AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #1 Skrevet 25. september 2022 Kjøpte en brukt Zoe (2020, 52 kwh) for et par uker sidene (første bil og har generelt lite peiling på biler). I displayet har jeg prøvd å scrolle opp og ned på de ulike fanene i displayet, men ingen av de viser service intervall slik håndboken mener at den skal. Jeg kan se lufttrykk i dekkene, forbruk og gjennomsnittlig fart, tur osv. Håndboken mener at når man scroller gjennom dette skal man kunne se d) service intervall. I min bil ser jeg bare et blankt felt når jeg scroller forbi "tyre pressure". a) journey settings: – average energy consumption since the last reset and current energy consumption; – distance travelled since the last reset and average speed. b) reset the tyre pressure; c) time (depending on the vehicle); d) service interval; e) only when stationary, vehicle settings customisation menu ➥ 1.87. From the message tab: f) trip log, operating faults and information message readout. Prøvde å google men klarer ikke å finne lignende informasjon annet enn håndboken... Noen som har peiling? Anonymkode: 5a432...a90
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå