Gå til innhold

Hvis man sjekker inn online, men ønsker boardingkort på papir?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man sjekker inn online, men ønsker boardingkort på papir, går man til innsjekkingsautomatene da? Hvordan går man frem når man allerede har sjekket inn? Er det komplisert? 😅 Lurer også på om noen kan fortelle fremgangsmåten om man sjekker inn online, men har med bagasje og skal skrive ut bagasjelapper?

Anonymkode: b2748...848

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis man sjekker inn online, men ønsker boardingkort på papir, går man til innsjekkingsautomatene da? JA Hvordan går man frem når man allerede har sjekket inn? BARE PRINTER KORTET Er det komplisert? NEI 😅 Lurer også på om noen kan fortelle fremgangsmåten om man sjekker inn online, men har med bagasje og skal skrive ut bagasjelapper? PÅ MASKINER PÅ FLYPLASSEN. SØK OPP DIN REISE OG VELG PRINT. PÅ FLYTOGET KAN DU evt OGSÅ PRINTE 

Anonymkode: d72ec...260

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Du bare taster inn reisereferanse på automaten ved innsjekk, så får du spørsmål om print av bagasjelapp og boardingkort. Jeg bruker alltid å printe ut boardingkort på flyplassen, da jeg ikke liker å måtte opp med telefonen hele tiden. Har det i baklomma og finner det kjapt når jeg må vise. 

Anonymkode: bd14b...36d

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du bare taster inn reisereferanse på automaten ved innsjekk, så får du spørsmål om print av bagasjelapp og boardingkort. Jeg bruker alltid å printe ut boardingkort på flyplassen, da jeg ikke liker å måtte opp med telefonen hele tiden. Har det i baklomma og finner det kjapt når jeg må vise. 

Anonymkode: bd14b...36d

Men du pleier å sjekke inn online på forhånd? :) 

Skrevet

Tror der er kommet endringer siste tida, for om du nå har sjekket inn på forhånd, så scanner du bare boardingkortet over skjermen på automaten og vips, så skrives bagasjetaggen ut. Ingen trykking altså. Men regner med at du kan velge å skrive ut på papir også, det har jeg ikke hatt bruk for siste ti årene…

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Men du pleier å sjekke inn online på forhånd? :) 

Jeg gjør det, og printer ut boardingkortet i automatene. 

Anonymkode: faf53...5f5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...