AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg er glad for at bestevenninnen min har funnet en så bra fyr, jeg og kjæresten hennes kommer godt over ens men sist gang vi var i byen alle sammen og bestevenninnen min sin gjeng, så tok jo jeg han med for å ta en liten prat og ville snakke med han og spanderte han en øl da han er ei grei kar! I et annet bord traff jeg mine andre venner som også var i samme bar, da spurte jeg han om han ville sitte seg litt ner da disse venninnene og kompisene mine er greie folk også 😃meg og dem men han ville bare tilbake til dama (bestevenninnen min) og gjengen hennes, hmm var det litt dumt av meg og forvente at han skulle henge litt og bli litt kjent med meg? Anonymkode: 1a81c...f49
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Hadde vært veldig sært om han satt seg ned der ja. Og om du var med ut for å bli kjent med ham syns jeg du var ufin som gikk til de andre. Anonymkode: ab279...d04 4 1
exictence Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Var vel ikke så rart at han ville tilbake til kjæresten 8 2
Raven.Writingdesk Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg er glad for at bestevenninnen min har funnet en så bra fyr, jeg og kjæresten hennes kommer godt over ens men sist gang vi var i byen alle sammen og bestevenninnen min sin gjeng, så tok jo jeg han med for å ta en liten prat og ville snakke med han og spanderte han en øl da han er ei grei kar! I et annet bord traff jeg mine andre venner som også var i samme bar, da spurte jeg han om han ville sitte seg litt ner da disse venninnene og kompisene mine er greie folk også 😃meg og dem men han ville bare tilbake til dama (bestevenninnen min) og gjengen hennes, hmm var det litt dumt av meg og forvente at han skulle henge litt og bli litt kjent med meg? Anonymkode: 1a81c...f49 Ehhhh… du skulle spandere drikke på din beste venn sin kjæreste og separere de to slik at du og kjæresten kunne være alene sammen på byen uten din venninne i nærheten, slik at du og han kunne bli «bedre kjent»… altså …. Med slike venner, hvem trenger fiender. tommelen opp til hennes kjæreste. 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Drit I å prøve å sjekke opp kjæresten til venninna di! Han er ikke interessert. Anonymkode: a77f9...5de 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Drit I å prøve å sjekke opp kjæresten til venninna di! Han er ikke interessert. Anonymkode: a77f9...5de Jeg er en mann😅 Anonymkode: 1a81c...f49 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #7 Skrevet 25. september 2022 Er jo vanskelig å bli kjent når dere skal sitte sammen med en gjeng han ikke kjenner. Skjønner godt hvorfor han gikk tilbake til kjæresten. Kanskje byen ikke er rett sted å bli kjent med han på? Anonymkode: 4963c...991 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Mann på 24 år Jeg er glad for at bestevenninnen min har funnet en så bra fyr, jeg og kjæresten hennes kommer godt over ens men sist gang vi var i byen alle sammen og bestevenninnen min sin gjeng, så tok jo jeg han med for å ta en liten prat og ville snakke med han og spanderte han en øl da han er ei grei kar! I et annet bord traff jeg mine andre venner som også var i samme bar, da spurte jeg han om han ville sitte seg litt ner da disse venninnene og kompisene mine er greie folk også 😃jeg kan være litt viss vass å gå fram og tilbake i barer da mange kjente går til den baren, uansett, men han ville bare tilbake til dama (bestevenninnen min) og gjengen hennes tror ikke han ville bekymre dama? hmm var det litt dumt av meg og forvente at han skulle henge litt og bli litt kjent med meg? Anonymkode: c844e...2ee
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 Ja, det var litt spesielt av deg å ta han med vekk når du ikke engang kunne bruke tid på han, men heller ville sitte med en annen gjeng. Skjønner godt han heller ville tilbake til de han kom med Anonymkode: 94ca1...7a2 5
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ja, det var litt spesielt av deg å ta han med vekk når du ikke engang kunne bruke tid på han, men heller ville sitte med en annen gjeng. Skjønner godt han heller ville tilbake til de han kom med Anonymkode: 94ca1...7a2 Jeg mente ikke akkurat å ta han vekk, og følte meg litt vett ikke da jeg var veldig full.. Anonymkode: c844e...2ee
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Om jeg går ut med både typen og bestekompisen min, så ville jeg forventet at de faktisk var med meg ute 🤷 vil de ha en guttekveld så kan de avtale det... Anonymkode: 7c9e1...0cd 2 1
Christina82 Skrevet 26. september 2022 #12 Skrevet 26. september 2022 Slått sammen to tråder med samme tema startet av samme TS. Christina82, mod
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #13 Skrevet 28. september 2022 Nå er det nokk mange med foskjellige meininger her som er helt ok Min meining er at jeg aldri legger til venninners kjæreste på sosiale medier kanskje bare på facebook vis jeg har kjent dem lenge nokk men ikke på snapchat og følge dem på instagram eller ha tlf nr dems😳 som jeg ser at noen har. Vis jeg henger med venninna og kjæresten hennes så snakker jeg og er høflig med dem men jeg ser ikke noe grunn til at jeg skal ha/lage et «eget» vennskap med dem utenom venninna mi. Fordi jeg respekterer forholde hennes og vil ikke skape uro. Hører så mange historier der venninna blir utrolig, alt for god venn med kjæresten til venninna.. som jeg synes blir litt feil.. at de snakker i tlf eller tekster ofte osv.. hva er deres meining og erfaring? Anonymkode: b3104...415 2
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #14 Skrevet 28. september 2022 Folk på Facebook er ikke venner, ts. Facebook er som en telefonlisten på mobilen din. Kollegaer, gamle klassekompiser fra barneskolen, naboen, en kompis eller tre av min far, folk jeg jobbet med for 10 år siden og ikke likte spesielt godt da. Det er innholdet av min Facebook. Og, ja, alle mine venners kjærester og samboere og tidligere kjærester og ex-samboere. Anonymkode: de3e0...62e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #15 Skrevet 28. september 2022 Også: om vennene dine driver sosial kontroll av kjærestene sine? Da bør du skifte omgangskrets. For det er begrepet du beskriver i tredje avsnitt: sosial kontroll. Det er adferd som er helt uakseptabel. Anonymkode: de3e0...62e 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Min "regel" for Facebookvenner er at det er folk jeg ville sagt hei til irl. De som ikke sier hei eller hilser tilbake når vi møtes på gata blir slettet. Anonymkode: f5e00...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 Jeg har forøvrig ikke for vane å legge til min partners venner, med mindre vi har blitt godt kjent. Anonymkode: f5e00...a0d
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 Jeg la til ei venninnes kjæreste på snap, men hadde ikke noe baktanker med det, la han bare til fordi jeg ikke fant henne og ville egt. dele mine storys. Tenkte etterpå at det ble nå litt kleint kanskje... første gang jeg har gjort den feilen, så måtte late som ingenting. Jeg er kanskje litt amatør med sosiale media, tenkte ikke mye over det... så syntes ikke man skal overtenke sånt. Anonymkode: a51dc...543
Blåjojo Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 Jeg har mine venninners partnere på flere sosiale media. Synes det er fint å følge familielivet deres fra flere vinkler. Hadde det også da jeg var singel, og er ganske sikker på at jeg aldri har blitt sett på som en trussel mot deres forhold. Men har lagt de til først når jeg har blitt godt kjent med de. Evt. så er det de som har lagt meg til på et tidligere tidspunkt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå