AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Hei! Trenger bare å forhøre meg litt. Jeg fikk positiv el-test for 18 dager siden (maks fertilitet), og forventet mens på fredag/lørdag. Mens har enda ikke meldt sin ankomst og viser ingen tegn til å skulle komme heller. Da jeg de siste dagene har vært litt uggen/kvalm tok jeg en g-test i dag tidlig som var negativ. I og med at det er 18 dager siden el-testen viste positiv burde jeg vell testet positiv på g-test hvis jeg var gravid? Antar derfor at jeg ikke er gravid… Er det mulig å ha en lenger lutealfase? Plutselig en syklus som er lenger enn de vanlige på 27 eller 28 dager? Anonymkode: 291d2...033
Sofakona Skrevet 26. september 2022 #2 Skrevet 26. september 2022 En positiv eggløsning test vil bare vise at du kan få eggløsning.. ikke at det vil skje. Så her kan det være at kroppen prøvde å få til eggløsning,men ikke fikk det til. Dermed heller ingen mens
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #3 Skrevet 26. september 2022 Er det noen måte å finne ut dette på? Dersom kroppen ikke fikk til eggløsning vil vel ikke mens komme i det hele tatt heller?🙄 Anonymkode: 291d2...033
Sofakona Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Nei dessverre. Eneste måten er blodprøver ( må da tas 7 dager etter eggløsning) eller temping
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Er det noen måte å finne ut dette på? Dersom kroppen ikke fikk til eggløsning vil vel ikke mens komme i det hele tatt heller?🙄 Anonymkode: 291d2...033 Mensen vil nok komme før eller siden uansett , men kan ta litt tid… Anonymkode: 29393...6ee
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Fins det andre alternativer det kan være enn at eggløsning har uteblitt? Anonymkode: 291d2...033
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #7 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Fins det andre alternativer det kan være enn at eggløsning har uteblitt? Anonymkode: 291d2...033 Nei dessverre. Er mensen så forsinket så har el vært forsinket eller ikke skjedd i det hele tatt. Hvis man har eggløsning og ikke blir gravid så vil mensen komme ca 2 uker etterpå. Mensen styres av eggløsninger. Anonymkode: 29393...6ee
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #8 Skrevet 27. september 2022 Forstår det bare ikke.. fikk negativ el test to dager etter den positive, så skulle tro el skjedde i tidsrommet rundt da. Det er første syklus jeg har prøvd el tester, og jeg har normalt merkbart med el slim i dagene rundt eggløsning så synes dette er veldig merkelig.. Anonymkode: 291d2...033
Sofakona Skrevet 27. september 2022 #9 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Forstår det bare ikke.. fikk negativ el test to dager etter den positive, så skulle tro el skjedde i tidsrommet rundt da. Det er første syklus jeg har prøvd el tester, og jeg har normalt merkbart med el slim i dagene rundt eggløsning så synes dette er veldig merkelig.. Anonymkode: 291d2...033 Som sakt positive test betyr ikke at du har fått eggløsning. Heller ikke slim eller vondt i magen er garantert tegn på eggløsning
Laura80 Skrevet 27. september 2022 #10 Skrevet 27. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Forstår det bare ikke.. fikk negativ el test to dager etter den positive, så skulle tro el skjedde i tidsrommet rundt da. Det er første syklus jeg har prøvd el tester, og jeg har normalt merkbart med el slim i dagene rundt eggløsning så synes dette er veldig merkelig.. Anonymkode: 291d2...033 Skjønner det er kjipt men siden det nå er strax tre uker siden du hadde positiv eltest og g test er negativ er det iallefall sikkert at egget aldri slapp da. Det kan dessverre skje at kroppen prøver på eggløsning men at egget ikke slipper.
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #11 Skrevet 27. september 2022 Bekymring avblåst! Mensen kom nå - så da var el bare godt forsinket 🙂 Anonymkode: 291d2...033
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå