Gå til innhold

Buksetips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å finne bukser jeg er komfortabel i og som jeg liker over lengre perioder. Ofte er jeg kjempefornøyd når jeg akkurat har kjøpt den, men så irriterer ting meg etterhvert. F.eks må jeg ofte heise opp buksene fra hofta, og sitter den bra på hofta sitter den dårlig andre steder. Liker ikke bukser som klemmer over magen, men heller ikke med lavt liv. Liker ikke at bukser er tettsittende ved ankelen, den må gå i alle fall litt ut uten at det er sleng, eller rett ned uten å bli klistret til leggene. Kan ikke kjøpe bukse på nett, for er for sær til at det kan fungere. 🙈

En av de jeg har vært fornøyd med er denne men den har fått hull i rompa. En annen jeg er fornøyd med, men som jeg tror jeg har kjøpt for stor i størrelsen da den må ha belte er en chinos, tror det er denne

Jeg er 165 høy, normalvektig, ikke mye former og litt ekstra rundt magen.

Er det noen som som kan komme med noen tips til bukser som kan passe meg? Gjerne litt stretch, bør være behagelig på.

Anonymkode: 1bcd8...09a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en palazzo-bukse? 

image.png.86a74e3addd9f6493441d30d77cf80c7.png

Anonymkode: 7579c...7ff

Skrevet

Jeg har egentlig ikke noe behjelpelig å komme med, men jeg har samme problem som deg. Å finne bukser er virkelig noe herk 😔

Jeg er slank/normalvektig, men har en kroppsfasong hvor jeg er kort i over kroppen og har lange ben. Har nesten ingen midje og legger alltid på meg først på magen. Siden alle bukser i dag er highwaist får jeg derfor er problem iom at midjen min ikke er like smal som det bena mine er slank (om det gir mening?). Når buksa passer perfekt over rumpe, hofte og lår så er den nesten kvelende rundt midja og magen ☹️ kjenner jeg missunner menn som kan gå rundt med komfortable bukser.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva med en palazzo-bukse? 

image.png.86a74e3addd9f6493441d30d77cf80c7.png

Anonymkode: 7579c...7ff

Ja, de var fine :) 

snurk skrev (6 minutter siden):

Jeg har egentlig ikke noe behjelpelig å komme med, men jeg har samme problem som deg. Å finne bukser er virkelig noe herk 😔

Jeg er slank/normalvektig, men har en kroppsfasong hvor jeg er kort i over kroppen og har lange ben. Har nesten ingen midje og legger alltid på meg først på magen. Siden alle bukser i dag er highwaist får jeg derfor er problem iom at midjen min ikke er like smal som det bena mine er slank (om det gir mening?). Når buksa passer perfekt over rumpe, hofte og lår så er den nesten kvelende rundt midja og magen ☹️ kjenner jeg missunner menn som kan gå rundt med komfortable bukser.

Det er jo "godt" vi er flere da, på en måte. 😅 

Jeg går litt innover i midjen, men ikke mye og så har jeg litt rompe men ikke noe særlig hofter. Så jeg føler ingen bukser passer både over midje, rumpe og hofter.

Anonymkode: 1bcd8...09a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...