meg ei dame i tredje året? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg mistenker det blir vanskelig å få dame etter jeg blir ferdig med studiene siden det blir så få møteplasser igjen. Vi studenter har mange muligheter men akkurat nå tar jeg det helt rolig. Tenker jeg vurderer å begynne å prate og date på alvor med damer når jeg går siste året. Hva tenker dere?

Anonymkode: 35572...e30

det er vansklig å få dame generelt

om det er under studie eller i sirkus rundt cheerleaders

du kan ikke bare "få" deg dame, du må være rundt en spesifikt dame og utvikle følelser som leder til romanse over tid. det med at du velger eller hu velger av en bunke fra et "kortstokk" nå er du i en alder hvor det er damene som velger. da står du svakt.

så mitt råd at du kan prøve deg emosjonelt i det du studerer altså gjennom alle årene. hvis ikke så tar du dette gjennom karrierer 

Anonymkode: 36f66...557

Skrevet

Kjør på allerede i dag.  Enten du har kjæreste i to uker, eller seks måneder,  så er det noe som heter forholdserfaring.  Det hjelper deg å gjøre bedre valg senere i livet, og bonus er at kvinner liker at du har litt bakgrunn. 

Anonymkode: a0d1e...4c9

Skrevet

Kjærlighet kan ikke "taimes" sånn. Du får deg kjæreste når du møter den rette 

Anonymkode: aace2...4ee

• Liker 2
Skrevet

Bruk tiden og prøve og feile. Er mye rart der ute, både kvinner og menn. Plutselig en dag finner du hun rette 😊🧡

Skrevet

Det er generelt vanskelig å få dame, men det blir jo lettere med alderen. Du er antakeligvis ung, synes ikke du skal stresse og ta til takke nå. Fokuser på jobb og venner, dame kan du få når du nærmer deg 30

Anonymkode: 77a30...081

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...