AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Hei! Finner ikke helt svar på spørsmålet, men håper noen av dere har litt mer peiling 😆 Har en flott ovn med pyrolyse funksjon og lurer bare på om siderillene (?) skal tas av før pyrolyse behandling? Står bare «Fjern gjenstander fra ovnsrommet. Ovnsrommet må være helt tomt, bortsett det tilbehøret som også skal rengjøres» men kan kan de rillene på sidene rengjøres..?! 🤣 Prøvde å ta av, men fikk det ikke helt til. Anonymkode: e14cb...4cf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #3 Skrevet 25. september 2022 Du må sjekke bruksanvisningen din. Det varierer litt fra ovn til ovn hva som tåler pyrolysebehandlingen. Anonymkode: 5a73f...b34
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #4 Skrevet 25. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Du må sjekke bruksanvisningen din. Det varierer litt fra ovn til ovn hva som tåler pyrolysebehandlingen. Anonymkode: 5a73f...b34 Finner ikke ut helt modellen 🙈 Vet det er nyere sort av Borch, men finner ikke tall. Står ikke på ovnen, men sikkert på baksiden. Anonymkode: e14cb...4cf
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #5 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Finner ikke ut helt modellen 🙈 Vet det er nyere sort av Borch, men finner ikke tall. Står ikke på ovnen, men sikkert på baksiden. Anonymkode: e14cb...4cf Det står ikke noe på baksiden av døren eller i dørkarmen? Der har jeg funnet det på diverse apparater, inkludert nåværende ovn. Ellers har jeg bare vært borti ovner hvor sideriller må fjernes. Anonymkode: 86b7d...954 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #6 Skrevet 26. september 2022 Jeg har Miele-ovn og trenger ikke å fjerne siderillene. Ovnsristen kan også settes inn helt øverst i ovnen mens pyrolysen er igang. Så det er som noen skriver at det er litt forskjell fra ovn til ovn. Anonymkode: fbfd7...bb7
AnonymBruker Skrevet 26. september 2022 #7 Skrevet 26. september 2022 hos de ovnenen der rillene må fjernes starter vel ikke programmet uten at de er tatt ut? Anonymkode: 113d9...987
newman01 Skrevet 26. september 2022 #8 Skrevet 26. september 2022 (endret) Jeg har en Siemens (Extraklasse) og der kan både sidespor og stekebrett stå i ovnen under pyrolyse står det i manualen. Risten derimot skal ikke pyrolyseres pga misfarging Endret 26. september 2022 av newman01
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå