AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Jeg merker dette spesielt på byen eller på fest at de gjerne ber meg ut, danser med meg, tar armen min og går bort et sted for å prate med meg osv. Merker også at dette er mest vanlig blant mørkhudete og spesielt somalere og afrikanere. Er det en slags greie blant disse guttene eller har det bare vært tilfeldig? Anonymkode: aa011...1b8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Ikke tilfeldig. Opplever det selv. Kan nærmest si at alle menn syd for Tyskland er mer pågående enn norske. Det er et problem for utesteder. Når det begynner å bli for stor andel utlendinger der, kan det bety konken. Norske damer stormer vekk fra utesteder med mange utlendinger, av grunnen du beskriver. Dermed kommer også færre menn der. Til sist blir utestedet en "ghetto" med av omsetning. Anonymkode: 2261d...621 6 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 De er mer alfa Anonymkode: 028e8...b82 1 1
RealistiskDot Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 (endret) Mulig at det er fordi det funker på noen damer. Ellers hadde de aldri gjort det. Men samtidig ser jeg ikke så ofte utlendinger score på utesteder men hva vet jeg Endret 25. september 2022 av RealistiskDot 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 Fordi de ikke respekterer kvinner. Anonymkode: b4ded...64b 10 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #6 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg merker dette spesielt på byen eller på fest at de gjerne ber meg ut, danser med meg, tar armen min og går bort et sted for å prate med meg osv. Merker også at dette er mest vanlig blant mørkhudete og spesielt somalere og afrikanere. Er det en slags greie blant disse guttene eller har det bare vært tilfeldig? Anonymkode: aa011...1b8 Kulturelle forskjeller. Ikke tilfeldig. Bare å si nei, takk, jeg er ikke interessert. Anonymkode: 8ba33...fc7 4 1
Leselusa Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 Tråden er ryddet for hetsende og rasistiske utsagn, spekulasjoner og svar til dette. Leselusa, mod.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Fordi utenlandske menn ikke er umandiggjort slik som norske er. Anonymkode: 1d253...95b 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi utenlandske menn ikke er umandiggjort slik som norske er. Anonymkode: 1d253...95b Fordi de ikke respekterer damene tror jeg vi heller sier. Anonymkode: 29836...84d 9 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 22.50): Fordi de ikke respekterer kvinner. Anonymkode: b4ded...64b Dette. Anonymkode: d97ed...02a 2 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 Fordi de ikke er like tafatte som norske menn. Anonymkode: fb95f...fee 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #12 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 22.33): Jeg merker dette spesielt på byen eller på fest at de gjerne ber meg ut, danser med meg, tar armen min og går bort et sted for å prate med meg osv. Merker også at dette er mest vanlig blant mørkhudete og spesielt somalere og afrikanere. Er det en slags greie blant disse guttene eller har det bare vært tilfeldig? Anonymkode: aa011...1b8 Fordi de har lært hvordan varte opp damer. Norske damer vet ikke hvordan de skal håndtere dette fordi de fleste norske menn ikke kurerer slik resten av verden gjør. Anonymkode: 8de02...203
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #13 Skrevet 27. september 2022 Jeg syns også utenlandske menn kan være mer frempå og det er ikke alltid det har med disrespekt mot kvinner å gjøre. De er ofte ikke redd for å vise at de liker det de ser. Det kan f.eks være et flørtete blikk, et lite tegn eller noen fine ord. Norske menn må ofte drikke seg til mot for å gjøre dette. Det er ihvertfall min erfaring. Anonymkode: a39b3...df8 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #14 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 22.33): Jeg merker dette spesielt på byen eller på fest at de gjerne ber meg ut, danser med meg, tar armen min og går bort et sted for å prate med meg osv. Merker også at dette er mest vanlig blant mørkhudete og spesielt somalere og afrikanere. Er det en slags greie blant disse guttene eller har det bare vært tilfeldig? Anonymkode: aa011...1b8 Fordi de har lært hvordan varte opp damer. Norske damer vet ikke hvordan de skal håndtere dette fordi de fleste norske menn ikke kurtiserer slik resten av verden gjør. Anonymkode: 8de02...203 1
Antiviruset Skrevet 27. september 2022 #15 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi de har lært hvordan varte opp damer. Norske damer vet ikke hvordan de skal håndtere dette fordi de fleste norske menn ikke kurtiserer slik resten av verden gjør. Anonymkode: 8de02...203 Nå må du gi deg! De fleste av disse mennene tar heller ikke et nei for et nei! De blir ekstremt innpåslitne og kanskje også aggressive når de blir avvist. De har heller ikke den samme respekten for kvinner som de fleste norske menn har, selv om det nok finnes en del unntak der også. Har selv sett dette med egne øyne, der kvinner må kontakte vaktene for å slippe uønsket kontakt fra utenlandske menn som ikke tar et nei for et nei om kvinnen har sagt ja til en dans så tror de at veien til sengen er vid åpen. Det verste er at mange kvinner da blir redde, og tenker hva om han står på utsiden når jeg går ut fra utestedet. 8 1 3
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #16 Skrevet 27. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Norske damer vet ikke hvordan de skal håndtere dette fordi de fleste norske menn ikke kurtiserer slik resten av verden gjør. Jaha? Vi hører jo nesten ikke om annet enn hvor pågående og slitsomme norske menn er 😂 Kampanjer i media og damer som blir sjekka opp på gata og bussen nesten daglig. Angående tema så tror jeg tror "utenlandske" menn jevnt over slipper unna med oppførsel som hvite menn ikke slipper unna med. Når en mann av afrikansk herkomst er direkte og pågående blir det ofte akseptert, mens en hvit mann ikke kunne gått frem på samme måte. Anonymkode: 5bede...823 2 1
AnonymBruker Skrevet 28. september 2022 #17 Skrevet 28. september 2022 Det gjelder ikke bare utesteder. Utenlandske menn er mer frampå og frekkere over det meste. De er som reven i hønsegården. De er kommet til et land med høflige, reserverte innbyggere, og tror det er bare å forsyne seg. Og det er det jo, når Ola Dunk er eneste konkurrent. Anonymkode: b6ee3...e5a 1 1
Gjest Inverto Skrevet 28. september 2022 #18 Skrevet 28. september 2022 Tro det eller ei, men du er faktisk ikke så viktig
Entern Skrevet 28. september 2022 #19 Skrevet 28. september 2022 Antiviruset skrev (11 timer siden): Nå må du gi deg! De fleste av disse mennene tar heller ikke et nei for et nei! De blir ekstremt innpåslitne og kanskje også aggressive når de blir avvist. De har heller ikke den samme respekten for kvinner som de fleste norske menn har, selv om det nok finnes en del unntak der også. Har selv sett dette med egne øyne, der kvinner må kontakte vaktene for å slippe uønsket kontakt fra utenlandske menn som ikke tar et nei for et nei om kvinnen har sagt ja til en dans så tror de at veien til sengen er vid åpen. Det verste er at mange kvinner da blir redde, og tenker hva om han står på utsiden når jeg går ut fra utestedet. Jepp, akkurat dette! Merk at det er visse grupper utenlandske menn som er sånn da, slett ikke alle! Øst-asiater er f.eks. absolutt ikke sånn. 2
Flintis Skrevet 28. september 2022 #20 Skrevet 28. september 2022 Det kan jo være de norske er noe mer hemmet siden de ikke vil fremstå som ekle. Ser en på seg selv som mulig ekkel er ikke det noe utgangspunkt for mulig kontakt i det hele tatt og det skjer ikke noe. Det du beskriver er jo relativ normal sjekking, men de må tåle å bli avvist da. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå