Gå til innhold

Service intervall på Zoe 2020

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøpte en brukt Zoe (2020, 52 kwh) for et par uker sidene (første bil og har generelt lite peiling på biler). I displayet har jeg prøvd å scrolle opp og ned på de ulike fanene i displayet, men ingen av de viser service intervall slik håndboken mener at den skal. Jeg kan se lufttrykk i dekkene, forbruk og gjennomsnittlig fart, tur osv. Håndboken mener at når man scroller gjennom dette skal man kunne se d) service intervall. I min bil ser jeg bare et blankt felt når jeg scroller forbi "tyre pressure".

a) journey settings: – average energy consumption since the last reset and current energy consumption; – distance travelled since the last reset and average speed. b) reset the tyre pressure; c) time (depending on the vehicle); d) service interval; e) only when stationary, vehicle settings customisation menu ➥ 1.87. From the message tab: f) trip log, operating faults and information message readout.

Prøvde å google men klarer ikke å finne lignende informasjon annet enn håndboken... Noen som har peiling?

Anonymkode: 5a432...a90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...