AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Noen ganger fantaserer jeg om jeg ser en kjekk megler på bilde på finn f.eks. Har tenkt tanken å gå på visning hvor en kjekkas har visningen, kle meg ordentlig/pent også håpe at han sjekker meg opp når jeg er alene. Tenner på muskler og det hadde vært deilig om han f.eks skulle vise hvordan dusjen var, og tok en dusj mens jeg så på. Eller at jeg sjekket badet mens han var på do 😅 Noen her som har blitt sjekket opp av en eiendomsmegler PÅ visning? Har datet en før, men vi ble kjent via tinder. Nå har jeg lyst å bare melde meg på visning der jeg ser en kjekk megler har den. Skal jeg eller ikke? Det hadde vært spennende syns jeg Anonymkode: 57786...5f9
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #2 Skrevet 25. september 2022 Har vært på flere hundre visninger og møtt kanskje 1 kjekk megler. Bildene de har i annonse er proft tatt og de er ikke så kjekke i virkeligheten. Umulig å sjekke opp en megler på visning. Han må avvise deg for å ikke miste jobben og om du prøver å kontakte han senere så kommer han ikke til å huske hvordan du så ut for han møter masse folk hver visning flere ganger i uken, så da blir du bare sett på som en sprø dame/bi-mann. Du får nok la det forbli i fantasien! Anonymkode: dd742...925 1
Stillalive Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Aldri si aldri, har en kompis som er megler, han ble gift med ei tøtte som skulle selge og de fikk full klaff 😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #4 Skrevet 26. september 2022 Meglere er flinke til å selge, de er utspekulerte og det er derfor de har fått jobben. Skal ikke se bort fra at det er en megler som er litt lei av vanlige visninger som har startet denne tråden btw.. Anonymkode: 84bd3...419 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #5 Skrevet 26. september 2022 Du over, tar nok feil. Jeg liker tanken på det synet jeg har av meglere, der de også går i dress. Når de også er veldig presentable og kjekke, gjerne godt trente, så løper fantasien løpsk. Derfor jeg har lyst å prøve å melde meg på noen visninger, bare for å se. Litt ekstra spenning i livet. Anonymkode: 57786...5f9
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Tragisk, rett og slett 🥲 Anonymkode: 73983...250 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 Nei de er overflatiske, lyver i jobben sin og tror de er verdensmestere. Arrogante og selvhøytidelige. Hva er sjarmerende med det? Anonymkode: 38bfa...273
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 Glad jeg ikke er megler.....! Anonymkode: 29c70...c47
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #9 Skrevet 26. september 2022 1 hour ago, AnonymBruker said: Meglere er flinke til å selge, de er utspekulerte og det er derfor de har fått jobben. Skal ikke se bort fra at det er en megler som er litt lei av vanlige visninger som har startet denne tråden btw.. Anonymkode: 84bd3...419 Enig. Nå er jo eiendomsmeglere heller ikke meglere i ordets rette forstand; de er glorifiserte selgere som representerer kun én part i et boligsalg. Buyers beware! Anonymkode: 69357...c8a
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #10 Skrevet 26. september 2022 De fleste av dem er faktisk blærete selvgode selgere. Anonymkode: a52ec...efa
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #11 Skrevet 26. september 2022 Oi, her var det kommet mye rart siden jeg oppdaterte i morges 😂 Anonymkode: 57786...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå